Genoeg voor een paar voetballen.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je je kringspiertje al ingesmeerd met glijmiddel?
Nicequote:Op zondag 4 juli 2021 22:26 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Genoeg voor een paar voetballen.
@:siswet
Nee ik rijd ze liever van de fiets af.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vind je wielrennen wel leuk? Mannen in strakke pakjes.
Ook erg mooi.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:31 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Nee ik rijd ze liever van de fiets af.
Weer een goede maaltijd bij Thuisbezorgdquote:Op zondag 4 juli 2021 22:33 schreef HermieHermann het volgende:
[ afbeelding ]
zijn parttime baan gaat goed
Zou hij deze inkomsten ook allemaal doorgeven?quote:Op zondag 4 juli 2021 22:32 schreef HermieHermann het volgende:
5 donaties via Backme gekregen, nog 2 euro superchat erbij
toch al tegen de 60 euro aan bij minder dan 2 uur pingelen, lekker hoor
Feeders Unitedquote:Op zondag 4 juli 2021 22:41 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Hahaha, hij gaat echt voor de donaties door te zeggen dat er pas weer foodreviews komen als zijn youtube en backme munnie wordt overgemaakt.
Aan wie?quote:Op zondag 4 juli 2021 22:42 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Zou hij deze inkomsten ook allemaal doorgeven?
Heb ook wel hongerquote:Op zondag 4 juli 2021 22:51 schreef HermieHermann het volgende:
hij krijgt nu ook een maaltijd opgestuurd door iemand in de chat
Lekker belangrijk ook, als hij er uiteindelijk z'n boterham mee kan verdienen omdat die het leuk vind om te doen. Ondanks dat ik z'n levensstijl afkeur gun ik het Jabba wel dat hij hier een mooi inkomen uit weet te genereren.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er komt een punt dat donaties inkomen worden.
wanneer is datquote:Op zondag 4 juli 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er komt een punt dat donaties inkomen worden.
Als youtube zijn inkomstenbron wordt dan juich ik dat van harte toe.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:52 schreef pferdfahrer het volgende:
L
[..]
Lekker belangrijk ook, als hij er uiteindelijk z'n boterham mee kan verdienen omdat die het leuk vind om te doen. Ondanks dat ik z'n levensstijl afkeur gun ik het Jabba wel dat hij hier een mooi inkomen uit weet te genereren.
Eensquote:Op zondag 4 juli 2021 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als youtube zijn inkomstenbron wordt dan juich ik dat van harte toe.
Maar het is niet én inkomsten uit youtube én tegelijkertijd aan de staatstiet hangen.
ze doen er toch niks aanquote:Op zondag 4 juli 2021 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als youtube zijn inkomstenbron wordt dan juich ik dat van harte toe.
Maar het is niet én inkomsten uit youtube én tegelijkertijd aan de staatstiet hangen.
Onschuldige youtubers moeten ze net zo goed met rust latenquote:Op zondag 4 juli 2021 22:57 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
ze doen er toch niks aan
ze pakken alleen onschuldige kindertoeslagontvangers aan
VVDquote:Op zondag 4 juli 2021 22:57 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
ze doen er toch niks aan
quote:Op zondag 4 juli 2021 21:32 schreef pferdfahrer het volgende:
Hij kan beter gewoon een roadtrip naar Polen nemen om een tijdje in Wellness Center Auswitz te verblijven voor een Mengele Crashdiet.
Zullen best wat onschuldige bij zitten, maar ook wel een hoop fraudeurs. Niet voor niets is er toen besloten om zo te handelen om die grootschalige fraudes tegen te gaan.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:57 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
ze doen er toch niks aan
Holocaustdieet zo hem wel echt goed doen.quote:Op zondag 4 juli 2021 21:32 schreef pferdfahrer het volgende:
Hij kan beter gewoon een roadtrip naar Polen nemen om een tijdje in Wellness Center Auswitz te verblijven voor een Mengele Crashdiet.
een bewustwordingsbezoek aan auswitz sowieso, maar als je een foto post van braddie die bewust een hitlergroet doet krijg je hier een ban dus dat doe ik maar nietquote:Op zondag 4 juli 2021 23:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Holocaustdieet zo hem wel echt goed doen.
Ja want zelf heb je nooit voor de lol zoiets gedaan.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
een bewustwordingsbezoek aan auswitz sowieso, maar als je een foto post van braddie die bewust een hitlergroet doet krijg je hier een ban dus dat doe ik maar niet
nee en kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat na hun pakweg 16e nog doen, laat staan 30equote:Op zondag 4 juli 2021 23:02 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ja want zelf heb je nooit voor de lol zoiets gedaan.
''ja ik stream nu wat langer om het gezellig is''quote:Op zondag 4 juli 2021 23:03 schreef Doug-Heffernan het volgende:
De donaties en gratis eten stroomt binnen
Hij is dus in een heel goed humeur
quote:Op zondag 4 juli 2021 23:03 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ok Sylvanaquote:Op zondag 4 juli 2021 23:03 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
nee en kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat na hun pakweg 16e nog doen, laat staan 30e
Ik denk dat hij te beperkt is om die bewustwording te kunnen laten doordringen.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
een bewustwordingsbezoek aan auswitz sowieso, maar als je een foto post van braddie die bewust een hitlergroet doet krijg je hier een ban dus dat doe ik maar niet
sowquote:Op zondag 4 juli 2021 23:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat hij te beperkt is om die bewustwording te kunnen laten doordringen.
Dat valt me van hem tegen. Als het waar is? Link?quote:Op zondag 4 juli 2021 23:01 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
ja die link mag ik dus niet gevenquote:Op zondag 4 juli 2021 23:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dat valt me van hem tegen. Als het waar is? Link?
Heb je een dm banquote:Op zondag 4 juli 2021 23:12 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
ja die link mag ik dus niet geven
De ervaring leert dat hij daardoor nog vaker en langer gaat streamen, wat dan echter weer leidt tot onbetaalde bestellingen en ander getreiter. En zo is de cyclus weer rond.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:03 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |