quote:Op zondag 4 juli 2021 18:16 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee, niet ok. Ga dadelijk ibuprofen halen.
Ik kan amper lopen nu. Als het morgen nog erger is, zal ik toch iets moeten hè.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:34 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Gewoon geen miet zijn? Je gat toch geen ibuprofen gebruiken voor spierpijn man
Dag 2, nah dat betwijfel ik. Als ts echt zo hard getraind heeft als dat ie zegt, dan heb je pas na 3 of 4 dagen verlichting.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:44 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
niks![]()
Gewoon doorgaan, morgen zal de pijn al minder zijn of misschien helemaal weg
goed eten (voor je spierherstel) goed slapen en het uitzitten, het word steeds minder erg tochquote:Op zondag 4 juli 2021 18:35 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik kan amper lopen nu. Als het morgen nog erger is, zal ik toch iets moeten hè.
Stel je niet aan man!quote:Op zondag 4 juli 2021 18:13 schreef Hamzoef het volgende:
Gisteren getraind. Nu heb ik echt zieke spierpijn in mijn bovenbenen. Ik kan nauwelijks lopen (letterlijk!)
Kan je het niet insmeren met tijgerbalsem o.i.d.?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:13 schreef Hamzoef het volgende:
Gisteren getraind. Nu heb ik echt zieke spierpijn in mijn bovenbenen. Ik kan nauwelijks lopen (letterlijk!) 2e dag is spierpijn meestal erger, maar erger dan dit kan ik me bijna niet voorstellen,
Bovenlichaam heb ik her er en der ook wel wat spierpijn, maar gewoon normale spierpijn. Maar bovenbenen gaat nergens over. Zo hoeft het van mij niet.
Heb ik niet bij de hand, maar ik las dat een ijsbad ook kan helpen.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan je het niet insmeren met tijgerbalsem o.i.d.?
Klopt, het koelt de spier dan goed af. Of anders een ander zalfje.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:58 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Heb ik niet bij de hand, maar ik las dat een ijsbad ook kan helpen.
@Pendule z'n zalfje?quote:Op zondag 4 juli 2021 19:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, het koelt de spier dan goed af. Of anders een ander zalfje.
Wel blijven bewegen want hoe minder je beweegt hoe pijnlijker de spierpijn zal worden.
Kan je beter lokaal middel kopen waar brufen in zit, en werken met warmte. Dus kruik of pittenzak erop.quote:
@Neef_Wuppie is z'n vriend, dus hij kan er wel wat meer over vertellen.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb daar geen ervaringen mee. Is het wat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |