abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 5 juli 2021 @ 02:57:59 #51
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200210978
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 02:53 schreef Gehrman het volgende:
Malone is niet dé uitvinder van het mRNA vaccin maar één van de uitvinders. Karikó heeft het meeste onderzoek gedaan. Malone heeft zich ook gewoon laten vaccineren.

[ afbeelding ]
Het gaat om de conclusies van het topic zelf ipv die meneer. Die kloppen niet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_200210989
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 02:53 schreef Gehrman het volgende:

Malone is niet dé uitvinder van het mRNA vaccin.
Dat staat danook nergens in deze thread.

Hij stond aan de basis van de mRNA techniek.
Hij was degene die een methode ontwikkelde om mRNA in cellen te krijgen.

Het betreft hier geen leek die maar wat loopt te bazelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Za op 05-07-2021 03:17:41 ]
pi_200210993
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 02:57 schreef Vis1980 het volgende:

Het gaat om de conclusies van het topic zelf ipv die meneer. Die kloppen niet.
Wat klopt er precies niet?

Gevaccineerden kunnen het virus overdragen, en asymptomatisch met hoge viral loads rondlopen.
Zonder dat ze dat beseffen, en in de veronderstelling safe te zijn voor derden.
Dat maakt hen potentiele superspreaders.
pi_200211000
Maakt in principe geen reet uit als iedereen is gevaccineerd.
pi_200211002
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 03:27 schreef illusions het volgende:
Maakt in principe geen reet uit als iedereen is gevaccineerd.
Het vaccin is, helaas niet zo werkzaam bij de kwetsbaren.
pi_200211003
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 03:28 schreef Za het volgende:

[..]

Het vaccin is, helaas niet zo werkzaam bij de kwetsbaren.
Wat is je punt, dan maar voor altijd beperkingen?
pi_200211004
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 03:29 schreef illusions het volgende:

Wat is je punt, dan maar voor altijd beperkingen?
Ik ben nooit voor beperkingen geweest, nooit voor een vaccin ook.
pi_200211005
Dus wat de conclusie van bovenstaande nou is, het is sowieso een verbetering.
pi_200211285
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 02:36 schreef Za het volgende:

[..]

[..]

Bron is Times of Israel, je kunt de redactie mailen.
Malone heeft een methode ontwikkeld om RNA in een cel te krijgen.
Ene dr Kariko heeft de basis gelegd voor de mRNA vaccins

Sowieso, als Tucker Carlson zijn mond open doet dan weet je dat er een leugen komt

[ Bericht 3% gewijzigd door devlinmr op 05-07-2021 07:59:23 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 5 juli 2021 @ 10:02:37 #60
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200212402
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 21:28 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Weer iemand die niet weet wat het immuunsysteem is en hoe het werkt.

Jouw immuunsysteem werkt niet tegen het virus omdat het het virus niet herkend als iets slechts.. Echt, ga je erin verdiepen...
Die werkt prima of jij er nou wel of niet in geloofd , gelukkig ben ik niet afhankelijk van jouw sprookjes , angstpropaganda , leugens enz voor de werking ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200212459
Ik zie nu pas dat ik in BNW zit. :+
pi_200214450
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 10:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Die werkt prima of jij er nou wel of niet in geloofd , gelukkig ben ik niet afhankelijk van jouw sprookjes , angstpropaganda , leugens enz voor de werking ^O^
Met een vaccinatie werkt hij nog beter, maar dat zul je nooit begrijpen. Vaccinatie is er juist van afhankelijk dát jouw aftweersysteem goed werkt, anders mag je niet eens gevaccineerd worden.
  maandag 5 juli 2021 @ 12:58:40 #63
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200214600
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 12:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Met een vaccinatie werkt hij nog beter, maar dat zul je nooit begrijpen.
Dat kan je pas zeggen na een experiment , niet daarvoor of tijdens . ( Ik geloof er niks van dat vax beter is dan de natuur ) Van het immuunsysteem weten we dat die antistoffen maakt voor de rest van je leven . Mensen zoals jij zijn zichzelf gewoon aan het vernietigen inclusief je immuunsysteem . Pharma klant voor de rest van je leven maar geen zorgen hoor ze geven om je :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200214629
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 12:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat kan je pas zeggen na een experiment , niet daarvoor of tijdens . ( Ik geloof er niks van dat vax beter is dan de natuur ) Van het immuunsysteem weten we dat die antistoffen maakt voor de rest van je leven . Mensen zoals jij zijn zichzelf gewoon aan het vernietigen inclusief je immuunsysteem .
En daarom zei ik "maar dat zul je nooit begrijpen," en dat blijkt hier wel weer. :D
  maandag 5 juli 2021 @ 13:00:56 #65
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200214638
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 13:00 schreef illusions het volgende:

[..]

En daarom zei ik "maar dat zul je nooit begrijpen," en dat blijkt hier wel weer. :D
Angstpropaganda doorzien en rationeel na blijven denken maar dat zal jij hopelijk ooit nog eens begrijpen .
Is het al tijd voor je jaarlijkse booster na de tweede prik ? :Z
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200214645
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 13:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Angstpropaganda doorzien en rationeel na blijven denken maar dat zal jij hopelijk ooit nog eens begrijpen .
Het imuunsysteem maakt met vaccinatie juist de antistoffen, maar dan zonder dat je ziek wordt, helder licht.
pi_200214654
@Summers denkt weer eens rationeel na hoor. :D Net zoals toen Trump op 6 januari president zou worden.
  maandag 5 juli 2021 @ 13:02:58 #68
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200214662
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 13:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Het imuunsysteem maakt met vaccinatie juist de antistoffen, maar dan zonder dat je ziek wordt, helder licht.
Ik begrijp dat jij vurig hoopt dat dat de uitkomst is van dit experiment die afloopt in 2023.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200214663
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 13:00 schreef Summers het volgende:

[..]

Is het al tijd voor je jaarlijkse booster na de tweede prik ? :Z
Ik heb geen prik genomen.
pi_200214668
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 13:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij vurig hoopt dat dat de uitkomst is van dit experiment .
Uhm, dat is allang al de uitkomst ja. :') :') :')
  maandag 5 juli 2021 @ 13:04:18 #71
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200214682
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 13:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb geen prik genomen.
Ik ook niet
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 5 juli 2021 @ 13:05:02 #72
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200214693
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 13:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Uhm, dat is allang al de uitkomst ja. :') :') :')
Zegt de tell-lie-vision dat ? Hahahahaha
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200214700
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 13:05 schreef Summers het volgende:

[..]

Zegt de tell-lie-vision dat ? Hahahahaha
Nee, wetenschap, nog iets wat jij nooit zult begrijpen. TV heeft daar helemaal niks over gezegd, die gaat er vanuit dat mensen dit soort basic dingen wel snappen.
  maandag 5 juli 2021 @ 13:30:21 #74
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_200215042
Kan iemand die wappie roadmap 2030 nog eens posten? (waar we nog prima op schema liggen)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_200218556
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 13:02 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik begrijp dat jij vurig hoopt dat dat de uitkomst is van dit experiment die afloopt in 2023.
Echt, wat een sneue reactie alweer. Al in 2020 netjes weerlegt door Harry Hol, die het op lekenniveau uitlegt... Dat men tot 2023 de bijwerkingen bijhoudt wil niet zeggen dat het een experiment is tot 2023.. Het is alleen maar goed dat het tot die tijd word bijgehouden... Veel beter dan de boude uitspraken van wappies..

quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 12:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat kan je pas zeggen na een experiment , niet daarvoor of tijdens . ( Ik geloof er niks van dat vax beter is dan de natuur ) Van het immuunsysteem weten we dat die antistoffen maakt voor de rest van je leven . Mensen zoals jij zijn zichzelf gewoon aan het vernietigen inclusief je immuunsysteem . Pharma klant voor de rest van je leven maar geen zorgen hoor ze geven om je :')
Ook weer een domme opmerking, echt je laat iedere keer zien er weinig van te begrijpen... De natuur bijvoorbeeld doodt vele miljoenen als er een virus uitbreekt. Kijk maar naar de dierenwereld, dieren die niks begrijpen van virussen en hoe te bestrijden. Hele populaties worden uitgeroeid.
Kijk naar griepvirussen die toesloegen bij de mens, naar de Spaanse "griep". We wisten nog niks, en we gingen er massaal dood aan. Ondanks dat men toen ook dacht dat het immuunsysteem goed genoeg was..

Wees blij dat je in 2021 leeft (wij althans wel) en niet in 1921.
  maandag 5 juli 2021 @ 21:21:10 #76
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200221372
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 18:04 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Echt, wat een sneue reactie alweer. Al in 2020 netjes weerlegt door Harry Hol, die het op lekenniveau uitlegt... Dat men tot 2023 de bijwerkingen bijhoudt wil niet zeggen dat het een experiment is tot 2023.. Het is alleen maar goed dat het tot die tijd word bijgehouden... Veel beter dan de boude uitspraken van wappies..
[..]
Waarom denk je dat de bijwerkingen worden bijgehouden in plaats van dat je een lijst met bijwerkingen krijgt zodat je weet waar je aan toe bent .... tjonge jonge
quote:
Ook weer een domme opmerking, echt je laat iedere keer zien er weinig van te begrijpen... De natuur bijvoorbeeld doodt vele miljoenen als er een virus uitbreekt. Kijk maar naar de dierenwereld, dieren die niks begrijpen van virussen en hoe te bestrijden. Hele populaties worden uitgeroeid.
Kijk naar griepvirussen die toesloegen bij de mens, naar de Spaanse "griep". We wisten nog niks, en we gingen er massaal dood aan. Ondanks dat men toen ook dacht dat het immuunsysteem goed genoeg was..

Wees blij dat je in 2021 leeft (wij althans wel) en niet in 1921.
Die marketing en angst propaganda werkt echt als een tierelier bij de mensen die zogenaamd in 2021 leven maar qua bevattingsvermogen in 1921 zijn . Weer moet men leren vrijheid te waarderen ,weer moet men leren dat de overheid niet het beste met je voor heeft maar een agenda volgt . Weer moet men leren dat alle 10 nuremberg codes bestaan om het volk te beschermen die nu allemaal geschonden worden . Je krijgt de deksel nog wel op je neus . Wees lekker de " slimme " terwijl je je bijspuit in een experiment met god weet wat voor gevolgen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200221661
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:21 schreef Summers het volgende:

[..]

Waarom denk je dat de bijwerkingen worden bijgehouden in plaats van dat je een lijst met bijwerkingen krijgt zodat je weet waar je aan toe bent .... tjonge jonge
Gewoon uit voorzorg. Dat is wetenschap.
En ook omdat sommige bijwerking maar eens in de miljoenen voor komen, en die kun je er niet uit filteren als je nu al zou stoppen met bijhouden.

quote:
Die marketing en angst propaganda werkt echt als een tierelier bij de mensen die zogenaamd in 2021 leven maar qua bevattingsvermogen in 1921 zijn . Weer moet men leren vrijheid te waarderen ,weer moet men leren dat de overheid niet het beste met je voor heeft maar een agenda volgt . Weer moet men leren dat alle 10 nuremberg codes bestaan om het volk te beschermen die nu allemaal geschonden worden . Je krijgt de deksel nog wel op je neus . Wees lekker de " slimme " terwijl je je bijspuit in een experiment met god weet wat voor gevolgen .
Ben je troll, of ben je echt zo dom?

Het feit dat mensen die hetzelfde denken als jij vrij hun mening mogen spuien hoe tenenkrommend dat ook is laat zien dat we enorm veel vrijheid hebben..
Hugo de Jonge wordt door mensen zoals jij bedreigd met de dood, met Neurenberg 2.0. Net als heel veel mensen die hun hoofd boven het maaiveld uitsteken en hun best doen voor jou.. In een land waar je niet vrij bent kun je zulke dingen niet kunnen zonder gevangen te worden genomen. En dan praat je over vrijheid?

De Neurenberg code gaat over proeven bij mensen, dat komt in onze tijd niet voor..

https://nl.wikipedia.org/wiki/Code_van_Neurenberg

Welke van die regels wordt precies geschonden en waarmee?

Waarschijnlijk heb je de term neurenberg code ergens gehoord op YT en daar hebben ze boude beweringen over gedaan. En die neem je dan klakkeloos over van jouw grote helden. Zelfstandig onderzoek ernaar doen zit er dan niet in.
  maandag 5 juli 2021 @ 21:52:38 #78
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200221940
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:38 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Gewoon uit voorzorg. Dat is wetenschap.
En ook omdat sommige bijwerking maar eens in de miljoenen voor komen, en die kun je er niet uit filteren als je nu al zou stoppen met bijhouden.
[..]

Ben je troll, of ben je echt zo dom?

Het feit dat mensen die hetzelfde denken als jij vrij hun mening mogen spuien hoe tenenkrommend dat ook is laat zien dat we enorm veel vrijheid hebben..
Hugo de Jonge wordt door mensen zoals jij bedreigd met de dood, met Neurenberg 2.0. Net als heel veel mensen die hun hoofd boven het maaiveld uitsteken en hun best doen voor jou.. In een land waar je niet vrij bent kun je zulke dingen niet kunnen zonder gevangen te worden genomen. En dan praat je over vrijheid?

De Neurenberg code gaat over proeven bij mensen, dat komt in onze tijd niet voor..

https://nl.wikipedia.org/wiki/Code_van_Neurenberg

Welke van die regels wordt precies geschonden en waarmee?

Waarschijnlijk heb je de term neurenberg code ergens gehoord op YT en daar hebben ze boude beweringen over gedaan. En die neem je dan klakkeloos over van jouw grote helden. Zelfstandig onderzoek ernaar doen zit er dan niet in.
Je zou je wat beter moeten inlezen op alternatief vlak , je klinkt alsof je alleen propaganda meekrijgt en napraat en dat vind ik weer tenenkrommend . De mensen die zich hebben laten vaccineren hebben een plicht naar zichzelf toe om uit te zoeken waar ze in zijn beland en waar ze aan meedoen . De eerste regel word al geschonden informed consent . De gevaccineerden lijken niet op de hoogte te zijn dat ze meedoen met een experiment in tegenstelling tot de propaganda die beweerd dat je na de vaccinatie veilig bent en je medemens beschermd . Dat zijn zaken die je pas na een experiment kan zeggen . Regel 7 word ook geschonden want bij een experiment met proefpersonen moet de proefpersoon ten alle tijde het experiment stop kunnen zetten en bij een vaccinatie kan je niks meer terugnemen of stopzetten .

En in dit experiment hoor ik gewoon bij de controlegroep die niet gevaccineerd word , ook ik draag mijn steentje bij :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 5 juli 2021 @ 22:02:34 #79
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200222109
Neurenberg 2 gaat er dan ook komen , wie onschuldig is heeft niks te vrezen . Als je misdaden tegen de menselijkheid hebt gepleegd o:a de 10 neurenbergcodes schenden dan kan je gerechtigheid verwachten .
Daar is men internationaal druk mee bezig

NUREMBERG CODE VIOLATIONS: REINER FUELLMICH, 3 NEW INTERVIEWS & UPDATES
https://www.bitchute.com/video/8HJPb3EqArHW/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200222164
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Je zou je wat beter moeten inlezen op alternatief vlak , je klinkt alsof je alleen propaganda meekrijgt en napraat en dat vind ik weer tenenkrommend . De mensen die zich hebben laten vaccineren hebben een plicht naar zichzelf toe om uit te zoeken waar ze in zijn beland en waar ze aan meedoen . De eerste regel word al geschonden informed consent . De gevaccineerden lijken niet op de hoogte te zijn dat ze meedoen met een experiment in tegenstelling tot de propaganda die beweerd dat je na de vaccinatie veilig bent en je medemens beschermd . Dat zijn zaken die je pas na een experiment kan zeggen . Regel 7 word ook geschonden want bij een experiment met proefpersonen moet de proefpersoon ten alle tijde het experiment stop kunnen zetten en bij een vaccinatie kan je niks meer terugnemen of stopzetten .

En in dit experiment hoor ik gewoon bij de controlegroep die niet gevaccineerd word , ook ik draag mijn steentje bij :W
Serieus, je bent een gekke troll... Vaccinaties zijn al eeuwenoud, het is geen experiment..En het feit dat jij niet meedoet aan de vaccinatie laat zien dat het vrijwillig is..
Dus zelfs al zou het een experiment zijn dan nog is het prima, want vrijwillig...

Het is alleen geen experiment en dus heeft de Neurenberg code hier niks mee te maken..

Tevens moet vooral jij niet praten over "meekrijgt en napraat" want jij praat propaganda na van alternatieve sites. Je doet geen deftig onderzoek. Maar hebt al een oordeel voordat je de feiten hoort. En de feiten die jou niet welgevallig zijn ,daar stop je gewoon je vingers voor in de oren..
  maandag 5 juli 2021 @ 22:06:36 #81
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200222196
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 22:04 schreef Berjan3 het volgende:

[..]

Serieus, je bent een gekke troll... Vaccinaties zijn al eeuwenoud, het is geen experiment..En het feit dat jij niet meedoet aan de vaccinatie laat zien dat het vrijwillig is..
Dus zelfs al zou het een experiment zijn dan nog is het prima, want vrijwillig...

Het is alleen geen experiment en dus heeft de Neurenberg code hier niks mee te maken..

Tevens moet vooral jij niet praten over "meekrijgt en napraat" want jij praat propaganda na van alternatieve sites. Je doet geen deftig onderzoek. Maar hebt al een oordeel voordat je de feiten hoort. En de feiten die jou niet welgevallig zijn ,daar stop je gewoon je vingers voor in de oren..
Serieus ik volg de mensen zoals reiner fullmich wel die het allemaal wel begrijpen ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 5 juli 2021 @ 22:06:42 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_200222198
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 22:02 schreef Summers het volgende:
Neurenberg 2 gaat er dan ook komen , wie onschuldig is heeft niks te vrezen . Als je misdaden tegen de menselijkheid hebt gepleegd o:a de 10 neurenbergcodes schenden dan kan je gerechtigheid verwachten .
https://en.wikipedia.org/wiki/Nuremberg_Code

vertel eens welke zijn er geschonden en door wie?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 5 juli 2021 @ 22:07:58 #83
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_200222223
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 21:52 schreef Summers het volgende:

[..]

Je zou je wat beter moeten inlezen op alternatief vlak , je klinkt alsof je alleen propaganda meekrijgt en napraat en dat vind ik weer tenenkrommend . De mensen die zich hebben laten vaccineren hebben een plicht naar zichzelf toe om uit te zoeken waar ze in zijn beland en waar ze aan meedoen . De eerste regel word al geschonden informed consent . De gevaccineerden lijken niet op de hoogte te zijn dat ze meedoen met een experiment in tegenstelling tot de propaganda die beweerd dat je na de vaccinatie veilig bent en je medemens beschermd . Dat zijn zaken die je pas na een experiment kan zeggen . Regel 7 word ook geschonden want bij een experiment met proefpersonen moet de proefpersoon ten alle tijde het experiment stop kunnen zetten en bij een vaccinatie kan je niks meer terugnemen of stopzetten .

En in dit experiment hoor ik gewoon bij de controlegroep die niet gevaccineerd word , ook ik draag mijn steentje bij :W
Wat is jouw studieachtergrond eigenlijk?
  maandag 5 juli 2021 @ 22:35:59 #84
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_200222636
Tja, als jij jezelf wijs maakt dat het allemaal een experiment is, dan is het niet gek dat je er van die rare ideeën op nahoudt. Wat dat te gaat is het hele leven een experiment.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 6 juli 2021 @ 10:40:52 #85
414785 sirdanilot
pi_200226415
We wisten al heel lang dat gevacinneerden ook besmettelijk blijven, ze worden alleen zelf niet ziek. We wisten wel dat ze wat minder besmettelijk zijn dan ongevaccineerden maar we wisten ook dat de bescherming tegen verspreiding niet 100 procent was.

Dus dat je superspreading events kan krijgen van een besmetting van een gevacineerde op een enorm evenement ligt in de lijn der verwachting. Daarnaast wordt er waarschijnlijk net zoals in Nederland flink gesjoemeld met testbewijzen (zeker in Israel want het zijn toch Joden he), dus daardoor kan het aantal besmettingen ook oplopen.

Zelf laat ik me niet prikken maar ik denk wel dat het risico op een besmetting kleiner wordt als je dat wel doet, maar ieder zijn eigen keuze.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_200261444
Warning that fully vaccinated may be spreading Delta variant as cases rise across US

Health experts in the United States have raised the alarm that vaccinated individuals might be spreading the Covid-19 Delta variant, as cases surge in states across the country.

CDC guidance is not to test the vaccinated [unless they’re symptomatic], so we’re probably missing a bunch of transmission in vaccinated individuals,” Mr Murray said, who is the lead modeller at the IHME, which the White House has leaned on when making pandemic policies.

https://www.independent.c(...)latest-b1880058.html
pi_200261478
A leading US disease expert says there's 'no doubt in my mind' that vaccinated people are helping spread Delta

https://www.businessinsid(...)tter_impression=true
pi_200261504
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 02:09 schreef Za het volgende:
A leading US disease expert says there's 'no doubt in my mind' that vaccinated people are helping spread Delta

https://www.businessinsid(...)tter_impression=true
Tja, te verwachten toch?
  vrijdag 9 juli 2021 @ 15:58:22 #89
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200284313
https://scontent-ams4-1.x(...)4a7fb88f&oe=60EDCA15

BREKEND: V.S. SENAAT: 30 DODEN DOOR COVID VACCIN PER DAG!
DEEL DEZE VIDEO MET HEEL NEDERLAND EN EUROPA!
Dit wordt hier weer angstvallig uit de media gehouden. Gigantische vaccin 'schade' nu tot in Amerikaanse senaat doorgedrongen. NL ondertitels!


quote:
In de 4 maanden van 2021 hebben we meer covid-19 experimentele vaccindoden gehad dan alle vaccindoden voor de periode van 15 jaar tussen 1997 en 2013 .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200284487
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 15:58 schreef Summers het volgende:
https://scontent-ams4-1.x(...)4a7fb88f&oe=60EDCA15

BREKEND: V.S. SENAAT: 30 DODEN DOOR COVID VACCIN PER DAG!
DEEL DEZE VIDEO MET HEEL NEDERLAND EN EUROPA!
Dit wordt hier weer angstvallig uit de media gehouden. Gigantische vaccin 'schade' nu tot in Amerikaanse senaat doorgedrongen. NL ondertitels!

[..]

Waar haal je het lef vandaan dit soort angstporno op basis van valse aannames te delen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 16:17:51 #91
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200284694
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 16:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waar haal je het lef vandaan dit soort angstporno op basis van valse aannames te delen
Het is de andere kant van de staatspropaganda en mensen hebben het recht om dat te weten . Ik zou als ik jou was liever gaan klagen over de angstpsychose waar mensen al anderhalf jaar inzitten omdat ze teveel tv kijken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 9 juli 2021 @ 16:22:36 #92
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200284771
Dit is het resultaat van angstporno , wat een schandvlek in de geschiedenisboeken :N

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200287455
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 16:17 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is de andere kant van de staatspropaganda en mensen hebben het recht om dat te weten . Ik zou als ik jou was liever gaan klagen over de angstpsychose waar mensen al anderhalf jaar inzitten omdat ze teveel tv kijken .
Mensen hebben het recht om leugens te horen?

De enigen die in een angstpsychose zitten zijn typetjes als jij met je waanideeën over complotten en manipulatie van cijfers die je zelf niet eens begrijpt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200287508
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 16:22 schreef Summers het volgende:
Dit is het resultaat van angstporno , wat een schandvlek in de geschiedenisboeken :N

[ afbeelding ]
Nee beter loop je met een gele plu
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 19:26:02 #95
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200287619
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 19:18 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Mensen hebben het recht om leugens te horen?

De enigen die in een angstpsychose zitten zijn typetjes als jij met je waanideeën over complotten en manipulatie van cijfers die je zelf niet eens begrijpt
Ga lekker in news lezen als je niks anders kan horen dan veilig en effectief en het is tijd voor je derde shot :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 9 juli 2021 @ 19:28:13 #96
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200287675
https://fb.watch/6EfSdjCWlc/

Full Press Conference: Families Share Adverse Reactions from covid vaccin .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_200287729


Kijk kijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_200287770
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 19:26 schreef Summers het volgende:

[..]

Ga lekker in news lezen als je niks anders kan horen dan veilig en effectief en het is tijd voor je derde shot :W
Maak ik zelf wel uit. Dank je

Maar zo lang jij liegt en bedriegt kun je weerwoord verwachten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 9 juli 2021 @ 19:34:40 #99
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_200287811
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 19:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Maak ik zelf wel uit. Dank je

Maar zo lang jij liegt en bedriegt kun je weerwoord verwachten
Net zoals ik bepaal dat ik niet iets hoef te posten wat welk officieel verhaal ook beweerd ,leugenaar :r en hypocriet zogenaamd gaat het om de slachtoffers maar alleen als het jouw geloof in vax ondersteunt
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 9 juli 2021 @ 19:36:57 #100
34027 devlinmr
Trolivier
pi_200287860
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 19:34 schreef Summers het volgende:

[..]

Net zoals ik bepaal dat ik niet iets hoef te posten wat welk officieel verhaal ook beweerd ,leugenaar :r
Nou geef maar eens bewijs dat mensen in zulke grote aantallen sterven door vaccinatie.

En nee lareb en vaers zijn daar geen bronnen voor zoals ze zelf op hun site hebben staan
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')