SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ygritte op 04-07-2021 13:52:38 ]
We vermoorden ongeboren kinderen en ouderen zodra ze 65 worden.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vriend van mij is in de US uit een restaurant gezet omdat ie zei dat ie uit Nederland kwam. Volgens de uitbater was dat toch echt het Sodom en Gomorra van de wereld en dat wilde hij niet in z'n tent hebben
Hypocriet kutvolk is het ook, te dom voor woordenquote:Op zondag 4 juli 2021 13:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vriend van mij is in de US uit een restaurant gezet omdat ie zei dat ie uit Nederland kwam. Volgens de uitbater was dat toch echt het Sodom en Gomorra van de wereld en dat wilde hij niet in z'n tent hebben
Niks mis meequote:Op zondag 4 juli 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Foqueville zullen ze over de grenzen vrij snel verbasteren naar Fuckville denk ik.
Zweden zijn vaak ook zo dom en wereldvreemd, "so you poop and throw all your other shit in The North Sea"quote:Op zondag 4 juli 2021 13:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We vermoorden ongeboren kinderen en ouderen zodra ze 65 worden.
Really ?quote:Op zondag 4 juli 2021 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zweden zijn vaak ook zo dom en wereldvreemd, "so you poop and throw all your other shit in The North Sea"
Ah zoek nog ff plaatje voor in OPquote:Op zondag 4 juli 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Foqueville zullen ze over de grenzen vrij snel verbasteren naar Fuckville denk ik.
Dan dien ik als Ambassadeur van Foqueville bij de VN een Motie van Ordinariteit in tegen deze onverlaten die ons prachtige land trachten te bezoedelen met schandalige verbasteringen.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind Noorwegen en de Noren leukerquote:Op zondag 4 juli 2021 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die vinden zich het enige natuurbewuste volk op Aarde ook.
Die blijven tenminste netjes in hun eigen land, die Zweedse hippies kom je echt overal tegenquote:Op zondag 4 juli 2021 13:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind Noorwegen en de Noren leuker
Denen ookquote:Op zondag 4 juli 2021 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die blijven tenminste netjes in hun eigen land, die Zweedse hippies kom je echt overal tegen
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 13:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wegens de plotselinge gruwelijke moorden op palingvissers op ons eiland lijkt het me ook een goed plan om op de palingvisserij even een moratorium te zetten.
Rare mental image van een kronkelende paling in een gloeiend hete bitterbal.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wegens de plotselinge gruwelijke moorden op palingvissers op ons eiland lijkt het me ook een goed plan om op de palingvisserij even een moratorium te zetten.
Je mag het ook op mijn rekening zettenquote:
Heb je vies oude antieke boeken in de aanbieding (met gravures)?quote:Op zondag 4 juli 2021 14:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je mag het ook op mijn rekening zetten
Oh, nee, heb alleen een oude bijbel ergens met tekeningen van Gustav Doré, maar zal geen fuck waard zijnquote:Op zondag 4 juli 2021 14:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je vies oude antieke boeken in de aanbieding (met gravures)?
Die zijn idd wat standaard.quote:Op zondag 4 juli 2021 14:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh, nee, heb alleen een oude bijbel ergens met tekeningen van Gustav Doré, maar zal geen fuck waard zijn
quote:Op zondag 4 juli 2021 14:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
D
[..]
Die zijn idd wat standaard.
Heb je toevallig ook een uitgave over de geschiedenis van de Finnen uit 1756 met uitklapbare kaart van Suomi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |