SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu nog lekker zonnig en vanmiddag weer heel de middag regen?quote:
Nou hier hele middag wel regen weerquote:Op zondag 4 juli 2021 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu nog lekker zonnig en vanmiddag weer heel de middag regen?
DE HELE WEEK GEEN STRANDWEERquote:Op zondag 4 juli 2021 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu nog lekker zonnig en vanmiddag weer heel de middag regen?
Tel de dagen af iddquote:Op zondag 4 juli 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over 181 dagen lig je op een Grieks strand in 't zonnetje [ afbeelding ]
Ja sorry, kan ik ook niks aan veranderen, ben geen weergodquote:
Wat leuk voor zolang het duurde.quote:Op zondag 4 juli 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Dit was de zomer wel, volgend jaar beter.
Soort grizzlybeer ben jij.quote:Op zondag 4 juli 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
Naar de zomer leef je dan het hele jaar toe henou ja ik dan
ja toch, lekker naar feestjes in de buitenlucht toe.quote:Op zondag 4 juli 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
Naar de zomer leef je dan het hele jaar toe henou ja ik dan
Met een strandvakantie heb ik dat nog nooit gedaan. Nu zijn de strandvakanties die ik gedaan heb ook zeer beperkt geweest.quote:
Ja strand is ook makkelijk alleen tochquote:Op zondag 4 juli 2021 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een strandvakantie heb ik dat nog nooit gedaan. Nu zijn de strandvakanties die ik gedaan heb ook zeer beperkt geweest.
quote:Op zondag 4 juli 2021 10:04 schreef LTVDK het volgende:
Zo te merken kan ik beter even een rondje gaan lopen met ons zonnestraaltje hier ...
Ik zou me echt de ballen uit mijn broek vervelen. Dat lukt me echt niet voor meerdere dagen.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja strand is ook makkelijk alleen toch
Heeft Flory ook een hangry-smiley gemaakt?quote:Op zondag 4 juli 2021 10:04 schreef LTVDK het volgende:
Zo te merken kan ik beter even een rondje gaan lopen met ons zonnestraaltje hier ...
Dansen in de warme regenquote:Op zondag 4 juli 2021 10:05 schreef theSlowRush het volgende:
de regen mag hier ook wel weg, zin om wat leuks tegaan doen
maar stedentrip doe je wel makkelijk alleen?quote:Op zondag 4 juli 2021 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou me echt de ballen uit mijn broek vervelen. Dat lukt me echt niet voor meerdere dagen.
haha, als ik al op een festival ben misschienquote:Op zondag 4 juli 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dansen in de warme regen [ afbeelding ]
Ja, aantal keren gedaan. Maar dan ben ik meer de hele dag bezig met dingen zien. Op een handdoekje in de zon verveel ik me te snel.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar stedentrip doe je wel makkelijk alleen?
ik verveel mij dan al na 5 minutenquote:Op zondag 4 juli 2021 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou me echt de ballen uit mijn broek vervelen. Dat lukt me echt niet voor meerdere dagen.
Strandchick op de kop tikken ter vermaak ende jolijt.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, aantal keren gedaan. Maar dan ben ik meer de hele dag bezig met dingen zien. Op een handdoekje in de zon verveel ik me te snel.
Wat voor een kleur bikini heb je?quote:Op zondag 4 juli 2021 10:10 schreef theSlowRush het volgende:
stedentrip lukt me ook wel alleen, maar meestal neem ik wel iemand mee. Strand is ook wel eens lekker op vakantie om helemaal niets te doen.
Het idee is om in Oktober naar een van de Canarische Eilanden te gaan om beetje te relaxen. Dat is al een uitdaging voor mij, maar in die periode wel iets waarbij het weer waarschijnlijk goed is.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Strandchick op de kop tikken ter vermaak ende jolijt.
Dan is canarische eilanden goed toch?quote:Op zondag 4 juli 2021 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het idee is om in Oktober naar een van de Canarische Eilanden te gaan om beetje te relaxen. Dat is al een uitdaging voor mij, maar in die periode wel iets waarbij het weer waarschijnlijk goed is.
Door omstandigheden dit jaar de vakantie beetje aanpassen.
Die eilanden ruiken een beetje naar urine, hamburgers en oud zaad.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het idee is om in Oktober naar een van de Canarische Eilanden te gaan om beetje te relaxen. Dat is al een uitdaging voor mij, maar in die periode wel iets waarbij het weer waarschijnlijk goed is.
Door omstandigheden dit jaar de vakantie beetje aanpassen.
Ja, enige periode dat mijn vriendin vrij kan krijgen. En dan maar lekker beetje rondstruinen daar.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan is canarische eilanden goed toch?
Is dat per eiland verschillend? Dan kan ik mijn keuze misschien nog aanpassen.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die eilanden ruiken een beetje naar urine, hamburgers en oud zaad.
CE zal wel wat jong zaad introduceren.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die eilanden ruiken een beetje naar urine, hamburgers en oud zaad.
Dat vat het voor mij ook wel ongeveer samen. Geen idee hoe ik dat vroeger wel eens overleefd heb.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik verbrand gewoon heel snel en heb het altijd warm. Daarom ga ik eigenlijk nooit op strandvakantie.
Vriendin van me, en die is aardig wanderlustig, zweert bij Fuerteventura.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat per eiland verschillend? Dan kan ik mijn keuze misschien nog aanpassen.
Wat is je lievelings?quote:Op zondag 4 juli 2021 10:18 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
heb er wel meerdere, ook nog een badpak
Ik ga eens kijken qua vluchten wat een beetje uitkomt.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin van me, en die is aardig wanderlustig, zweert bij Fuerteventura.
Geen goud?quote:Op zondag 4 juli 2021 10:28 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
zoveel heb ik ze niet aan hoor, meeste zijn gewoon zwart en eentje rood
De rode is helemaal primaquote:Op zondag 4 juli 2021 10:28 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
zoveel heb ik ze niet aan hoor, meeste zijn gewoon zwart en eentje rood
Het is er wel rustig, op de andere eilanden is meer vertier lijkt me.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken qua vluchten wat een beetje uitkomt.
Goud?quote:Op zondag 4 juli 2021 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb alleen een badpak maar die zat anderhalf jaar geleden al wat krap
quote:Op zondag 4 juli 2021 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Perfect voor jou.
https://nl.pinterest.com/pin/103019910211632908/
haha, kopen mensen zoeitsquote:Op zondag 4 juli 2021 10:38 schreef bitterbal het volgende:
is deze geschikter
https://nl.pinterest.com/pin/646266615259365848/
Gran Canaria of Tenerife staan nu op mijn lijstje. Wil eigenlijk gewoon iets waar ik nog door een stad kan lopen en niet op een resort vast kom te zitten.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is er wel rustig, op de andere eilanden is meer vertier lijkt me.
Voor de sier?quote:Op zondag 4 juli 2021 10:43 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
die is meer voor de sier, daar zou ik niet uitgebreid in gaan zwemmen
Ik had vandaag roerei.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik scharrel een beetje rond in het plaatsje Einruhr, hopende op een konditorei
Een keer in zo'n resort gezeten in Playa del Carmen, zat uit verveling maar om 09:30 aan de vinho de la tinto de la rossa mesaquote:Op zondag 4 juli 2021 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gran Canaria of Tenerife staan nu op mijn lijstje. Wil eigenlijk gewoon iets waar ik nog door een stad kan lopen en niet op een resort vast kom te zitten.
Ik snap het helemaal.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer in zo'n resort gezeten in Playa del Carmen, zat uit verveling maar om 09:30 aan de vinho de la tinto de la rossa mesa
Fred van Leer wil elke dag 10.000 stappen zetten en dwaalt nu een beetje rond langs het water in Rotterdam. Misschien kun je hem even gezelschap houden.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Stuur stiefmonster dat ik mij woensdag uitschrijf uit den haag dus dat ze dan parkeervergunning niet meer kan gebruiken. Stuurt ze terug jammer
Nieuwe huurder er ook al meteen in?quote:Op zondag 4 juli 2021 10:50 schreef bitterbal het volgende:
Stuur stiefmonster dat ik mij woensdag uitschrijf uit den haag dus dat ze dan parkeervergunning niet meer kan gebruiken. Stuurt ze terug jammer
quote:Op zondag 4 juli 2021 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fred van Leer wil elke dag 10.000 stappen zetten en dwaalt nu een beetje rond langs het water in Rotterdam. Misschien kun je hem even gezelschap houden.
nee joh :p moeten nog wat dingen gedaan worden.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nieuwe huurder er ook al meteen in?
Aan de overkant van het water in Rurberg heb je Cafe Konditorei Henn, hebben ze lekkere Himbeertorte.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik scharrel een beetje rond in het plaatsje Einruhr, hopende op een konditorei
quote:Op zondag 4 juli 2021 10:48 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
je snapt het vast wel
gewoon om naar het strand aan te trekken
Vies mondje heeft die kerel.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij is wel echt leuk gezelschap. Kun je gelijk mode advies krijgen
10.000 stappen per dag. Wat een amateurquote:Op zondag 4 juli 2021 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Fred van Leer wil elke dag 10.000 stappen zetten en dwaalt nu een beetje rond langs het water in Rotterdam. Misschien kun je hem even gezelschap houden.
Denk dat Fred en Bitterbal qua mode wel op 1 lijn zitten.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij is wel echt leuk gezelschap. Kun je gelijk mode advies krijgen
quote:Op zondag 4 juli 2021 11:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat Fred en Bitterbal qua mode wel op 1 lijn zitten.
Dat kantoor, ik zou daar echt niet helemaal links willen werken.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:22 schreef bitterbal het volgende:
nieuw bootje gezien [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://imgur.com/a/CpDrPov
Wat is dat voor lelijks, rechts van de bootquote:Op zondag 4 juli 2021 11:22 schreef bitterbal het volgende:
nieuw bootje gezien [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://imgur.com/a/CpDrPov
Daar zit een valluik. Als je niet je best hebt gedaan laten ze je gewoon vakken daar.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kantoor, ik zou daar echt niet helemaal links willen werken.
dat blauwe gebouw is een mbo college voor scheepvaart dingenquote:Op zondag 4 juli 2021 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat kantoor, ik zou daar echt niet helemaal links willen werken.
welke bedoel de?quote:Op zondag 4 juli 2021 11:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat is dat voor lelijks, rechts van de boot![]()
Rotterdam?quote:Op zondag 4 juli 2021 11:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat is dat voor lelijks, rechts van de boot![]()
Heb het idee dat als je daar een beetje te wild kantoordanst of wat anders dat je door de vloer heen trapt.quote:Op zondag 4 juli 2021 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zit een valluik. Als je niet je best hebt gedaan laten ze je gewoon vakken daar.
Dat gebouw met een uitsparring links. Lijkt net een half t-shirt..quote:Op zondag 4 juli 2021 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat blauwe gebouw is een mbo college voor scheepvaart dingen
ah ja geloof dat dat een ouder gebouw is, als ik het goed heb zit er een basisschool inquote:Op zondag 4 juli 2021 11:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat gebouw met een uitsparring links. Lijkt net een half t-shirt..
https://nl.wikipedia.org/wiki/STC-Groupquote:Op zondag 4 juli 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
deze toch bos
https://www.google.nl/map(...).9046194!4d4.4620793
ja misschien school of woning.
oh die? Das toch vetquote:Op zondag 4 juli 2021 11:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/STC-Group
Deze bedoel ik. Op die foto's is het nog lelijkerder dan lelijk...
Parkerenquote:Op zondag 4 juli 2021 11:26 schreef bitterbal het volgende:
hij gaat keren,. misschien gaat die daar parkeren
ja aan deze kant kan die nietquote:Op zondag 4 juli 2021 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
jij stond niet te seinen zo van
joehoe, [ afbeelding ]hier parkeren [ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 juli 2021 11:41 schreef bitterbal het volgende:
zon nieuwe boot maakt mijn dag weer helemaal goed![]()
Heb je ook een boekje waarin je het bijhoudt?quote:Op zondag 4 juli 2021 11:41 schreef bitterbal het volgende:
zon nieuwe boot maakt mijn dag weer helemaal goed![]()
nee dat niet maar zoek ze wel op op de mapquote:Op zondag 4 juli 2021 11:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je ook een boekje waarin je het bijhoudt?
De teringquote:Op zondag 4 juli 2021 12:10 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aam-overleden-vriend
echte aanwinst weerquote:Op zondag 4 juli 2021 12:10 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)aam-overleden-vriend
ygrrrrrrrrrrrrrittepitquote:Op zondag 4 juli 2021 12:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De tering![]()
Wat een ontzettend slecht ding
Slapmakend volk ja.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De tering![]()
Wat een ontzettend slecht ding
Godversquote:Op zondag 4 juli 2021 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Ik kan echt niet meer lopen vandaag, ben gisteren dubbelgedopt na dat feestje"
quote:Op zondag 4 juli 2021 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Ik kan echt niet meer lopen vandaag, ben gisteren dubbelgedopt na dat feestje"
vermoeiend wel....quote:Op zondag 4 juli 2021 12:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn stiekem best veel mensen zo
quote:Op zondag 4 juli 2021 12:29 schreef Ygritte het volgende:
Ik zit er nog eens naar te kijken, maar dat gezicht van die 'engel' ook![]()
![]()
https://www.instagram.com/p/CQ4bI7AtqeL/
Meer een soort mislukte meeuwquote:Op zondag 4 juli 2021 12:29 schreef Ygritte het volgende:
![]()
Hier en daar een wit slierje.....quote:
Lekker plasticquote:Op zondag 4 juli 2021 12:29 schreef Ygritte het volgende:
![]()
Wel een mislukte meeuw met een pijpmondje.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier en daar een wit slierje.....Jezus was slecht
![]()
En zulke mensen mogen maar jan en alleman verminken![]()
quote:Op zondag 4 juli 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel een mislukte meeuw met een pijpmondje.
Was toch al niet veel eer aan te behalenquote:Op zondag 4 juli 2021 12:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier en daar een wit slierje.....Jezus was slecht
![]()
En zulke mensen mogen maar jan en alleman verminken![]()
Nederlands is moeilijkquote:
-Weet je gelijk waar je niet naar toe moetquote:Op zondag 4 juli 2021 12:34 schreef Ygritte het volgende:
Dat je als tattoo-boer je insta op private hebt staan zegt eigenlijk ook wel genoeg
Ja idd ja, hahahaquote:Op zondag 4 juli 2021 12:34 schreef Ygritte het volgende:
Dat je als tattoo-boer je insta op private hebt staan zegt eigenlijk ook wel genoeg
Gelukkig poept ze jaarlijks een kind uit zodat de toekomst van het menselijk ras gewaarborgd is.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moeten we toch maar mee dealen met zijn allen.
Ik ben echt wel vóór verplichte sterilisatiequote:Op zondag 4 juli 2021 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig poept ze jaarlijks een kind uit zodat de toekomst van het menselijk ras gewaarborgd is.
Ik heb uit betrouwbare bronnen dat dat er niet meer in zitquote:Op zondag 4 juli 2021 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig poept ze jaarlijks een kind uit zodat de toekomst van het menselijk ras gewaarborgd is.
Dat vindt ik echt het ultieme kut wijf eerste klas zo ongeveer.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:37 schreef datismijnmening het volgende:
Sowieso als ik ooit een tatttoo laat zetten dan ga ik naar Kat von D
Die heeft zichzelf omhoog geneuktquote:Op zondag 4 juli 2021 12:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat vindt ik echt het ultieme kut wijf eerste klas zo ongeveer.
Tatoeëren kan ze dan wel weer
Ik vind haar echt badassquote:Op zondag 4 juli 2021 12:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2021 12:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen dat dat er niet meer in zit
Ik vind haar wel een spannend snuitje hebben.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja joh, hahaha, maar ze begon met Oliver Peck.quote:
Oh jaaaa... dat was ik al weer helemaal vergeten.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja joh, hahaha, maar ze begon met Oliver Peck.
Ooit nog met Nikki Sixx gehad.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh jaaaa... dat was ik al weer helemaal vergeten.
Ja zij gaat wel voor de 'bijzondere types'
Precies, beetje arty farty fake-ass wannabe, met nazi-sympathieën blijkbaarquote:Op zondag 4 juli 2021 12:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is op/ net over het randje van wacko...
Ja ze had blijkbaar ook met Ville Valo, en Bam Margera, daarom ging haar huwelijk met die Oliver stukquote:Op zondag 4 juli 2021 12:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh jaaaa... dat was ik al weer helemaal vergeten.
Ja zij gaat wel voor de 'bijzondere types'
en anti vaxxerquote:Op zondag 4 juli 2021 12:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies, beetje arty farty fake-ass wannabe, met nazi-sympathieën blijkbaar
Een typetje met flinke preutjeuk dus.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ze had blijkbaar ook met Ville Valo, en Bam Margera, daarom ging haar huwelijk met die Oliver stuk
Ja iddquote:
Alles om hogerop te komen hè?quote:Op zondag 4 juli 2021 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een typetje met flinke preutjeuk dus.
En als je als volwassen kerel je naam omdraait naar Leafar en vervolgens je kind daarna daadwerkelijk ook Leafar noemt ben je ook wel een beetjequote:
Je zou je bijna afvragen waarom, bijna.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:29 schreef Ygritte het volgende:
![]()
Ja want dat is "satanisch "quote:Op zondag 4 juli 2021 12:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En als je als volwassen kerel je naam omdraait naar Leafar en vervolgens je kind daarna daadwerkelijk ook Leafar noemt ben je ook wel een beetje
Heet jouw kind geen Ettirgy?quote:Op zondag 4 juli 2021 12:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En als je als volwassen kerel je naam omdraait naar Leafar en vervolgens je kind daarna daadwerkelijk ook Leafar noemt ben je ook wel een beetje
quote:Op zondag 4 juli 2021 12:48 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Je zou je bijna afvragen waarom, bijna.
Vanmiddag snel eentje maken, het is toch regenachtig en bewolkt.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Damn brilliant... jammer dat ik ze niet heb
Hup hup. Aan de slag dan.quote:Op zondag 4 juli 2021 12:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Damn brilliant... jammer dat ik ze niet heb
Although fun gaat het er gegarandeerd niet eentje opleverenquote:Op zondag 4 juli 2021 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vanmiddag snel eentje maken, het is toch regenachtig en bewolkt.
Dan maar alleen voor de lolquote:Op zondag 4 juli 2021 12:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Although fun gaat het er gegarandeerd niet eentje opleveren
Ik haat kinderenquote:Op zondag 4 juli 2021 12:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Although fun gaat het er gegarandeerd niet eentje opleveren
Ik heb echt nooit een kinderwens gehad, heb er echt helemaal niks meequote:Op zondag 4 juli 2021 13:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Goeie exemplaren zijn echt mega fantastisch, die zijn alleen wat zeldzamer
samequote:Op zondag 4 juli 2021 13:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit een kinderwens gehad, heb er echt helemaal niks mee
Ik hoef ze zelf ook nietquote:Op zondag 4 juli 2021 13:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit een kinderwens gehad, heb er echt helemaal niks mee
wat dom van de cassiere om niet te vragen nog brood nodigquote:Op zondag 4 juli 2021 12:43 schreef bitterbal het volgende:
jezus, ga ik helemaal naar de ah. koop ik geen brood
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2021 13:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoef ze zelf ook niet(the hassle
)
Heb jaren zeer intensief met kinderen gewerkt en dat is toch (vind ik) ook echt wel heel erg leuk.
quote:
Hahaha echt waar ja ? Kan me jou ook niet als vader voorstellenquote:Op zondag 4 juli 2021 13:09 schreef UitStraling het volgende:
Genoeg vrouwen die een klein US'je wilden altijd maar dodged that bullet [ link | afbeelding ]
Totaal ongeschikt jaquote:Op zondag 4 juli 2021 13:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha echt waar ja ? Kan me jou ook niet als vader voorstellen
ja moet ik naar die mannen toequote:Op zondag 4 juli 2021 13:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wil je ooit eens voor mij checken of het die beesten met die mondjes zijn![]()
Ik kan mezelf ook niet voorstellen als moeder, dat gaat helemaal fout, hahahaquote:
Ik denk dat als ik ze wel gehad had dat het een soort van 'go with de flow' was geweest. Ik heb gewoon iets te veel behoefte aan 'dingen voor mijzelf' en 'vrijheid' en daar passen kinderen niet echt in.quote:
Die bijten niet toch?quote:
Wtfquote:Op zondag 4 juli 2021 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn het niet deze palingbeestjes?
https://olhardigital.com.(...)on-animal-in-alaska/
Ja eigenlijk precies dit, echt zo geen zin in, best wel wat stiefkinderen en neefjes/nichtjes mee helpen opvoederen maar meh.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik ze wel gehad had dat het een soort van 'go with de flow' was geweest. Ik heb gewoon iets te veel behoefte aan 'dingen voor mijzelf' en 'vrijheid' en daar passen kinderen niet echt in.
PALINGBEESTJESMOORDENAARS, HIER IS HET SERPENT DER WRAKE, ZEG UW LAATSTE SCHIETGEBEDJE ALEER IK MIJN TOORN OP U LAAT NEDER DALENquote:
Sohwww lelik dingquote:Op zondag 4 juli 2021 13:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn het niet deze palingbeestjes?
https://olhardigital.com.(...)on-animal-in-alaska/
quote:Op zondag 4 juli 2021 13:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
PALINGBEESTJESMOORDENAARS, HIER IS HET SERPENT DER WRAKE, ZEG UW LAATSTE SCHIETGEBEDJE ALEER IK MIJN TOORN OP U LAAT NEDER DALEN
Ben echt verzot op mijn neefjes en nichtjesquote:Op zondag 4 juli 2021 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eigenlijk precies dit, echt zo geen zin in, best wel wat stiefkinderen en neefjes/nichtjes mee helpen opvoederen maar meh.
Ooooh ja mijn neefjes en nichtjes staan echt heel erg dichtbij me, vrienden en vriendinnen voor het leven, exact dezelfde humor en gedachtegang, daar vang ik serieus kogels voor op als het moet.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben echt verzot op mijn neefjes en nichtjesZou alles voor ze doen tot indien nodig in huis nemen. Maar dan nog steeds, ik hoef ze zelf niet.
quote:Op zondag 4 juli 2021 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Hoi, mag ik misschien jullie paling zien?”
Wie laat er kogels naar beneden vallen dan?quote:Op zondag 4 juli 2021 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooh ja mijn neefjes en nichtjes staan echt heel erg dichtbij me, vrienden en vriendinnen voor het leven, exact dezelfde humor en gedachtegang, daar vang ik serieus kogels voor op als het moet.
quote:Op zondag 4 juli 2021 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Hoi, mag ik misschien jullie paling zien?”
Mijn zus heeft ook nooit een kinderwens gehad, dus heb ook geen neefjes of nichtjes, mn ex had die wel, maar had en heb er zo niks mee, ben denk ook gewoon niet een heel sociaal persoon soms 🤔quote:Op zondag 4 juli 2021 13:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ben echt verzot op mijn neefjes en nichtjesZou alles voor ze doen tot indien nodig in huis nemen. Maar dan nog steeds, ik hoef ze zelf niet.
Ik ben wel eens zo'n reuzenkrab tegengekomen, zo'n spider crab, er zwom een wat oudere Duitse man naast me en ik wees hem op dat huge ass beest onder ons en die kerel kreeg zodra hij weer aan wal was een hartaanval, wtf.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:26 schreef Ygritte het volgende:
Dit vind ik ook een walgelijk figuur en wil ik niet bij zwemmen:
[ afbeelding ]
Kom ze al-tijd tegen
Ik heb er ook niks mee hoorquote:Op zondag 4 juli 2021 13:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mijn zus heeft ook nooit een kinderwens gehad, dus heb ook geen neefjes of nichtjes, mn ex had die wel, maar had en heb er zo niks mee, ben denk ook gewoon niet een heel sociaal persoon soms 🤔
Wel overleefd? 🤔quote:Op zondag 4 juli 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens zo'n reuzenkrab tegengekomen, zo'n spider crab, er zwom een wat oudere Duitse man naast me en ik wees hem op dat huge ass beest onder ons en die kerel kreeg zodra hij weer aan wal was een hartaanval, wtf.
Ik laatste keer oog in oog met een barracudaquote:Op zondag 4 juli 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens zo'n reuzenkrab tegengekomen, zo'n spider crab, er zwom een wat oudere Duitse man naast me en ik wees hem op dat huge ass beest onder ons en die kerel kreeg zodra hij weer aan wal was een hartaanval, wtf.
mij moet je dan ook beademenquote:Op zondag 4 juli 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi toch! Altijd van die mensen ook die zomaar vragen of ik kinderen heb, en als ik nee zeg , vragen waarom dan niet, gaat je eigenlijk geen zak aan mofoquote:
Jawel, samen met nog iemand anders begonnen aan de reanimatie en hij was vrij snel weer bij, blij toe want het was iets van 3 uur varen naar de bewoonde wereld, hadden we daar met een oud Duits lijk zitten koekeloeren.quote:
Oh wow ! Heftig welquote:Op zondag 4 juli 2021 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, samen met nog iemand anders begonnen aan de reanimatie en hij was vrij snel weer bij, blij toe want het was iets van 3 uur varen naar de bewoonde wereld, hadden we daar met een oud Duits lijk zitten koekeloeren.
Ik proef enige frustratie.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mooi toch! Altijd van die mensen ook die zomaar vragen of ik kinderen heb, en als ik nee zeg , vragen waarom dan niet, gaat je eigenlijk geen zak aan mofo
Ja die ben ik ook regelmatig tegengekomen, nieuwsgierige aagjes zijn dat.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik laatste keer oog in oog met een barracudaSchrok ik ook wel ff
Je kan toch gewoon zeggen dat je ze niet wilt?quote:Op zondag 4 juli 2021 13:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mooi toch! Altijd van die mensen ook die zomaar vragen of ik kinderen heb, en als ik nee zeg , vragen waarom dan niet, gaat je eigenlijk geen zak aan mofo
Kleintjes zie ik wel heel vaak (bij elkaar) en boeien mij niet zo... deze was 'iets' groterquote:Op zondag 4 juli 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die ben ik ook regelmatig tegengekomen, nieuwsgierige aagjes zijn dat.
das mijn spirit animalquote:Op zondag 4 juli 2021 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die ben ik ook regelmatig tegengekomen, nieuwsgierige aagjes zijn dat.
Nou ja hij begon te wankelen en viel neer en ik voelde geen pols dus meteen begonnen met borstkasmassage en toen schoot hij na drie keer duwen weer overeind, kan goed zijn dat hij gewoon out was of zoquote:Op zondag 4 juli 2021 13:34 schreef Ygritte het volgende:
ik las zowat een hartaanval, maar daadwerkelijk dus ... damn....
Wacht maarquote:
Ja, scherp opgemerktquote:
Geinig, kwam die dingen namelijk het vaakst tegen bij de Egyptische kust.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das mijn spirit animal
mijn vader zat ook op fora en zo en dan had hij vaak de naam baracuda
niks baracauda aan aan die man
ja zie jequote:Op zondag 4 juli 2021 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geinig, kwam die dingen namelijk het vaakst tegen bij de Egyptische kust.
bij mij vragen ze 1 keer door. Zeg ik gewoon geen zin. Ja dan is het toch einde gesprekquote:Op zondag 4 juli 2021 13:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, scherp opgemerkt![]()
Maar vind het irritant en belachelijk ja dat vreemden het normaal vinden om te vragen waarom ik geen kinderen heb, en dan ook nog nodig vinden om erbij te zeggen dat het vast nog wel komt...nou niet op mijn leeftijd sukkels
Neequote:Op zondag 4 juli 2021 13:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wist je dat Swaziland tegenwoordig Eswatini heet?
Gelukkig was er een dokter in de zaalquote:Op zondag 4 juli 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja hij begon te wankelen en viel neer en ik voelde geen pols dus meteen begonnen met borstkasmassage en toen schoot hij na drie keer duwen weer overeind, kan goed zijn dat hij gewoon out was of zo
Echt?quote:Op zondag 4 juli 2021 13:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doelloos?quote:Op zondag 4 juli 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt?
Ben in Swaziland geweest. vrij doelloos land wel.
Ja doe ik ook, maar dan kijken ze nog wel gewoon dom uit hun kop omdat ze niet snappen waarom ik als vrouw geen kinderwens hebquote:Op zondag 4 juli 2021 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij mij vragen ze 1 keer door. Zeg ik gewoon geen zin. Ja dan is het toch einde gesprek
Had ik ook gedaan als ik Swaziland heette...quote:Op zondag 4 juli 2021 13:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze dan zelf al kinderen hebben en willen dat de rest volgt.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wacht maartussen de 30 en 40 zijn mensen echt ongegeneerd en vragen ze 9 van de 10 keer naar je kind-status. Zeer vermoeiend
GROOT-BRABANT heeft mijn voorkeur.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan als ik Swaziland heette...
Misschien kunnen we Nederland ook wel anders gaan noemen... Neder is ook wel een beetje meh....
Haha doelloos.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt?
Ben in Swaziland geweest. vrij doelloos land wel.
Dat is vooral dan nog de generatie die denkt dat de enige vervulling van je leven een man en kinderen is. Lekker links laten liggen, ze weten niet beterquote:Op zondag 4 juli 2021 13:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, maar dan kijken ze nog wel gewoon dom uit hun kop omdat ze niet snappen waarom ik als vrouw geen kinderwens heb
Great Brebband dus.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
GROOT-BRABANT heeft mijn voorkeur.
Ik vind Nederland wel leuk, Netherlands klinkt wel nog leuker, net alsof het een land is uit Lord of the Ringsquote:Op zondag 4 juli 2021 13:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had ik ook gedaan als ik Swaziland heette...
Misschien kunnen we Nederland ook wel anders gaan noemen... Neder is ook wel een beetje meh....
Het land van Kaas en Honingquote:Op zondag 4 juli 2021 13:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
GROOT-BRABANT heeft mijn voorkeur.
Beetje standaard gespreksonderwerp denk ik.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, scherp opgemerkt![]()
Maar vind het irritant en belachelijk ja dat vreemden het normaal vinden om te vragen waarom ik geen kinderen heb, en dan ook nog nodig vinden om erbij te zeggen dat het vast nog wel komt...nou niet op mijn leeftijd sukkels
In het buitenland is het toch alleen maar "Aah you are from Amsterdam"quote:Op zondag 4 juli 2021 13:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind Nederland wel leuk, Netherlands klinkt wel nog leuker, net alsof het een land is uit Lord of the Rings
Wat een weer he! nou nou nou regen regen... poeh wat een wind... pfff warm weer hoor....quote:Op zondag 4 juli 2021 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beetje standaard gespreksonderwerp denk ik.
Die mensen weten verder ook niet waar ze het over moeten hebben.
Ja i know, zwaar vermoeiend is dat, vooral van die suffe Amerikanen, fucking nitwitsquote:Op zondag 4 juli 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het buitenland is het toch alleen maar "Aah you are from Amsterdam"
"Kinderen zijn kut. Ja tog niet dan?"quote:Op zondag 4 juli 2021 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon zeggen dat je ze niet wilt?
zeg ik ook. En als ze dan zo vragend aan kijken zeg ik weer dat ik ze niet wil
Echt he...quote:Op zondag 4 juli 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriend van mij is in de US uit een restaurant gezet omdat ie zei dat ie uit Nederland kwam. Volgens de uitbater was dat toch echt het Sodom en Gomorra van de wereld en dat wilde hij niet in z'n tent hebbenquote:Op zondag 4 juli 2021 13:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat aardig, dankje.quote:Op zondag 4 juli 2021 13:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dit Etto-Feit krijg je helemaal gratis cadeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |