SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu nog lekker zonnig en vanmiddag weer heel de middag regen?quote:
Nou hier hele middag wel regen weerquote:Op zondag 4 juli 2021 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu nog lekker zonnig en vanmiddag weer heel de middag regen?
DE HELE WEEK GEEN STRANDWEERquote:Op zondag 4 juli 2021 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu nog lekker zonnig en vanmiddag weer heel de middag regen?
Tel de dagen af iddquote:Op zondag 4 juli 2021 09:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over 181 dagen lig je op een Grieks strand in 't zonnetje [ afbeelding ]
Ja sorry, kan ik ook niks aan veranderen, ben geen weergodquote:
Wat leuk voor zolang het duurde.quote:Op zondag 4 juli 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Dit was de zomer wel, volgend jaar beter.
Soort grizzlybeer ben jij.quote:Op zondag 4 juli 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
Naar de zomer leef je dan het hele jaar toe henou ja ik dan
ja toch, lekker naar feestjes in de buitenlucht toe.quote:Op zondag 4 juli 2021 09:58 schreef bitterbal het volgende:
Naar de zomer leef je dan het hele jaar toe henou ja ik dan
Met een strandvakantie heb ik dat nog nooit gedaan. Nu zijn de strandvakanties die ik gedaan heb ook zeer beperkt geweest.quote:
Ja strand is ook makkelijk alleen tochquote:Op zondag 4 juli 2021 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met een strandvakantie heb ik dat nog nooit gedaan. Nu zijn de strandvakanties die ik gedaan heb ook zeer beperkt geweest.
quote:Op zondag 4 juli 2021 10:04 schreef LTVDK het volgende:
Zo te merken kan ik beter even een rondje gaan lopen met ons zonnestraaltje hier ...
Ik zou me echt de ballen uit mijn broek vervelen. Dat lukt me echt niet voor meerdere dagen.quote:Op zondag 4 juli 2021 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja strand is ook makkelijk alleen toch
Heeft Flory ook een hangry-smiley gemaakt?quote:Op zondag 4 juli 2021 10:04 schreef LTVDK het volgende:
Zo te merken kan ik beter even een rondje gaan lopen met ons zonnestraaltje hier ...
Dansen in de warme regenquote:Op zondag 4 juli 2021 10:05 schreef theSlowRush het volgende:
de regen mag hier ook wel weg, zin om wat leuks tegaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |