abonnement Unibet Coolblue
pi_200194772
Welke schoenen / lage schoenen / sneakers zijn het meest geschikt voor steunzolen en gevoelige voeten ? Heeft er iemand ervaring mee ? Ik heb er enkele gepast maar niet zo direct iets gevonden dat met de zool er in aan de voet gegoten zit. Alsof er in de materialen een zekere soepelheid ontbreekt. Oa het hielstuk is nogal eens vrij hard / zeer rigide, ik twijfel of dat zich wel goed kan/zal zetten op termijn.
pi_200194835
Nike Air Max 90
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_200196361
Bij sommige merken is de binnenzool uitneembaar. Verder zijn merken erg verschillend en is het dus een kwestie van persoonlijke voorkeur. Naar een winkel en passen dus.
  Moderator zondag 4 juli 2021 @ 09:57:04 #4
441859 crew  Lenny77
pi_200197004
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 23:42 schreef JustinK het volgende:
Nike Air Max 90
Ja ik denk dat deze inderdaad wel ok zijn, hier ging dat toch goed.
Ik vind het zelf wel een nogal grote en logge schoen, maar voor steunzolen idd ideaal.

Ik heb 2 paar Saucony's en die hebben ook wel een grote uitneembare zool: deze zouden denk ik ook wel kunnen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_200309899
Ik weet zo geen merk, maar ik weet wel dat Van Haren schoenen verkoopt waarbij je de zooltjes kunt verwijderen en je steunzool erin eenvoudig in kan plaatsen. Speciaal hiervoor, zeg maar. Hoor er goede dingen over, maar heb er zelf geen ervaring mee.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_200309919
Schoenen met een uitneembare zool inderdaad. Als de zool eruit kan en jouw zootlje kan erin dan zit je toch al goed? Zo heb ik het althans jaren gedaan :P Ik hoef om die reden schoenen ook eigenlijk niet meer te passen :D
pi_200310085
Ik draag Lowa schoenen in combinatie met steunzolen. Zijn geen sneakers maar outdoor schoenen, wel de lage modellen. Zool is ook bij dat merk uitneembaar.

Soepele delen maar toch voldoende steun.

Meindl is een soortgelijk merk, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_200450855
Het liefste draag ik steunzolen in m'n Nike Air (al dan niet Max). 't Zijn wat bredere schoenen en je kan het binnenzooltje eruit halen zodat je nog wat meer ruimte hebt voor de steunzolen. Veel leuke modellen en je kan zelf ook een ontwerp maken (is wel iets duurder).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator dinsdag 20 juli 2021 @ 11:34:53 #9
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_200453072
Draag gewoon mn nikes SB's, Jordans en Airforce. :7
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')