Of je doet het gewoon zoals die Uva-studente, promoten via Dumpert en schijt hebbenquote:
Zoals Bezos, Musk, Arnoult, Buffet, Page en Brin? En mensen als Gates en Zuckerberg stopten pas nadat hun eigen bedrijf succesvol begon te worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:36 schreef Azula het volgende: In verhouding hebben studieloze personen die het wel hebben gemaakt (en dan kijken we naar de wereldtop) anders wel weer heel veel meer geld dan mensen die wel gestudeerd hebben bij elkaar.
onsmakelijke uitspraken over die voetballer die in elkaar zakte op het veld een paar weken terugquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
onsmakelijke uitspraken over die voetballer die in elkaar zakte op het veld een paar weken terug
Zakte jij maar in elkaarquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:50 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
onsmakelijke uitspraken over die voetballer die in elkaar zakte op het veld een paar weken terug
Hoop dat je morgen een pijpbeurt krijgtquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoop dat je morgen uitglijdt.
Gelijk 2 flessen vodka soldaat maken uit woede na een topickaapquote:
Sowieso denk ik dat het wel meevalt hoeveel mensen nou echt dat soort vrouwen kennen of überhaupt meteen herkennen als ze voor je zit, tenzij je zo'n hardcore fan bent dat je al meermalen jezelf hebt afgetrokken op dr. Ik kijk weleens een chaturbate, trek er een keer aan en ben het alweer vergeten hoe ze eruit zag.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:48 schreef Fok-it het volgende: [..] En hoeveel chicks zullen niet hun echte naam gebruiken? Als je beetje hendig daarmee bent zit dat wel snor hoor
Je kunt ook net als een ander persoon alvast in een ander tabblad een nieuw topic klaarzetten en dan later van de mods verwachten dat ze deze aan de sc koppelenquote:
Mij bestquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:52 schreef skidzor het volgende:
[..]
Hoop dat je morgen een pijpbeurt krijgt
Mij en @Haags verrot schelden gewoon omdat het kan, wat een levenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk 2 flessen vodka soldaat maken uit woede na een topickaap
Gozer heeft toch 1 miljoen posts?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mij en @:haags verrot schelden gewoon omdat het kan, wat een leven
Lijkt me niet meer dan terechtquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mij en @:haags verrot schelden gewoon omdat het kan, wat een leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |