Haal die foto weg alsjeblieft.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:53 schreef Stepperoller het volgende:
@:YoyoKlaagzak ben jij dit?
[ afbeelding ]
Oké Gertquote:Op zondag 4 juli 2021 18:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kocht liters limonade
100 kilo chocolade
Om aan iedereen uit te delen
Had je 10 miljoen
Wat zou jij dan doen
Een feestje bouwen en je geld op doen
‘k zou een kermis laten maken
En ik schreeuwde van de daken
Kom maar allemaal met me spelen
Het is wat.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij was het niet maar de foto moet wel weg.
Er komen altijd weer livestreamsquote:Op zondag 4 juli 2021 18:09 schreef Sheffield het volgende:
Er leven zoveel vragen hier in de Bradcommunity, helaas dat er geen livestreams meer komen
weet je niet hij heeft al vaker aangegeven dat het de laatste wasquote:Op zondag 4 juli 2021 19:13 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Er komen altijd weer livestreams
Hoe kom je erbij dat dit geen openbare foto op media is dan? Vooringenomen ventje ben je ook.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:00 schreef Makrelis het volgende:
Precies. Alleen openbare foto's op/in media en foto's van jezelf mogen.
geen ruzie maken habibo's het is al een kutdag vandaagquote:Op zondag 4 juli 2021 19:32 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dit geen openbare foto op media is dan? Vooringenomen ventje ben je ook.
Op basis van resultaten behaald in het verleden komt er waarschijnlijk dus weer een streamquote:Op zondag 4 juli 2021 19:30 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
weet je niet hij heeft al vaker aangegeven dat het de laatste was
Hello everybody!quote:Op zondag 4 juli 2021 19:41 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Op basis van resultaten behaald in het verleden komt er waarschijnlijk dus weer een stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |