Wonen ze niet in Zwitserland?quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het is een zwaar leven met moeders de vrouw helemaal in Mexico al die tijd.
Normaal gezien wonen ze tijdens het F1 seizoen in Barcelona geloof ik, maar zij is net bevallen vorige week twee weken geleden, dus ik kan me voorstellen dat ze in Mexico bij familie is?quote:
Lijkt mee te vallen idd maar als er opnames afgeschermd worden is het waarschijnlijk meer (geweest/geworden) dan een goed gesprek.quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoenpoging? Hij praat gewoon met haar
Ik heb liever ook niet dat iemand met zijn gsm alles staat te filmen wat ik met een zatte kop doe. Ik snap de ophef niet echt, maargoed zal wel aan mij liggenquote:Op woensdag 1 juni 2022 14:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lijkt mee te vallen idd maar als er opnames afgeschermd worden is het waarschijnlijk meer (geweest/geworden) dan een goed gesprek.
Waarom is dit sho nieuws niet gedeeld?quote:Op woensdag 1 juni 2022 12:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Normaal gezien wonen ze tijdens het F1 seizoen in Barcelona geloof ik, maar zij is net bevallen vorige week twee weken geleden, dus ik kan me voorstellen dat ze in Mexico bij familie is?
Ik mis de Insta importer.quote:Op woensdag 1 juni 2022 18:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom is dit sho nieuws niet gedeeld?
Wat zei hij dan? Wilde flip vragen wat hij schreef aangezien mijn Spaans niet zo goed is.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:37 schreef Donna het volgende:
Boulevard maakt er wel een mooi sensatieverhaal van over buiten de pot piesen.
Dat zegt hij helemaal niet.
Ik heb niet al het materiaal gezien, maar volgens mij is er geen enkele video te zien waarop hij vreemd gaat.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Wilde flip vragen wat hij schreef aangezien mijn Spaans niet zo goed is.
Flip houdt zich mooi afzijdig in dezequote:Op zaterdag 4 juni 2022 14:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wat zei hij dan? Wilde flip vragen wat hij schreef aangezien mijn Spaans niet zo goed is.
Hahahaquote:Op zaterdag 4 juni 2022 15:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Flip houdt zich mooi afzijdig in deze
Oh dus daar zit al zijn haar.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 19:40 schreef potjecreme het volgende:
Rob Kamphues vergat het via DM te sturen en plaatste dit op zijn Instagram.
Voor filmpje zie post hierboven
[ twitter ]
Daarvoor is het denk ik iets te pikant.quote:Op dinsdag 7 juni 2022 20:41 schreef Dazalbest het volgende:
Ik zie Rob er best voor aan dit bewust te doen..... die vind de aandacht heerlijk en zal zich vast vereerd voelen nu bij de Juice voorbij te komen.... Waarom anders in vredesnaam via instagram....... kan toch via WhatsApp...
hij heeft dit topic gehaald dus doel bereiktquote:Op woensdag 8 juni 2022 11:41 schreef Rianne84 het volgende:
Zijn insta account is inmiddels verdwenen
Ja met wat er nu verder nog meer over hem als Juice bij Yvonne voorbij komt lijkt het me ook niet......quote:Op dinsdag 7 juni 2022 22:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Daarvoor is het denk ik iets te pikant.
Vreselijk puberaal wel man man manZal ook wel bedoelt zijn voor een vrouw buiten zijn vaste relatie. Wat een bokkelul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |