Jaaa, gefeliciteerd @madam-april !quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:31 schreef MaJo het volgende:
Ik zie trouwens dat kleine dondersteen van @:madam-april gisteren 1 is geworden! Nog gefeliciteerd!![]()
Yess, gelukt!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
@:Seven ik ben nogal laat zie ik, maar ik denk er vaak gewoon niet aan. Wil je mijn A. erbij zetten? 16 augustus
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:34 schreef Seven. het volgende:
Even kijken met geluid:
https://youtube.com/shorts/Lf1mdIfoXEc?feature=share
![]()
![]()
Wat irritant, youtube geeft mij geen gewone link want dit is een short filmpje![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:34 schreef Seven. het volgende:
Even kijken met geluid:
![]()
![]()
Wat irritant, youtube geeft mij geen gewone link want dit is een short filmpje![]()
Edit 2: gelukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Hahahhaa ik moest hier echt hardop om lachenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:34 schreef Seven. het volgende:
Even kijken met geluid:
![]()
![]()
Edit 2: gelukt
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:24 schreef SQ het volgende:
Ik had vandaag een groepje vriendinnen met aanhang en kinderen over de vloer (leeftijden tussen de 7 en de 4 jaar, 10 kinderen in totaal). Goud lag in de box met een kring van kinderen er omheen. Hij zal vannacht wel 15 keer overprikkeld wakker worden
Awww lief, een goud fanclubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(succes vannacht!)
Resistance is futile.
Ik had vandaag een groepje vriendinnen met aanhang en kinderen over de vloer (leeftijden tussen de 7 en de 4 jaar, 10 kinderen in totaal). Goud lag in de box met een kring van kinderen er omheen. Hij zal vannacht wel 15 keer overprikkeld wakker worden
Wat heerlijk ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk heeft hij een goede nacht
Aapie was ook super druk toen ik thuis kwam, hij had natuurlijk uren stil moeten zitten. Hij heeft een uur in zijn bed liggen rollen voordat hij in slaap viel![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ha, ik herken een paar achterhoofdjes denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rip aan de nabestaande voor vannachtKwak
Beterschap!quote:Op zondag 4 juli 2021 07:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Baaah, manlief had hele week al verkoudheid (pcr test negatief). En ik was prima, dus ik dacht, ha.... Kom er mooi vanaf!
Niet dus. Het is begonnen. Eerste verkoudheid sinds begin pandemie. Bleeeeeh, heb ze niet gemist!
Benieuwd of Baby J er nog last van gaat krijgen.
Ook Ouwehand toevallig?quote:Op zondag 4 juli 2021 07:57 schreef arvensis het volgende:
@:Seven. Hahaha
@:SW Oef, 15 keer! Hier is het ook altijd raak bij bezoek. De opvang of dierentuin ofzo is gelukkig geen probleem.
We waren gister weer naar de dierentuin.
[ afbeelding ]
En dit snoepje had gepoept en was helemaal doorgelekten uiteraard had ik álles meegenomen, behalve een extra romper.
Zo leuk.
Ja! Waren jullie daar ook?quote:Op zondag 4 juli 2021 10:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ook Ouwehand toevallig?
Aapie heeft het gelukkig droog gehouden. Vannacht wel doorgelekt met een enorme plasluier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |