Bring it onquote:
Jij bent de Red Bull overslaanbaar...met onze voorspellingen danquote:
Ik zag dat we dezelfde uitslag hebben voor Engeland-Denemarken, dus de kans dat ik jou inhaal is ook klein.quote:
Kan met de bonusvragen nogquote:Op zondag 4 juli 2021 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag dat we dezelfde uitslag hebben voor Engeland-Denemarken, dus de kans dat ik jou inhaal is ook klein.
En meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op zondag 4 juli 2021 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Kan met de bonusvragen nog
En ook met 1 puntje meer eindigen is nog steeds alleen voor de eer
Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen
Waar zie jij dat?🧐quote:Op zondag 4 juli 2021 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag dat we dezelfde uitslag hebben voor Engeland-Denemarken, dus de kans dat ik jou inhaal is ook klein.
In mijn pmquote:
Zodat jullie samen kunnen sjoemelen met jullie puntenquote:Op zondag 4 juli 2021 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn pm@:D. stuur zijn voorspellingen via pm naar mij, zodat hij niet kan sjoemelen met zijn punten.
quote:Op zondag 4 juli 2021 19:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Zodat jullie samen kunnen sjoemelen met jullie punten![]()
En zelfs dat doen we niet goedquote:Op zondag 4 juli 2021 19:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Zodat jullie samen kunnen sjoemelen met jullie punten![]()
Anders valt het opquote:Op zondag 4 juli 2021 19:30 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat doen ze dan vooralsnog heel erg slecht
Vaak delen mensen hen voorspelling al, alleen niet iedereen, en netjes voor de wedstrijdquote:Op zondag 4 juli 2021 19:51 schreef mazaru het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden om te zien wat iedereen voorspeld heeft. Dus als alle stemmen binnen zijn en de wedstrijden beginnen in het topic zetten?
Daar heb je een puntquote:Op zondag 4 juli 2021 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn pm@:D. stuur zijn voorspellingen via pm naar mij, zodat hij niet kan sjoemelen met zijn punten.
Jij zit hier als vlieg op de muurquote:Op zondag 4 juli 2021 19:51 schreef mazaru het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden om te zien wat iedereen voorspeld heeft. Dus als alle stemmen binnen zijn en de wedstrijden beginnen in het topic zetten?
Ik wil wel in jouw pm/dm...quote:Op zondag 4 juli 2021 19:30 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat doen ze dan vooralsnog heel erg slecht
smooothquote:
GMTAquote:Op zondag 4 juli 2021 20:31 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jij zit hier als vlieg op de muurSilverfox zegt exact hetzelfde op dit moment
Zit jij nou gewoon hier gratis punten uit te delen?quote:
Die macht heb ik niet... Dat kan alleen de grote D. maar hier.quote:Op zondag 4 juli 2021 21:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zit jij nou gewoon hier gratis punten uit te delen?
Wel op tijd insturen he, anders deel ik helemaal niet uitquote:Op maandag 5 juli 2021 07:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die macht heb ik niet... Dat kan alleen de grote D. maar hier.
Ik ga dit niet vergeten hoorquote:Op maandag 5 juli 2021 11:46 schreef D. het volgende:
Dat geldt ook voor de broedende @:motor
Eh... @:engine dus
We hadden een niet geplande crematie..maar gaan zo loeren.quote:Op maandag 5 juli 2021 11:45 schreef D. het volgende:
[..]
Wel op tijd insturen he, anders deel ik helemaal niet uit
Niet naar mijquote:
quote:
We hebben het maar zelf gedaanquote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 19:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
We hebben het maar zelf gedaanFeli alvast
Jij gokt op pennultiejsquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. weet mn eigen voorspelling ook niet meer
4-4 en 2 series strafschoppen of zo + 1quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:02 schreef D. het volgende:
Zou wel een stunt zijn, 10-10, en dan strafschoppen
Gaat verlenging worden.quote:
Mijne ookquote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:46 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja alles ligt nog open voor mijn uitslag.
Bijna iedereen heeft gezegd dat Italië ging winnen zo te zienquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:43 schreef D. het volgende:
Tussenstand
engine 39
Zorro 38
mazaru 37
shiitake 35
Gast_op_Afstand_GOA 33
oma-Nijn 33
cafca 31
Deisyy 30
D. 30
chufi 22
Nee, nog niet, finalelanden zijn idd bekend, dus die had ik kunnen verwerken. Zal het vanavond doen.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2021 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, nog niet, finalelanden zijn idd bekend, dus die had ik kunnen verwerken. Zal het vanavond doen.
Ik ga het missenquote:
Als het de pijn een beetje verzacht mag je wel af en toe wat willekeurige voetbaluitslagen PM'en hoorquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2021 19:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als het de pijn een beetje verzacht mag je wel af en toe wat willekeurige voetbaluitslagen PM'en hoor
3-3 uiteraardquote:Op zondag 11 juli 2021 20:37 schreef engine het volgende:
Ja ik heb er wel zin in.
En @:Zorro en @:mazaru succes met jullie voorspelling
Veel plezier met de wedstrijdquote:Op zondag 11 juli 2021 20:37 schreef engine het volgende:
Ja ik heb er wel zin in.
En @:Zorro en @:mazaru succes met jullie voorspelling
quote:Op maandag 12 juli 2021 00:09 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ] @:engine en @:Zorro, van harte gefeliciteerd! [ afbeelding ]
Als we het halen met Lowietjequote:Op maandag 12 juli 2021 19:48 schreef D. het volgende:
Heel graag gedaan mensen!
Ik vond het leuk om het te regelen, maar het leukst is natuurlijk als het ook gewaardeerd wordt
Over zo'n 16 maanden mogen we weer
Kennelijk al verdrongenquote:Op maandag 12 juli 2021 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
redelijk vaak pisten ze naast de pot ..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |