Bij de Aldi is de kaasfondue meer een seizoensproduct geloof ik. Dus in de winter verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:19 schreef Kanaroe het volgende:
De kaasfondue van de Aldi ken ik niet, helaas.
Mijn groenteboer heeft 'Chalet' kaasfondue, maar dat is ook van Emmi (heel veel prefab kaasfondue is van dat merk), maar die 'Chalet' is lekker zacht en niet zo alcoholisch van smaak.
Ah, ook wel logisch denk ik. Smakelijk thee-en!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:26 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bij de Aldi is de kaasfondue meer een seizoensproduct geloof ik. Dus in de winter verkrijgbaar.
Thee nu.
Wow die steak ziet er heel goed uit! En meer dan genoeg sausquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:39 schreef anndb het volgende:
Steppegras weer met steak met provencaalse saus.
[ afbeelding ]
Daarna magnum almond en net nog wat bugels met danish chef.
Oehquote:
Vond je het lekker?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:59 schreef drakin het volgende:
Vlammetjes en iets wat een enorme bitterbal lijkt maar een eierbal schijnt te zijn.
Ik was bij een vriendin in Drenthe en we bestelden bij de lokale snacktent. ik vond ze vroegah al lekker, maar het echte pittige van vroegah is wel een stuk minder.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:18 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Oeh![]()
![]()
Daar heb ik gisteren nog een doosje van soldaat gemaakt.
Ik doe ze alleen niet meer in de frituur, maar onder de contactgrill
Het was gewoon een kroket waar een ei in gedouwd was, en kroket is lekker!quote:
Welke die snacktent heeft, weet ik niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was bij een vriendin in Drenthe en we bestelden bij de lokale snacktent. ik vond ze vroegah al lekker, maar het echte pittige van vroegah is wel een stuk minder.
Komkommer, altijd heerlijk.quote:Op zondag 4 juli 2021 15:28 schreef mascara-klodder het volgende:
Bami met bakkeljauw en komkommer in zoetzuur straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |