Rusty is steeds tot het einde goed hoor. En Nairo geef ik wel kans op deze hoogtequote:Op zondag 11 juli 2021 11:51 schreef crv het volgende:
die gasten die voor de bollen gaan, gaan het nooit redden tot de streep vermoed ik
Altijd de goddelijke TV2 liveticker checken.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:18 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Fuglsang jij deruit, Ion derin.
Ja, ik twijfel daar ook wel aan. Ik hoop op 6/7 man die vooruit blijven. Ik betwijfel of INEOS serieus gaat rijden.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:25 schreef hhh38 het volgende:
5 klassementsmannen en 4 vluchters. Gaat geen grote groep vooruit blijven denk ik
Ik heb nu de 3 populairste vluchters + Higuita. Daar ga je de dagwinst ook niet mee pakkenquote:Op zondag 11 juli 2021 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik twijfel daar ook wel aan. Ik hoop op 6/7 man die vooruit blijven. Ik betwijfel of INEOS serieus gaat rijden.
Met klassementsmannen kun je alleen niet veel stijgen, dus ik heb de gok toch gewaagd.
Ruvu heeft al sinds etappe 4 geen team meer opgesteld. Kortsluiting? Hersenbloeding?quote:Op zondag 11 juli 2021 12:30 schreef Mani89 het volgende:
2 klassementsmannen en usual ontsnappings suspects.
Bonnamour op het laatst gedumpt. Ik heb SL wel en verder Meurisse en Powerless, maar geen idee of die laatste bij Uran Uran moet blijven.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nu de 3 populairste vluchters + Higuita. Daar ga je de dagwinst ook niet mee pakken
Chaves, Henao en Bonnamour zijn wel leuke paarden
De "ik kan toch niet meer winnen dus ik veeg het bordspel van tafel lalalala vingers in mijn oren ik hoor niemand ik heb alsnog gewonnen lalala" tactiek.quote:Op zondag 11 juli 2021 12:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ruvu heeft al sinds etappe 4 geen team meer opgesteld. Kortsluiting? Hersenbloeding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |