Blijkbaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben jullie hetzelfde biertje gekozen?
Het is een combi denk ik. EK voetbal leidt wat af ook en we mogen ineens weer meer op stap en zo waardoor niet iedereen er bij is.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:58 schreef D. het volgende:
Ik heb het al eerder geopperd, maar als mensen liever een vakantiestop invoeren, het kan nog steeds
We kunnen de biertjes die nog open staan doorschuiven naar september
Ik zal het maar meteen zeggen, ik kan 9 en 16 juli niet, 23 waarschijnlijk wel en 30 juli ook nietquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:58 schreef D. het volgende:
Ik heb het al eerder geopperd, maar als mensen liever een vakantiestop invoeren, het kan nog steeds
We kunnen de biertjes die nog open staan doorschuiven naar september
Kan, maar niemand die zich uitspreekt, en nu voel ik me bezwaardquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:00 schreef shiitake het volgende:
[..]
Het is een combi denk ik. EK voetbal leidt wat af ook en we mogen ineens weer meer op stap en zo waardoor niet iedereen er bij is.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal het maar meteen zeggen, ik kan 9 en 16 juli niet, 23 waarschijnlijk wel en 30 juli ook niet
M.a.w.; misschien wel een goed idee, zo'n vakantiestopquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zal het maar meteen zeggen, ik kan 9 en 16 juli niet, 23 waarschijnlijk wel en 30 juli ook niet
Oh maar zo bedoel ik het niet.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Kan, maar niemand die zich uitspreekt, en nu voel ik me bezwaard
Nee, zo bedoel ik het ook niet, maar niemand zegt dat een vakantiestop een goed idee is, maar ondertussen is de helft de helft van de tijd afwezigquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:04 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh maar zo bedoel ik het niet.![]()
Zocht gewoon een verklaring. Maar ik ben wel van plan gewoon mee te doen de vrijdagen, maar er kan altijd wel wat tussen komen.
Doe niet zo gek.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:05 schreef chufi het volgende:
Mar hou ik die andere 8 biertjes zolang onaangeroerd? Die zijn dan al wel op ...
Proostquote:
Misschien dan even een stemming houden onder degenen die biertjes hebben genomineerd en nu meedoen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het ook niet, maar niemand zegt dat een vakantiestop een goed idee is, maar ondertussen is de helft de helft van de tijd afwezig
Jij hoeft je niet bezwaard te voelen hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:05 schreef chufi het volgende:
Mar hou ik die andere 8 biertjes zolang onaangeroerd? Die zijn dan al wel op ...
Voor mij wel, maar meeste stemmen gelden natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
M.a.w.; misschien wel een goed idee, zo'n vakantiestop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |