Prima gast waar ik mee heb gewerkt alleen z'n engels en nederlands waren bagger terwijl hij al 6 jaar hier woont. Ingewikkelde zaken konden we alleen met gebarentaal en tekeningen doen. Technisch overleg was er niet bij dus laat maar zitten. Dan werk ik liever alleen.quote:
Ga jij nou ook al beginnen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:fok-it komt er gewoon voor uit inderdaad
Tijdlang in een magazijn gewerkt met Polen, gewoon hardwerkende leuke gasten, sommige gewoon slim maar die kwamen voor het loon naar NL. Prima lui waarmee je kon lachen, doen nooit moeilijk. Nederlands leren doen ze ook wel hun best voor.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:08 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Prima gast waar ik mee heb gewerkt alleen z'n engels en nederlands waren bagger terwijl hij al 6 jaar hier woont. Ingewikkelde zaken konden we alleen met gebarentaal en tekeningen doen. Technisch overleg was er niet bij dus laat maar zitten. Dan werk ik liever alleen.
Je bent wel een beetje een cuck hoor, met je IS-vrouwtjes terughalen naar NLquote:
Het is begonnen als “grap”. Onbetaald eten bezorgen… in hoeverre je dat natuurlijk als grap kunt zien want heel erg grappig is dat niet na 3 keer. Totdat ze erachter kwamen dat die vetlel alles onder zijn neus duwt wat hij gratis aangeboden krijgt. Dat is ook wel een keer leuk maar ik herinner me een stream waarin er letterlijk elk half uur een bezorger op de stoep stond. Je zou zeggen dat hij er van leert maar dat lijkt niet het geval te zijn.quote:
Als dat ook al `cuck' is zijn al die termen echt niks meer waardquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:11 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een cuck hoor, met je IS-vrouwtjes terughalen naar NLZodat ze hier "straf" kunnen krijgen
Was het eigenlijk ergens in beeld? Of heb je het uit hem gelokt met een xxl pizza?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het is begonnen als “grap”. Onbetaald eten bezorgen… in hoeverre je dat natuurlijk als grap kunt zien want heel erg grappig is dat niet na 3 keer. Totdat ze erachter kwamen dat die vetlel alles onder zijn neus duwt wat hij gratis aangeboden krijgt. Dat is ook wel een keer leuk maar ik herinner me een stream waarin er letterlijk elk half uur een bezorger op de stoep stond. Je zou zeggen dat hij er van leert maar dat lijkt niet het geval te zijn.
Ik volg hem nu weer een tijdje na 2 jaar en binnen 3 dagen had ik zijn adres.
Natuurlijk, want hij is zwakzinnig en heeft geen toekomstbesef. Het is vrij triest om daar gebruik van te maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:12 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het is begonnen als “grap”. Onbetaald eten bezorgen… in hoeverre je dat natuurlijk als grap kunt zien want heel erg grappig is dat niet na 3 keer. Totdat ze erachter kwamen dat die vetlel alles onder zijn neus duwt wat hij gratis aangeboden krijgt. Dat is ook wel een keer leuk maar ik herinner me een stream waarin er letterlijk elk half uur een bezorger op de stoep stond. Je zou zeggen dat hij er van leert maar dat lijkt niet het geval te zijn.
Ik volg hem nu weer een tijdje na 2 jaar en binnen 3 dagen had ik zijn adres.
Wat jij wil. Cuck.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als dat ook al `cuck' is zijn al die termen echt niks meer waard
Je bent er nogal druk mee zo 24 uur laterquote:
Poolse vrouwen zijn vaak enorm ordinair in uiterlijkquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:11 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Tijdlang in een magazijn gewerkt met Polen, gewoon hardwerkende leuke gasten, sommige gewoon slim maar die kwamen voor het loon naar NL. Prima lui waarmee je kon lachen, doen nooit moeilijk. Nederlands leren doen ze ook wel hun best voor.
En de Poolse dames zijn natuurlijk best nice.
Post eens een vrouw die je leuk vindt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn vaak enorm ordinair in uiterlijk
Och, sommige, maar een beetje ordinair is niets mis mee, mits goed verzorgd.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Poolse vrouwen zijn vaak enorm ordinair in uiterlijk
Je komt toch wel weer terugquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb besloten dat ik bij 250.000 posts mijn account ga verwijderen.
Zal je missenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
Heb je nog wel even te gaan danquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
En dan een nieuwe aanmaken zeker. Jij gaat voor een tweede zilveren FOK!-speldje?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
En dan een nieuwe aanmaken zeker. Jij gaat voor een tweede zilveren FOK!-speldje?
Nee. Weg is weg.quote:
Dat statement is vaker langs gekomen op Fok!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nee. Weg is weg.
Echt waar.
Nou ja, 9 jaar voor 67k. Dan mag je ook wel weg tegen de tijd dat je de 250k aantiktquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Nee. Weg is weg.
Echt waar.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Post eens een vrouw die je leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |