Regel het lekker zelf als je zo stoer bent, kun je je bitcoins houden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb er 100 euro aan bitcoin voor over voor diegene die hem cancelled
Hij heeft trek denk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:04 schreef Modus het volgende:
"Nog maar 1x per dag livestream, en als ik vid upload helemaal geen stream"
2e stream vandaag
quote:Je moet met een buitenlandse naam solliciteren als je koerier wilt worden. Dan heb je meer kans
nee operationele taken besteed ik liever uitquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:08 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Regel het lekker zelf als je zo stoer bent, kun je je bitcoins houden.
je bent geband g, niemand ziet je berichtenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik had hem aangeboden om een shoarma pizza te bestellen voor hem maar hij negeerde helaas
Die review kennen we al.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik had hem aangeboden om een shoarma pizza te bestellen voor hem maar hij negeerde helaas
ohquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
je bent geband g, niemand ziet je berichten
Je bent niet de enigequote:
quote:
Paar keer aangekaardquote:
Scrup4modquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Paar keer aangekaard
Mods negeren het tering hard
@:ama zou nog eens reageren maar dat is er ook nooit meer van gekomen
Dus voel ze maar eens aan de tand achter de schermen
Eensquote:
Kunnen jullie ophouden met dat ordinaire gedrag?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Paar keer aangekaard
waarom mag een vlogger zonder FOK! account niet besproken worden?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Paar keer aangekaard
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:27 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het is super crampednee kankerbolle je ben gewoon moddervet, ligt aan jou.
quote:
Van mij mag het ook in een ander topic maar dat schijnt niet te kunnenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:12 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom mag een vlogger zonder FOK! account niet besproken worden?
Onbegonnen werk, teveel users in de sc die geen ander gespreksonderwerp hebben om te bespreken, laatst ging het even over wat anders met JR en Kaneel en meteen was de SC op ons na doodquote:
Heb ook alweer een aantal tr's gezet maar mods doen nietsquote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]
Paar keer aangekaard
Lik mijn ballen papoea!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:12 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Kunnen jullie ophouden met dat ordinaire gedrag?
Voor deze keer zal ik geen TR maken maar als jullie niet stoppen gaat dat wel gebeuren!
Ik kan gewoon erg slecht tegen onrecht!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:12 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
waarom mag een vlogger zonder FOK! account niet besproken worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |