SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Wil je me dood hebben ofzo?quote:
Ik ga wel door met me vervelenquote:
Hij is niet berig. Komt zelden voor.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ga wel door met me vervelenhahaha
Over 10 minuten wel weer hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is niet berig. Komt zelden voor.
Wonen er zoveel Italianen dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:47 schreef kwiwi het volgende:
Irritante Italianen, rijden al 15 min toeterend rond, kan het raam niet open doen om het huis af te laten koelenAlleen daarom al hoop ik dat ze verliezen, zijn we daar ook weer vanaf.
Zijn dat een beetje de Turken van Zwitserland?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:47 schreef kwiwi het volgende:
Irritante Italianen, rijden al 15 min toeterend rond, kan het raam niet open doen om het huis af te laten koelenAlleen daarom al hoop ik dat ze verliezen, zijn we daar ook weer vanaf.
Italiaans is en blijft natuurlijk 1 van de talen daar...quote:
en je hotel?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk [ afbeelding ]
Zou hier kunnen wonen hoor
Mja, maar die pastaslurpers zitten toch meer in de richting van Lugano?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Italiaans is en blijft natuurlijk 1 van de talen daar...
Dertig graden, zwembad met zandstrand, gratis en onbeperkt worst, spek en sushi, je kunt er met flamingo's knuffelen, iedere tien minuten vaart er een grote boot langs, je krijgt een rode panda mee naar bed en in de ochtend strooien ze hagelslag je kamer binnen.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dertig graden, zwembad met zandstrand, gratis en onbeperkt worst, spek en sushi, je kunt er met flamingo's knuffelen, iedere tien minuten vaart er een grote boot langs, je krijgt een rode panda mee naar bed en in de ochtend strooien ze hagelslag je kamer binnen.
En die colafontein in de lobbyquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dertig graden, zwembad met zandstrand, gratis en onbeperkt worst, spek en sushi, je kunt er met flamingo's knuffelen, iedere tien minuten vaart er een grote boot langs, je krijgt een rode panda mee naar bed en in de ochtend strooien ze hagelslag je kamer binnen.
Mag geen broodquote:
Ik hoop steeds dat die Flamingo stil gaat staan en dan dat bitterbal er tegen op botstquote:
En een verdwaalde kwok die niet zo blij isquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drijven daar dan geen honderden vliegen en bijen in?
Gooi nog eens wat weg danquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was heel even iets weggooien. Vijf seconden weg
Wint België daarmee?quote:
Rolcontainer?quote:
Raclettenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn die Belgen allemaal aan het doen daar
Met stoofvleesquote:
dat mis ik wel aan het buitenland. Gelukkig in de de buurt van het werk een pub met frikandellenquote:
Nu lekker slapen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
Hele dag niet geslapen, heel gezellige avond gehad maar nu echt helemaal gesloopt.
Nog een minuutjequote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Is er afgefloten bij de belgen want een verlenging trek ik geloof ik niet,
Overdag slaap je toch ook niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
Hele dag niet geslapen, heel gezellige avond gehad maar nu echt helemaal gesloopt.
Ik houd va dutjes maar was nogal bizar vroeg op en heeeeel veel gereisd vandaag dus had graag een dutje gedaan vandaagquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Overdag slaap je toch ook niet?
Pff ben nu klaar met werken, onafgebroken vanaf 7:30.
Wel een uur gelunched met bier bij vd V.
wacht maar..............................................................................................................................................quote:
En dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wacht maar..............................................................................................................................................
Avondetappe eerst.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mooi, geen verlenging, Kan ik mooi naar bed ofzo
je bent een paar dagen aan het werk.. wat is hier gebeurd joh.quote:
Valt wel erg tegen dit jaar. In tegenstelling tot de TdF. Vanmiddag weer met veel plezier gekeken.quote:
Ik heb mijn naam al een dikke week zo hoor. 😮quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je bent een paar dagen aan het werk.. wat is hier gebeurd joh.
heeft etto je in tweeën gesplitst? heet etto nu Rantha?
ja werk dit dat ¯\_(ツ)_/¯quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb mijn naam al een dikke week zo hoor. 😮
Ach zo werd ik toch al genoemd dus eigenlijk veranderd er niks haha.quote:
Klinkt als de hel.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Snollebollekes op eeuwige tour door Emmen.
er mist watquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach zo werd ik toch al genoemd dus eigenlijk veranderd er niks haha.
Boemibol van de Stoffige Snuisterijenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Snollebollekes op eeuwige tour door Emmen.
TdF is erg interessant tot nu toe.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Valt wel erg tegen dit jaar. In tegenstelling tot de TdF. Vanmiddag weer met veel plezier gekeken.
2,5 miljoen gekke hippiesquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
2,5 miljoen Nederlanders recreëren graag naakt.
Zegt die reclame.
Helaas zijn dat vaak snuivende Ria van de friettent op de hoek en Henk de uitgezakte accountant.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
2,5 miljoen Nederlanders recreëren graag naakt.
Zegt die reclame.
Hahaha ja idd, your worst nightmare in parenclubs enzoquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helaas zijn dat vaak snuivende Ria van de friettent op de hoek en Henk de uitgezakte accountant.
Smetvlekken en verdwaalde harenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha ja idd, your worst nightmare in parenclubs enzo
Mwoah week niet, mooie vrouwen zijn vaak exibionitischquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helaas zijn dat vaak snuivende Ria van de friettent op de hoek en Henk de uitgezakte accountant.
Een stap tegelijkquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:44 schreef Koen66 het volgende:
En verder nog weinig veranderingen in de ellende maar I'll survive
Hmm ellende? 😮☹️quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:44 schreef Koen66 het volgende:
En verder nog weinig veranderingen in de ellende maar I'll survive
Eeeuhm nee niet op die manier.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
M
[..]
Mwoah week niet, mooie vrouwen zijn vaak exibionitisch
Gatverdamme, moet er niet aan denken dat dat soort mensen dan naar je kijkt terwijl je aan het neuken bentquote:
Dat is nog het minst erge.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gatverdamme, moet er niet aan denken dat dat soort mensen dan naar je kijkt terwijl je aan het neuken bent
Hmm eerste wist ik ja. Tweede niet maar klinkt ook niet chill. ☹️quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mevr Koen werkeloos en ellende met Ma-Koen
Gaat geestelijk rap de afgrond in, nog op zoek naar nieuwe goede woonoptie. Maar gaat er beter uitzienquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmm eerste wist ik ja. Tweede niet maar klinkt ook niet chill. ☹️
Nou, gewoon het idee dat er zo'n uitgezakte creep naar je kijkt en dat ie of mee wil doen of met zichzelf bezig is..quote:
Ah dat is wel klote zeg. Hopelijk kun je snel een goed plekje vinden voor haar. 🤗quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat geestelijk rap de afgrond in, nog op zoek naar nieuwe goede woonoptie. Maar gaat er beter uitzien
Lastige is dat het ook voor haar betaalbaar moet zijnquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ah dat is wel klote zeg. Hopelijk kun je snel een goed plekje vinden voor haar. 🤗
Hmm dat is wel lastig ja.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lastige is dat het ook voor haar betaalbaar moet zijn
Ge makt wa mee zo hč.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Vergeet niet snel dat we met maten gingen MTB in de Duitse Eiffel ergens en een beetje van het normale pad raakten langs de steile wand bij een meertje.
Maar ineens zien we 3 mooie vrouwen naast elkaar, naakt, eentje ervan ging staan en fanatiek naar ons zwaaien. Redhead met enorme jetsers.
Tja, honderden vrouwen naakt gezien, maar dan als je het niet verwacht dan maakt het weer indruk.quote:
Soms is het bijna jammer dat je al zo ontzettend veel kruisjes op de zijkant van het vliegtuig hebt en niet meer dat zestienjarige jongetje meer bent dat begint te hyperventileren bij een half bloot oksel of niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tja, honderden vrouwen naakt gezien, maar dan als je het niet verwacht dan maakt het weer indruk.
Coördinaten?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Vergeet niet snel dat we met maten gingen MTB in de Duitse Eiffel ergens en een beetje van het normale pad raakten langs de steile wand bij een meertje.
Maar ineens zien we 3 mooie vrouwen naast elkaar, naakt, eentje ervan ging staan en fanatiek naar ons zwaaien. Redhead met enorme jetsers.
Even je rug weer onder handen nemen?quote:
Tijdens het wandelen een Duitse schone tegenkomen en daarna gaat Buda verhuizen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En wat zijn de plannen voor vandaag?
Die blije rooie van Los met haar dikke tieten?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens het wandelen een Duitse schone tegenkomen en daarna gaat Buda verhuizen.
Massage is wel lekker jaquote:
Wandelenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En wat zijn de plannen voor vandaag?
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 08:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tijdens het wandelen een Duitse schone tegenkomen en daarna gaat Buda verhuizen.
Heb je mooi tijd om veel foto's voor ons te maken.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wandelen
Al heb ik een beetje last van mijn rug, dus 25 km gaat ‘m niet worden vandaag
Is ook nergens goed voor zoveel wandelen johquote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wandelen
Al heb ik een beetje last van mijn rug, dus 25 km gaat ‘m niet worden vandaag
Is dat in de buurt bij de koffiegodin van Fles?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:07 schreef FranticDJ het volgende:
Goedemorgen deze kleffe morgen.
Zo ff taart halen bij de lokale taartgodin.
Zouden die al een koppeltje zijn inmiddels?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dat in de buurt bij de koffiegodin van Fles?
Kan je weer warm douchenquote:
Dit klinkt geiler dan het isquote:
Goede reden om hier niet meer te posten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden die al een koppeltje zijn inmiddels?
Nou je weet niet hoe haar fysio er uit ziet hequote:
Beetje koffie drinken en de huidhonger stillen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goede reden om hier niet meer te posten.
Meeste fysio's zijn wel een beetje oversekst anders hadden ze wel een ander beroep gekozen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou je weet niet hoe haar fysio er uit ziet he
Je hebt je roeping duidelijk gemistquote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste fysio's zijn wel een beetje oversekst anders hadden ze wel een ander beroep gekozen.
Inkoppertjequote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt je roeping duidelijk gemist
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Inkoppertje [ link | afbeelding ]
Dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou je weet niet hoe haar fysio er uit ziet he
Schijnt daar wel de zon?quote:
Dat laatste vind ik best leukquote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over 10 minuten is het daar -18 graden en springen er wilde pinguīns op je balkon.
Hier schijnt de zon volopquote:
met een gemiddelde patientenleeftijd die de maximale houdbaarheidsdatum benaderd zijn het dan eerder necrofielenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste fysio's zijn wel een beetje oversekst anders hadden ze wel een ander beroep gekozen.
Het alvast een beetje lostrekkenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:52 schreef crv het volgende:
[..]
met een gemiddelde patientenleeftijd die de maximale houdbaarheidsdatum benaderd zijn het dan eerder necrofielen
Stuur eens hierheen danquote:
DOet me denken aan die kat van de tekenfilmserie Foofur, Spinnerquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Let's agree to disagree [ afbeelding ]
Even wachten tot 11 uur, snacks voor die tijd is een beetje tokkie.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij wel een lekker bitterballetje lust ja.
Is de champagne op?? Of is dat alleen bij de opening??quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:41 schreef bitterbal het volgende:
je weet toch hoe ze op vliegvelden nieuwe vliegtuigenm onthalen met waterstralen? Volgens mij doen ze dat hier ook![]()
komt groot containerschip de haven in en daarvoort vaart een boot van de haven met grote waterstralen.
als ze hem te water laten toch?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is de champagne op?? Of is dat alleen bij de opening??
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even wachten tot 11 uur, snacks voor die tijd is een beetje tokkie.
Over een jaartje ben je bootoloog.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:43 schreef bitterbal het volgende:
Gaat omn deze
https://www.vesselfinder.(...)63849-MMSI-636020818
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over een jaartje ben je bootoloog.
Wie?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:18 schreef bitterbal het volgende:
Dudor moer alles weer voorzichzelf houden
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig? Dan laten we je een keer zelf toeteren.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig? Dan laten we je een keer zelf toeteren.
Snacks is altijd goed.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even wachten tot 11 uur, snacks voor die tijd is een beetje tokkie.
dus je kent ook tokkies...quote:Op zaterdag 3 juli 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alhoewel, ik ken ook mensen die zitten stipt iedere dag om 10:00 aan de whisky.
Best leuke gozer hoor. Alleen vijf jaar jonger dan ik. En hij heeft m'n vetjes gezien.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo
@:cherrylips hoe ziet je fysio er uit?
ik zou ze mijn kruidvat uit trappenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik vanmorgen naar Kruidvat, zijn er dus om half elf mensen die kibbeling op de markt hebben gehaald en dan de Kruidvat ingaan. DOE DAT ANDERSOM.
Maakt toch niet uit dat hij jonger is? En misschien houdt hij wel van vrouwen die vetjes hebben .quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Best leuke gozer hoor. Alleen vijf jaar jonger dan ik. En hij heeft m'n vetjes gezien.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Dus ik vanmorgen naar Kruidvat, zijn er dus om half elf mensen die kibbeling op de markt hebben gehaald en dan de Kruidvat ingaan. DOE DAT ANDERSOM.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit dat hij jonger is? En misschien houdt hij wel van vrouwen die vetjes hebben .
neequote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn de pinguīns ook al op het balkon gesprongen?
heb beide nietquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien lokken met wat sushi of palingbeestjes?
heb je er een mee naar huis genomen? of niet je type?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:22 schreef UitStraling het volgende:
Biologische landwinkel geweest, groenten en vooral kersen ingeslagen, mooi altijd die boerendochters die in katzwijm vallen
Beetje erg jong en onbedorven.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:28 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
heb je er een mee naar huis genomen? of niet je type?
Pinguīns zijn eigenlijk best wel rukbeesten.quote:
zie veel overeenkomsten met mensenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pinguīns zijn eigenlijk best wel rukbeesten.
https://www.quest.nl/natu(...)ingen-over-pinguins/
ja ze had een soort van wandeltocht door rotterdam gevondenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:35 schreef Easy-Rider het volgende:
Ga je nog iets leuks doen met je nicht vandaag @:bitterbal ?
gezellig hoop dat het zonnetje nog doorkomt lekker terrasje pakkenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze had een soort van wandeltocht door rotterdam gevonden
Die zullen er ook vast zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
7. Ze spuiten elkaar onder met poep.
Girls gone wild Rotterdamquote:
hebben we die al?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
Palingbeestjesmoordenaars moet nog wel in de verklarende woordenlijst van Foqueville.
Dit ja, precies tijdens het wandelenquote:
Toch nog een beetje bootje varenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:56 schreef bitterbal het volgende:
ah we gaan met de taxiboot naar de stad
Pinguīnspuitpoepquote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pinguīns zijn eigenlijk best wel rukbeesten.
https://www.quest.nl/natu(...)ingen-over-pinguins/
Verzamelen in een potje en opsturen;quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Spinnenwebben bij de voordeur weggehaald. Allemaal kleine spinnetjes in paniek. Wel zielig.
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verzamelen in een potje en opsturen;
Mevr. Bitter Bal
Palingbeestjesstraat 11
3071 JR Rotterdam
De leefquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
Inclusief puntige knieen
https://ibb.co/ZT6XhxT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |