SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Wil je me dood hebben ofzo?quote:
Ik ga wel door met me vervelenquote:
Hij is niet berig. Komt zelden voor.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik ga wel door met me vervelenhahaha
Over 10 minuten wel weer hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij is niet berig. Komt zelden voor.
Wonen er zoveel Italianen dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:47 schreef kwiwi het volgende:
Irritante Italianen, rijden al 15 min toeterend rond, kan het raam niet open doen om het huis af te laten koelenAlleen daarom al hoop ik dat ze verliezen, zijn we daar ook weer vanaf.
Zijn dat een beetje de Turken van Zwitserland?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:47 schreef kwiwi het volgende:
Irritante Italianen, rijden al 15 min toeterend rond, kan het raam niet open doen om het huis af te laten koelenAlleen daarom al hoop ik dat ze verliezen, zijn we daar ook weer vanaf.
Italiaans is en blijft natuurlijk 1 van de talen daar...quote:
en je hotel?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heerlijk [ afbeelding ]
Zou hier kunnen wonen hoor
Mja, maar die pastaslurpers zitten toch meer in de richting van Lugano?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Italiaans is en blijft natuurlijk 1 van de talen daar...
Dertig graden, zwembad met zandstrand, gratis en onbeperkt worst, spek en sushi, je kunt er met flamingo's knuffelen, iedere tien minuten vaart er een grote boot langs, je krijgt een rode panda mee naar bed en in de ochtend strooien ze hagelslag je kamer binnen.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dertig graden, zwembad met zandstrand, gratis en onbeperkt worst, spek en sushi, je kunt er met flamingo's knuffelen, iedere tien minuten vaart er een grote boot langs, je krijgt een rode panda mee naar bed en in de ochtend strooien ze hagelslag je kamer binnen.
En die colafontein in de lobbyquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dertig graden, zwembad met zandstrand, gratis en onbeperkt worst, spek en sushi, je kunt er met flamingo's knuffelen, iedere tien minuten vaart er een grote boot langs, je krijgt een rode panda mee naar bed en in de ochtend strooien ze hagelslag je kamer binnen.
Mag geen broodquote:
Ik hoop steeds dat die Flamingo stil gaat staan en dan dat bitterbal er tegen op botstquote:
En een verdwaalde kwok die niet zo blij isquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drijven daar dan geen honderden vliegen en bijen in?
Gooi nog eens wat weg danquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was heel even iets weggooien. Vijf seconden weg
Wint België daarmee?quote:
Rolcontainer?quote:
Raclettenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Wat zijn die Belgen allemaal aan het doen daar
Met stoofvleesquote:
dat mis ik wel aan het buitenland. Gelukkig in de de buurt van het werk een pub met frikandellenquote:
Nu lekker slapen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
Hele dag niet geslapen, heel gezellige avond gehad maar nu echt helemaal gesloopt.
Nog een minuutjequote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Is er afgefloten bij de belgen want een verlenging trek ik geloof ik niet,
Overdag slaap je toch ook niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
Hele dag niet geslapen, heel gezellige avond gehad maar nu echt helemaal gesloopt.
Ik houd va dutjes maar was nogal bizar vroeg op en heeeeel veel gereisd vandaag dus had graag een dutje gedaan vandaagquote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Overdag slaap je toch ook niet?
Pff ben nu klaar met werken, onafgebroken vanaf 7:30.
Wel een uur gelunched met bier bij vd V.
wacht maar..............................................................................................................................................quote:
En dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 22:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wacht maar..............................................................................................................................................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |