Dus, doe uw best, plaatselijke casanova! Vertel ons jouw visie op het genot van de vrouw.
En dames, schroom vooral niet om toe te stemmen of te ontkennen .
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 28-01-2003 22:07]
quote:just push the button
Op dinsdag 28 januari 2003 19:11 schreef Ripley het volgende:
Daar ben ik wel eens benieuwd naar. Ik zie namleijk regelmatig dingen over vrouwen gepost door mannelijke fokkers waar ik eigenlijk weinig in herken.Dus, doe uw best, plaatselijke casanova! Vertel ons jouw visie op het genot van de vrouw.
En dames, schroom vooral niet om toe te stemmen of te ontkennen
.
Maar goed:
Elke vrouw is anders? Dooddoener, maar toch. De een wil alleen maar wilde harde sex, terwijl de ander liefkozende liefdesuurtjes prefereert. Soms zijn het net mensen, die vrouwen.
quote:Kom maar eens langs en probeer het eens uit.
Op dinsdag 28 januari 2003 19:11 schreef Ripley het volgende:
Daar ben ik wel eens benieuwd naar. Ik zie namleijk regelmatig dingen over vrouwen gepost door mannelijke fokkers waar ik eigenlijk weinig in herken.Dus, doe uw best, plaatselijke casanova! Vertel ons jouw visie op het genot van de vrouw.
edit: was wat vergeten
[Dit bericht is gewijzigd door dutchmage op 28-01-2003 19:14]
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 28-01-2003 22:08]
quote:True, true. Toch zie ik hier vaak heren posten dat het orggasme heel belangrijk is voor een vrouw. Of juist niet. Of dat beffen verukkelijk is voor d e vrouw. of juist niet. Er zijn dus wel visies op.
Op dinsdag 28 januari 2003 19:13 schreef Kreator het volgende:
Moeten vrouwen ook plezier hebben?.
Maar goed:Elke vrouw is anders? Dooddoener, maar toch. De een wil alleen maar wilde harde sex, terwijl de ander liefkozende liefdesuurtjes prefereert. Soms zijn het net mensen, die vrouwen.
But know your erogene zones
edit: oh ik ben weer spuit 11 zie ik
[Dit bericht is gewijzigd door Flaman op 28-01-2003 19:15]
quote:Uiteraard, maar dat heeft dan weer te maken met de kwaliteiten van de man en de wensen vd vrouw. Als een man likt als Lassie (en zij houdt van hondjes), zal zij dat eerder als genot ervaren, waardoor de man aanneemt dat alle vrouwen van Lassie houden.
Op dinsdag 28 januari 2003 19:14 schreef Ripley het volgende:[..]
True, true. Toch zie ik hier vaak heren posten dat het orggasme heel belangrijk is voor een vrouw. Of juist niet. Of dat beffen verukkelijk is voor d e vrouw. of juist niet. Er zijn dus wel visies op.
Persoonlijk hou ik van een lange voorbereiding. Daarbij inbegrepen een avondje uit eten, evt wat leuks doen, om vervolgens thuis te komen en een flesje wijn open te trekken, waarna een onstopbare immer toenemende spanning ontpopt, die leidt tot heerlijke sex. Deze sex is allesomvattend, als het aan mij ligt.
Ik heb nog geen klachten gehad. Ik maak hierbij wel een onderscheid tussen de ware liefde die je al jaren verwent en de zogenoemde one-night-stand.
quote:Die Semtex toch.
Op dinsdag 28 januari 2003 19:17 schreef hoe-die-nie het volgende:
diep en hard beuken..teminste zo gaat dat hier
quote:Juist! Vrouwen vinden het leuk om te praten in bed!
Op dinsdag 28 januari 2003 19:15 schreef Harmonius het volgende:
een woord: aandacht
quote:Idd, mannen emancipatie (wassen en strijken) vind ik maar nix... dus ben ik voor emancipatie van de vrouw
Op dinsdag 28 januari 2003 19:13 schreef --MeAngry-- het volgende:
...
maareh, ik ben wel voor vrouwenemancipatie (of hoe je dat ook schrijft)![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Jerome81 op 28-01-2003 19:21]
quote:Zo werkt het dus niet altijd... sommige willen na afloop een wit geschilderd gezicht, andere een creampie... t verschilt per persoon vrij sterk lijkt me... Dames... zeg het maar!
quote:Sommige wel ja. Ik ken er ook wel wat die een sok in je mond doen, als je een woord zegt tijdens het paren (ofzo).
Op dinsdag 28 januari 2003 19:18 schreef Kwark het volgende:[..]
Juist! Vrouwen vinden het leuk om te praten in bed!
Lekker slapen.
quote:Zo moet je het dus al niet noemen.
Op dinsdag 28 januari 2003 19:19 schreef Kreator het volgende:[..]
het paren
quote:Welja, tell 'm all
quote:Terwijl mannen liever ``zingen''
Op dinsdag 28 januari 2003 19:18 schreef Kwark het volgende:[..]
Juist! Vrouwen vinden het leuk om te praten in bed!
[Dit bericht is gewijzigd door Jerome81 op 28-01-2003 19:25]
quote:Voortplanten?
Op dinsdag 28 januari 2003 19:23 schreef MUUS het volgende:[..]
Zo moet je het dus al niet noemen.
quote:Nee, neu-ken.
Op dinsdag 28 januari 2003 19:24 schreef Kreator het volgende:[..]
Voortplanten?
.
Of "vrijen" als ik in een plakkerige bui ben, maar dat komt maar zelden voor.
quote:.
Op dinsdag 28 januari 2003 19:13 schreef --MeAngry-- het volgende:[..]
Ja, dies echt masterLOL! whahaha!!
...........
maareh, ik ben wel voor vrouwenemancipatie evrouwcipatie (of hoe je dat ook schrijft)![]()
Ik denk niet dat de gemiddelde vrouw een checklist zal bijhouden a la:
1. grote lul
2. beffen
3. minstens drie keer klaarkomen, waaronder minstens 1 x na stimulering van m'n g-spot
___
= goede sex.
Heel politiek correct allemaal, maar het is toch wel zo dat iedereen vershillend is, en dat je het vooral samen leuk moet hebben. Wat dat betreft zie ik eigenlijk niet eens zoveel verschil tussen mannen en vrouwen.
Wat m.i. wel bijdraagt tot goede sex:
- absoluut vertrouwen hebben in elkaar, jezelf letterlijk en figuurlijk bloot durven geven
- kunnen lachen tijdens de sex.
- elkaars lichaam goed (leren) kennen en, weten wat de ander lekker vindt etc.
- normaal schoon zijn etc.
- niet egoïstisch zijn
Maar goed, dit geldt dus voor beiden wel
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 28-01-2003 22:10]
oh ja.. voorspel... wat t ook wezen mag..
quote:Emancipatie
Op dinsdag 28 januari 2003 19:22 schreef CartWOman het volgende:
Mijn man begrijpt gelukkig wel dat 'naspel'out of the question is...
Lekker slapen.
Soms is dat keihard neuken, soms is dat lief strelen.
Soms WIL ze klaarkomen, soms is dat niet van belang.
Soms wil ze een vluggertje, soms moet het minimaal anderhalf uur duren.
Soms wil ze gedomineerd worden, soms wil ze domineren
Kortom, geen eenduidig antwoord mogelijk lijkt me
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 28-01-2003 22:06]
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 28-01-2003 22:06]
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 28-01-2003 22:05]
quote:Ja, want EROTIEK is een serieuze zaak!
Op dinsdag 28 januari 2003 19:30 schreef OviivO het volgende:
Best wel zielig hoe mensen hier reageren, ik heb serieus nog geen serieus antwoord gezien!! Zegt toch genoeg over de mensen hier. Of de leeftijd ligt op dit moment laag op het forum. Of de mensen hebben totaal geen ervaring en weten dus niet wat een vrouw lekker vindt, en gaan alleen voor hun eigen genot!!
quote:Ja vind ik wel!! Als ik dat hier allemaal hoor, blijft het bij de meeste bij een beetje handkarren en afwisselen met links en rechts, want zo behandel je een meisje echt niet hoor!!
Op dinsdag 28 januari 2003 19:40 schreef Kwark het volgende:[..]
Ja, want EROTIEK is een serieuze zaak!
Zo dit klinkt cliche, maar meen het wel!!
quote:de pil blijkbaar vergeten hebben ook; gaat je avondje
quote:jij bent weer zo'n standaard zeikerd!
Op dinsdag 28 januari 2003 19:30 schreef OviivO het volgende:
Best wel zielig hoe mensen hier reageren, ik heb serieus nog geen serieus antwoord gezien!! Zegt toch genoeg over de mensen hier. Of de leeftijd ligt op dit moment laag op het forum. Of de mensen hebben totaal geen ervaring en weten dus niet wat een vrouw lekker vindt, en gaan alleen voor hun eigen genot!!
mijn reactie was serieus en zo zijn er echt nog andere serieuze reacties bij
quote:Sorry, maar ik krijg wat van mensen die Erotiek een serieuze zaak vinden. Kwark's wandtegeltjesspreuk van de dag: wie niet kan lachen kan niet neuken.
Op dinsdag 28 januari 2003 19:44 schreef OviivO het volgende:[..]
Ja vind ik wel!! Als ik dat hier allemaal hoor, blijft het bij de meeste bij een beetje handkarren en afwisselen met links en rechts, want zo behandel je een meisje echt niet hoor!!
Bekijk het maar eens van de andere kant, als je vriendin zo over jou praat als jullie nu over de dames.Zo dit klinkt cliche, maar meen het wel!!
oh ja, en check mijn post hierboven ff...
quote:En hier hebben we een winnaar(in mijn ogen dan).
Op dinsdag 28 januari 2003 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij wil ze het gewoon lekker vinden.Soms is dat keihard neuken, soms is dat lief strelen.
Soms wil ze gedomineerd worden, soms wil ze dominerenKortom, geen eenduidig antwoord mogelijk lijkt me
Wat ik lekker vind en wat ik op dat moment wil ligt er totaal aan aan hoe mijn pet staat.
Ik vind niet altijd hetzelfde lekker, dat houdt het spannend
quote:Serieus?????????
Erotiek is lol hebben!!!!!!!!!!!
quote:sarcasme is ook een serieuze zaak, erodome
Op dinsdag 28 januari 2003 19:55 schreef erodome het volgende:[..]
Serieus?????????
Je moet juist lol hebben en het juist niet al te serieus nemen, dat geeft de beste sex, houdt het spontaan, kan je lachen als je wat uitprobeerd en het lukt niet zoals gepland enzo.Erotiek is lol hebben!!!!!!!!!!!
"Maar het is nu nog wel steeds uit hoor"
quote:Je kunt het ook beter niet hebben over dat je haar beste vriendin ook hebt ontmaagd, weet ik uit ervaring.
Op dinsdag 28 januari 2003 21:15 schreef Roellio het volgende:
Ik weet wel dat ze het na een wilde nacht niet leuk vinden als je zegt:"Maar het is nu nog wel steeds uit hoor"
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 28-01-2003 22:04]
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Volgens mij wil ze het gewoon lekker vinden.Soms is dat keihard neuken, soms is dat lief strelen.
Soms wil ze gedomineerd worden, soms wil ze dominerenKortom, geen eenduidig antwoord mogelijk lijkt me
quote:And guess what?
Op dinsdag 28 januari 2003 19:53 schreef erodome het volgende:[..]
En hier hebben we een winnaar(in mijn ogen dan).
En hij kent me dus behoorlijk goed
Vrouwen: TLC is het belangrijkste, de rest geven ze zelf wel aan. Veelvuldig en intens klaarkomen op allerlei manieren, en she's yours forever.
quote:ripley quote een offtopic reactie en vroeg daarin om dat niet meer te doen. Voor de overzichtelijkheid heb ik alles weggehaald.
Op dinsdag 28 januari 2003 22:15 schreef oYo het volgende:
hmm ripley, een modje, kon dus ook niet ontopic blijvenVrouwen: TLC is het belangrijkste, de rest geven ze zelf wel aan. Veelvuldig en intens klaarkomen op allerlei manieren, en she's yours forever.
Ontopic:
Wat moet ik me voorstellen bij TLC?
En veelvuldig en intens klaarkomen.. sja, is leuk op z'n tijd.. maar ligt er maar net aan hoe m'n pet staat of ik daar wel zin in heb.
quote:Lang niet voor alle vrouwen hoor
Op dinsdag 28 januari 2003 22:42 schreef oYo het volgende:
TLC: tenderness, loving, caressing
De goede inleiding.
quote:Humor is goed!
Op dinsdag 28 januari 2003 22:50 schreef Staal het volgende:
Droge humor.
En anders vind ik het niet leuk
quote:Droge humor maakt de meiden nat!
Op dinsdag 28 januari 2003 22:57 schreef Kwark het volgende:[..]
Humor is goed!
En anders vind ik het niet leuk
Ik zelf vind het leuk om mezelf helemaal 'weg te cijferen', te zorgen dat ze zich op haar gemak voelt, te zien dat ze geniet e.d, en daar hoef ik niet eens wat voor terug, zeg maar .
quote:agree
Op dinsdag 28 januari 2003 22:49 schreef tummeke het volgende:
Meestal werkt lekker teasen wel.. Strelen, en dan net die plekjes missen
Een lekker voorspel is natuurlijk ook vaak belangrijk, alhoewel het soms ineens spontaan ook heerlijk is
Mjah wat moet je ervan zeggen, zoiets moet je gewoon uit iemands karakter af kunnen lezen.. En soms is dat onverwacht toch anders dan je gedacht had, maarja.. Het leven zit vol verrassingen
quote:Ook even de kleine regeltjes van de topicstartster lezen..
Op woensdag 29 januari 2003 15:48 schreef schatje het volgende:
Topic titel niet gelezen, wat mannen dus denken.
Je commentaar is dus van harte welkom
Het eerst wat je doet voordat je ubrhaubt inbed ligt is vragen wat ze lekker vindt. ( Uiteraard heb je de eerste fase dan al gehad en kan het allemaal wat intiemer worden )
Somige vrouwen houden van hard en andere van strelen en tederheid.
Je hoeft dan aleen nog maar in tespringen op de vrouw haar behoeften.
En dat ligt aan de kwaliteit van de man.
Altijd goed kijken naar de vrouw hoe haar gezicht trekjes zijn.
kan zo nog wel even doorgaan, maar de main vraagis hier wel mee beantwoord
quote:Hier ook!
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 18:36 schreef SEMTEX het volgende:
Humor is idd ook belangrijk. Als je niet om een bep. positie of scheetje kunt lachen, wordt het allemaal zo beladen..
quote:Als ik ergens een hekel aan heb is het een bedpartner die voor we ook maar begonnen zijn vraagt, wat vind jij nou lekker...............
Op woensdag 29 januari 2003 17:12 schreef Thewiseman het volgende:
Dit is eigenlijk best simpele vraag,Het eerst wat je doet voordat je ubrhaubt inbed ligt is vragen wat ze lekker vindt. ( Uiteraard heb je de eerste fase dan al gehad en kan het allemaal wat intiemer worden )
Please zeg, niet al dat gelul en gevraag, ik wil gewoon lekkere sex, klaar uit.
Niet zo onzeker zijn, een daadkrachtige man die weet hoe hij op een vrouw moet inspelen.
Gewoon beginnen dus, het rolt vanzelf wel........
Mannen die tijdens de sex ook steeds vragen of ik het lekker vind heb ik ook een hekel aan, je merkt het wel aan me als ik het niet lekker vind.
quote:Geen tederheid X-ray??
Op woensdag 29 januari 2003 17:21 schreef X-Ray het volgende:
Flink hard op de kont slaan en spuiten in het gezicht.
Dan weer lekker lang genieten, dan weer een vluggertje, dan weer graag klaarkomen, de andere keer gaat het juist alleen om het samenzijn.
Maar wat een vrouw, en ik mag hopen een man ook, graag heeft:
vertrouwen, respect en geen egotripperij
quote:Dat denk ik ook
Op donderdag 30 januari 2003 14:15 schreef Faithy het volgende:
als vrouw zijnde kan ik zeggen dat het van moment tot moment verschil wat er gewenst wordt in bed..Dan weer lekker lang genieten, dan weer een vluggertje, dan weer graag klaarkomen, de andere keer gaat het juist alleen om het samenzijn.
*tot de conclusie komt dat 'ie eigenlijk absoluut veel te weinig ervaring heeft om iets zinnigs te zeggen*
*toch maar iets probeert*
Voor zover ik weet zijn vrouwen meer ingesteld op voorspel, knuffelen, strelen en dergelijke. Ook de entourage/sfeer zal wel van belang zijn, het kan voor het gevoel waarschijnlijk nogal verschillen of de locatie die zal dienen voor bewegingen die normaliter bedoeld zijn ter voortplanting bijvoorbeeld extreem romantisch is (satijnen dekbed, kaarsjes, wierook, bloemen, zachte muziek) of een tochtig portiek voor een snelle wip.
Daarnaast ben ik van mening dat vrouwen wat diverser zijn dan mannen. De meeste mannen maakt het niet zoveel uit, zolang ze 'm maar ergens in kunnen steken. Een en ander zou bij de dames ook wel afhankelijk zijn van het humeur en intentie. De ene keer willen ze een lang voorspel met veel gestreel etc. de andere keer alleen maar harde, plakkerige, stomende seks (of iets meer kinky ) Als je als man dat kan aanvoelen zonder er voortdurend naar te vragen ben je denk ik al een heel eind. Het lijkt mij nogal frustrerend voor een vrouw om steeds maar te moeten zeggen "zoja, nee, niet zo, maar daar ja" etc. Maar aan de andere kant mag je natuurlijk wel wat aanwijzingen geven als je weet dat hij (of zij) nog niet zoveel ervaring heeft
Ohja: Een echte man kan zijn gewicht verdelen over zijn ellebogen en zijn knieën (in de standaardpositie althans)
Aldus sprak een n00b op seksgebied
vrouwen zijn heel gevoelig voor dingen..dus ze houden van strelen, goed voorspel..ehmmm...ff denken hoor..kusjes geven...knuffelen..en dat soort dingen..!!
de sex is niet het belangrijkste voor hun...dat is het einde..(soms) naspel kan ook maar heb daar geen ervaring mee..en nee ik ben geen don guan in bed hoor valt reuze mee...denk ik tja ben nog niet echt ervaren...komt nog..!!
Antwoorden als 'voorspel' of 'knuffelen' in dit topic zijn wat mij betreft de grootste misvattingen die mannen soms over vrouwen kunnen hebben.
Graag als je thuis komt van je werk de hand van achter onder het rokje steken terwijl zij staat te koken, broek uit, even laten weten wie er de baas is, enne, er kan gewoon worden doorgekookt hoor.
quote:Wat staat er op het menu vanavond?
Op donderdag 30 januari 2003 18:15 schreef Manono het volgende:
Graag als je thuis komt van je werk de hand van achter onder het rokje steken terwijl zij staat te koken, broek uit, even laten weten wie er de baas is, enne, er kan gewoon worden doorgekookt hoor.
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 18:15 schreef Manono het volgende:Antwoorden als 'voorspel' of 'knuffelen' in dit topic zijn wat mij betreft de grootste misvattingen die mannen soms over vrouwen kunnen hebben.
quote:Hond in de pot.
Op donderdag 30 januari 2003 18:16 schreef kamagurka het volgende:
Wat staat er op het menu vanavond?
quote:O ja, maar dan moet je ook wel de baas zijn he.
Op donderdag 30 januari 2003 18:15 schreef Manono het volgende:Antwoorden als 'voorspel' of 'knuffelen' in dit topic zijn wat mij betreft de grootste misvattingen die mannen soms over vrouwen kunnen hebben.
quote:Lesbische animalsex
Op donderdag 30 januari 2003 18:19 schreef Manono het volgende:[..]
Hond in de pot.
quote:Mits goed klaargemaakt
Op donderdag 30 januari 2003 18:19 schreef Manono het volgende:[..]
Hond in de pot.
quote:Waarop elegy kan laten volgen: WIE goed klaargemaakt, de hond of de pot
Op donderdag 30 januari 2003 18:28 schreef kamagurka het volgende:[..]
Mits goed klaargemaakt
quote:Dat betekent dat het eten al op is wanneer jij aankomt domkop.
Op donderdag 30 januari 2003 18:24 schreef Elegy het volgende:
Lesbische animalsex
quote:Ik wilde het niet zover laten komen...
Op donderdag 30 januari 2003 18:29 schreef kamagurka het volgende:[..]
Waarop elegy kan laten volgen: WIE goed klaargemaakt, de hond of de pot
quote:Oh...
Dat betekent dat het eten al op is wanneer jij aankomt domkop.
quote:Of dat de dame in kwestie al is klaargemaakt door een andere hond.
Op donderdag 30 januari 2003 18:30 schreef Manono het volgende:
Dat betekent dat het eten al op is wanneer jij aankomt domkop.
Of allebei.
quote:Your place or mine!
Op donderdag 30 januari 2003 18:30 schreef ReneMioch het volgende:
Kettingzagen.
quote:Kom ik natuurlijk weer net te laat thuis met de videocamera...
Op donderdag 30 januari 2003 18:36 schreef Manono het volgende:[..]
Of dat de dame in kwestie al is klaargemaakt door een andere hond.
Of allebei.
quote:Of misschien ergens in een bos of zo?
Op donderdag 30 januari 2003 18:38 schreef Manono het volgende:[..]
Your place or mine!
quote:Geil, veel plezier!
Op donderdag 30 januari 2003 18:38 schreef ReneMioch het volgende:
Of misschien ergens in een bos of zo?
quote:Hu, wabbedoelu???
Op donderdag 30 januari 2003 18:41 schreef MUUS het volgende:
Houden we het ff serieus en on-topic?
quote:Nou, dat jij ff niet ingaat op kettingzaag-opmerkingen, maar dat je nog eens iets zinnigs verteld zoals de keuken-scene.
Op donderdag 30 januari 2003 18:44 schreef Manono het volgende:[..]
Hu, wabbedoelu???
Want daar zat je wel een goed end op weg.
Hoewel elke keer erin en eruit niet echt leuk is, maar ik neem aan dat de sex bij jou ook wel eens grondiger wordt aangepakt?
quote:
quote:
quote:Als je eerst eens leest voordat je zo een antwoord geeft.
Op woensdag 29 januari 2003 19:41 schreef erodome het volgende:[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het een bedpartner die voor we ook maar begonnen zijn vraagt, wat vind jij nou lekker...............
Please zeg, niet al dat gelul en gevraag, ik wil gewoon lekkere sex, klaar uit.
Niet zo onzeker zijn, een daadkrachtige man die weet hoe hij op een vrouw moet inspelen.
Gewoon beginnen dus, het rolt vanzelf wel........Mannen die tijdens de sex ook steeds vragen of ik het lekker vind heb ik ook een hekel aan, je merkt het wel aan me als ik het niet lekker vind.
En als je eenmaal inbed ligt dan voer je die dingen uit wie ze prettig vindt.
Beetje jammer van zon reactie, achja ....
stemming? voorkeur? pfffffrrt.. je kan nagenoeg alles 'triggeren' als je weet hoe, het vrouwelijk lichaam is een grote erogene zone als je het op die manier bekijkt, en of het nou ruw of teder is, vederlicht of op het randje van de pijngrens, zolang je maar weet wat je doet, en je 100% bewust bent van hoe je partner het ervaart.
note: ook belangrijk, hoe je kijkt naar je partner, mannen hebben nog wel eens de neiging om naar een homp vlees te kijken i.p.v naar de allermooiste vrouw op aarde waarmee ze op dat moment het bed delen.
je zou het kunnen samenvatten in de vorm van 'aandacht' die je je partner geeft in bed, en dat maakt een man een goeie minnaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |