Like gegeven.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor ongevaccineerden. Hoe meer mensen er gevaccineerd zijn hoe minder kans je hebt om alsnog aangestoken te worden door een ongevaccineerd persoon (omdat die ongevaccineerde personen steeds minder kans lopen om weer aangestoken te worden door gevaccineerde mensen). Daarom gewoon goed doorprikken, zorgen voor goede voorlichting, en gezien de vaccinatiebereidheid in Nederland komt het dan wel gewoon goed. We hoeven ons niet zo druk te maken om ongevaccineerden en ik ben er al helemaal fel tegen om die groep belachelijk te maken, of om ze nog meer onder druk te zetten.
Klopt, iedereen die kritiek heeft op Hugo linea recta naar een heropvoedingskamp in Drenthe.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Noord-Korea is toch ook gewoon een gidsland? Heeft tenslotte ook (vrijwel) geen corona, en er is geen enkele reden te twijfelen aan die berichtgeving. De andere zaken (democratie enzo) zijn maar randzaken.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:19 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Klap in het gezicht van de mensen die het Janssen vaccin een flut vaccin noemen. Het blijkt erg goed te werken tegen de Delta variant zelfs beter dan tegen andere varianten.
We gaan er VOL in.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:54 schreef Oliver23 het volgende:
Vraag aan mijn mede Fok! OMT leden @:Lenny_Leonard en @:Zipportal
Hoelang zullen we de cijfertjes publiceren? Onze concurrenten van het Red_Team (Yorickje en Marinootje) juichen alweer om de Delta Variant en de stijgende (besmetting)cijfers
Turf steken! Doen ze tenminste wat nuttigs.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, iedereen die kritiek heeft op Hugo linea recta naar een heropvoedingskamp in Drenthe.
Zeker!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
@:miss_sly maakte zich wat zorgen eerder, ik kan me voorstellen dat dit geruststellend kan zijn
Dominant betekent dat het boven de 50% is, toch?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:06 schreef Jor_Dii het volgende:
In 2 weken van 17 naar 50% Delta variant, dus volgende week dominant?
Aangezien die kiemsurveillance achterloopt zou je kunnen zeggen dat dat nu al zo is?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:06 schreef Jor_Dii het volgende:
In 2 weken van 17 naar 50% Delta variant, dus volgende week dominant?
Hij was toch al 6x gestopt?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:14 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
@:Zipportal @:Lenny_Leonard
Marino gaat nog eventjes door, want .... De Delta Variant
Hij wil graag relevant blijven.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:14 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
@:Zipportal @:Lenny_Leonard
Marino gaat nog eventjes door, want .... De Delta Variant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |