SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan wel in Engeland ajb, in Schotland hebben we die randdebielen niet nodigquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op een eiland. De UK, ik noem maar wat.
Tegen het systeem willen schoppen en dan een Hollywood blockbuster als inspiratiebron gebruikenquote:
Als je die op zijn buikje aait gaat hij zachtjes knorren en met zijn pootjes trappelen en je arm lief aflikken en jij wil dat beestje opeten, monster.quote:
k moet ook eigenlijk vegetaier wordenquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je die op zijn buikje aait gaat hij zachtjes knorren en met zijn pootjes trappelen en je arm lief aflikken en jij wil dat beestje opeten, monster.
Goed plan. Dan kan ik zonder schuldgevoel meer vlees gaan etenquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k moet ook eigenlijk vegetaier worden
SALADESERPENTquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k moet ook eigenlijk vegetaier worden
Die zie je nu pas?quote:
edgelordquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Goed plan. Dan kan ik zonder schuldgevoel meer vlees gaan eten
ja toen had ik al wat gezegd. weet niet meer watquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die zie je nu pas?
Had ik speciaal voor je er in gezet het vorige topic omdat je het koud had
*wooooooooooewww woooooooooooew*quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
even kijken wat er nog meer te jatten valt in @:kwiwi 's tuin
drommels!quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*wooooooooooewww woooooooooooew*
Heb alarmsysteem geïnstaleerd
zie je dit op je beeldscherm?quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
*wooooooooooewww woooooooooooew*
Heb alarmsysteem geïnstalleerd
quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:25 schreef UitStraling het volgende:
Heimwee naar Blije fant, zooooooooooo'n grote vis , handjes in de lucht en blije kwok
Heimwee naar Blije fant, zooooooooooo'n grote vis , handjes in de lucht en blije kwok
Als je hier te lang bij stil staat lijken we echt wel een stel downiesquote:Op donderdag 1 juli 2021 19:25 schreef UitStraling het volgende:
September 2019quote:Op donderdag 1 juli 2021 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:Budapestenaar is hier een paar jaar geleden over de grachten heen komen dobberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |