SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook niet in Amsterdam hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:04 schreef Easy-Rider het volgende:
[..]
daar is dudor vandaag niet gok ik
Of gewoon ombouwen tot speklapjes en spareribsquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even ombouwen tot kameel dan maar. Ook lekker hip, zo'n beest met een identiteitscrisis.
Gelijk trek in een broodje schnitzelquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon ombouwen tot speklapjes en spareribs
Dus als ik van mijn verzameling af wil, moet ik jou even inlichten?quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nice.
Die vriendin is gek van iejoor. Ze heeft een kamer helemaal vol ermee.
Kan. Dan zal ik haar een seintje geven.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus als ik van mijn verzameling af wil, moet ik jou even inlichten?
Ze zijn heerlijk dit jaar die naakte rauwe glibberige visjesquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:11 schreef Easy-Rider het volgende:
ik ga even hollandse nieuwe halen voor de lunch
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon ombouwen tot speklapjes en spareribs
Dat heb je correctquote:
Vond ik ookquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
karzai was wel echt een goede naam
Fijne Keti Koti vandaag hèquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waren Egyptenaren niet juist de slavenhouders?quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
* Werpt de ketenen dramatisch van zich af*
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waren Egyptenaren niet juist de slavenhouders?
mja corrupte Afghaan en stroman van de Amerikanenquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh johquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:25 schreef Easy-Rider het volgende:
[..]
mja corrupte Afghaan en stroman van de Amerikanen
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
* Werpt de ketenen dramatisch van zich af*
nee geloof het nog nietquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie al excuses aangeboden?
Vind dat ze alle zes de mooie vrouwen in Egypte naar Den Bosch mogen sturen, dan is het weer okay.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hebben jullie al excuses aangeboden?
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat ze alle zes de mooie vrouwen in Egypte naar Den Bosch mogen sturen, dan is het weer okay.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:27 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed ben de moeilijkste niet.
BIj deze wil k namens ons, wij zandsnacks onze excuses aanbieden voor het leed wat wij u, tot slaaf gemaakte mensen hebben meegemaakt.![]()
Zoiets?
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:27 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed ben de moeilijkste niet.
BIj deze wil k namens ons, wij zandsnacks onze excuses aanbieden voor het leed wat wij u, tot slaaf gemaakte mensen hebben meegemaakt.![]()
Zoiets?
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:29 schreef UitStraling het volgende:
Denk je een lekker hapje in je mond te stoppen proef je zand
Negentig procent van het land poept waar hij of zij staat maar goed.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
*kuch*
tegelijkertijd moet u ook niet vergeten dat u dankzij onze geniale slimheid beschaving heeft leren kennen,
ja ze zijn er niet op voorruit gegaan neequote:Op donderdag 1 juli 2021 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Negentig procent van het land poept waar hij of zij staat maar goed.
Noord Afrikaanse snackquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Zandsnack, is dat een gefrituurd koekje?
Gelukkig heb jij ook Duits dna. Dus je bent een beetje winderig, maar wel zindelijk.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zijn er niet op voorruit gegaan nee
Drieëndertig eeuwen terug waren ze verder ja.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze zijn er niet op voorruit gegaan nee
Even op de vloer poepen dan.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:34 schreef Ama het volgende:
Kut ben te snel met schoonmaken. Moet nog tot half drie.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij ook Duits dna. Dus je bent een beetje winderig, maar wel zindelijk.
Gewoon in pyjama boodschappen doen joh.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:35 schreef bitterbal het volgende:
Mijn dagplanning gaat mis. zit nog in pyjama.
moet boodschappen doen maar als ik daarmee wacht is mijn smurfdag korter maar wil ook geen boodschappen doen
Smurfenquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:35 schreef bitterbal het volgende:
Mijn dagplanning gaat mis. zit nog in pyjama.
moet boodschappen doen maar als ik daarmee wacht is mijn smurfdag korter maar wil ook geen boodschappen doen
Overheen nog wel.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook niet in Amsterdam hoor.
Utrecht kom ik wel overheen vandaag.
Daar op zuid zou niemand het doorhebbenquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon in pyjama boodschappen doen joh.
Mijn hoofd is sowieso het grootste probleemquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:38 schreef bitterbal het volgende:
maar het grootse probleem is mijn hoofd als ik nou niet gedoucht heb. Hebben jullie dat ook?
Boefje ligt er tevreden bij.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/utrecht(...)in-utrecht~ac1728e8/
Dus geen verschil voor of na een douche?quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn hoofd is sowieso het grootste probleem
Nou ja, even douchen is wel fijn om een beetje wakker te worden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus geen verschil voor of na een douche?
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo online een 1,5 uur training volgen, maar ik twijfel even of ik mijn camera aan moet zetten.![]()
Inb4 Uitstraling met: jij vuige introvert
Aan het begin even aan. Daarna uitquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet zo online een 1,5 uur training volgen, maar ik twijfel even of ik mijn camera aan moet zetten.![]()
Inb4 Uitstraling met: jij vuige introvert
Papieren zak met twee gaten.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Vraag me nu af of vuige introverte mensen bij een klassikale cursus post-corona met een plastic zak over hun hoofd gaan zitten.
Het is geen zelfmoord bijeenkomst.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:45 schreef UitStraling het volgende:
Vraag me nu af of vuige introverte mensen bij een klassikale cursus post-corona met een plastic zak over hun hoofd gaan zitten.
Ga je dan schnitzels eten?quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En currywurst
Glaasje Kölsch erbij.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Vorig jaar ballie aan het Griekse strand was best gezellig, jaaah ontbijt, jaaah strand, jaaah lunch, jaaah zee en strand, jaah avondeten, repeat.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:47 schreef UitStraling het volgende:
Vorig jaar ballie aan het Griekse strand was best gezellig, jaaah ontbijt, jaaah strand, jaaah lunch, jaaah zee en strand, jaah avondeten, repeat.
Dat is helemaal raar.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is geen zelfmoord bijeenkomst.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]er was ook nog iets met kastdeuren tussendoor.
Ooooooohja toen flipte ze helemaalquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]er was ook nog iets met kastdeuren tussendoor.
Raaaawrrrrrrrquote:
Ja weet niet of je het kan.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens een luie vakantie doen een keer
Oh, hoe lepel ik al m'n cocktails eruit?quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:54 schreef UitStraling het volgende:
"Het vaccineren van kinderen van 12-17 is volstrekt onethisch en in strijd met de artseneed"
Eerst zowat een jaar lang alle terrassen en restaurants dicht en dan ga je nu vrij vragen, afgekeurd.quote:
Jawel, heb ik wel gedaan vroeger. Moet alleen zorgen dat ik niet in de volle zon ga liggen want dan heb ik binnen twee dagen een zonnesteekquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerst zowat een jaar lang alle terrassen en restaurants dicht en dan ga je nu vrij vragen, afgekeurd.
Niet in de volle zon is toc niet leuk?quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, heb ik wel gedaan vroeger. Moet alleen zorgen dat ik niet in de volle zon ga liggen want dan heb ik binnen twee dagen een zonnesteek
Tuurlijk wel. Plonzen en onder de parasol afwisselen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet in de volle zon is toc niet leuk?
Lekker weer difterie, kinkhoest, tetanus, polio, hib-ziekte, hepatitis B en pneumokokkenziekte.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, hoe lepel ik al m'n cocktails eruit?
nee joh bakken en braden. Lekker kreeftenquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Plonzen en onder de parasol afwisselen.
Dat kan ons tere huidje toch niet aan.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh bakken en braden. Lekker kreeften
[ afbeelding ]
Een week kotsend boven de wc hangen ook nietquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet in de volle zon is toc niet leuk?
quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Plonzen en onder de parasol afwisselen.
5/10 huisvrouwen checken door de gaten in het boek.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Lekker lezen. Gintonic binnen handbereik.
Milfs spotten.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
5/10 huisvrouwen checken door de gaten in het boek.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:15 schreef LTVDK het volgende:
Heb mijn pilletjes, leuke mogelijke bijwerkingen 'blaren in de mond of op de top van de penis'
quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:15 schreef LTVDK het volgende:
Heb mijn pilletjes, leuke mogelijke bijwerkingen 'blaren in de mond of op de top van de penis'
nee ik heb het gelukkig nooit gehad.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een week kotsend boven de wc hangen ook niet
Moet je ook niet lezen johquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:15 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben er in Griekenland voor in het ziekenhuis belandquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik heb het gelukkig nooit gehad.
een keer wel op werk op het strand dat ik mij ineens heel slecht voelde. Had niet de link gelegd met de zon maar een gast zei het. Toen vroeg ik aan management of de parasols open mochten. MOcht niet. man man man wat een teringzaak was dat ook![]()
Uiteindelijk zagen ze hoe ik aan het stuntelen was op et terras en toen toch maar wat open gezet. Maar dat was op t randje denk ik
Heb ik van jou geleerdquote:
oh fuckquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er in Griekenland voor in het ziekenhuis beland
Na een paar dagen strand ging het mis. Op een veerboot zonder wcquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh fuckhoe lang heb je dan in de zon gezeten?
Heb trouwens lamotrigine gekregenquote:
Oh shitquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Na een paar dagen strand ging het mis. Op een veerboot zonder wc
Nogal ja. Jammer, verder was Kreta echt top.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh shit![]()
ja volgens mij voel je je dan echt fucking beroerd
Nee die heeft andere geloof ikquote:
Volgende keer dus alleen snachts op padquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nogal ja. Jammer, verder was Kreta echt top.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgende keer dus alleen snachts op pad
Soep op je piel.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb je geen bitterbal die hete soep op je schoot morst, heb je alsnog blaren daar
quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]'s nachts op het strand liggen.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt wel of je aan het bevallen bent.
Kijk nou maar uit dat ze niet gelijk met een mes op je keel staan en je op je sokjes naar huis moetquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waar de vogels ondersteboven vliegen zodat ze de teringzooi niet hoeven te zien
Een aangevreten boterham doet nog iets met jouw fantasie, dus dat is niet echt een nuttige graadmeterquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van deze nieuwe manier van fotograferen, doet iets met mijn fantasie.
Zachte schimmelvachtjes op lijkenmonden ookquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een aangevreten boterham doet nog iets met jouw fantasie, dus dat is niet echt een nuttige graadmeter
quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een aangevreten boterham doet nog iets met jouw fantasie, dus dat is niet echt een nuttige graadmeter
Zijn broek gaat naar de enkels als hij een boterham met een gat huehue uit de zak huehue trekt huehue.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heh, wat en hoe dan?quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:49 schreef bitterbal het volgende:
uitstraling zoekt ook altijd naar een pak brood met gaten er in
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn broek gaat naar de enkels als hij een boterham met een gat huehue uit de zak huehue trekt huehue.
Met dik roomboterquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Door die foto's en dat gelul over brood heb ik nu zin in kerststol, lekker dat spijs eruit eten.
En daarna je pielemuis er in frotten zekerquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Door die foto's en dat gelul over brood heb ik nu zin in kerststol, lekker dat spijs eruit eten.
Net nog een kort stukje over gezien, over herinneringen aan het slavernijverleden in de architectuur in Amsterdam. Klonk als een fijne VVV-wandeling.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:04 schreef UitStraling het volgende:
"Dankjulliewel voor de mooie grachtenpanden, de welvaart en de fraaie geveltjes"
https://www.nu.nl/amsterd(...)m-bij-slavernij.html
Beetje begrip kweken voor elkaar op weg naar een kleurenblinde samenleving kan geen kwaad in deze sociaal onrustige tijden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net nog een kort stukje over gezien, over herinneringen aan het slavernijverleden in de architectuur in Amsterdam. Klonk als een fijne VVV-wandeling.
Oh je hebt een nieuwe naam. Ach moet je gewoon even aan wennen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:51 schreef Easy-Rider het volgende:
Ben toch niet zo blij met mijn nieuwe naam
Karzai is vast nog vrijquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:51 schreef Easy-Rider het volgende:
Ben toch niet zo blij met mijn nieuwe naam
quote:
Moet er wel aan wennen hoor.quote:
ja maar had het ook al gevraagd dus het kwam niet als totale shockquote:
Hoeveel serveersters werken er wel niet daar joh?quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar had het ook al gevraagd dus het kwam niet als totale shock
Maar gisteren was er een collega die kaartjes heeft voor lowlands en naar de agenda liep om vrij te vragen en zag ze dat al 5 andere haar voor waren. Dus dat wilde ik voorkomen :p
Hij heeft zich van schrik de hele dag nog niet vertoond.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:25 schreef dud0r het volgende:
@:haags ik heb den haag weer verlaten. Je kan weer veilig naar buiten
Ja dat durf ik niet te zeggen. Geloof dat we ook nog veel personeel tekort komenquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Eind september is voor horeca ook al makkelijker denk ik?
Ja veelquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeveel serveersters werken er wel niet daar joh?
Klinkt als een plek waar je een leuke carrièrre kunt hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja veelMaar het is groot ook he. We hebben buiten volwaardige zaak en binnen en dan nog veel zalen die geboekt kunnen worden voor feesten en zo
Mja, eind september kán ook nog erg goed terrasweer zijn natuurlijk. Magoe, blijkbaar denken ze genoeg poppetjes beschikbaar te hebben om je vrij te geven, dusquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat durf ik niet te zeggen. Geloof dat we ook nog veel personeel tekort komen
Hij is er helemaal ondersteboven vanquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij heeft zich van schrik de hele dag nog niet vertoond.
Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:03 schreef Easy-Rider het volgende:
Is dat een soort sterrenslag?
[ afbeelding ]
OH, je mondkapje is af.quote:
Klinkt als een prima plek voor een semi-erotische-Foqueville-bbq&whisky-pyjama-meet eigenlijk wel.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja veelMaar het is groot ook he. We hebben buiten volwaardige zaak en binnen en dan nog veel zalen die geboekt kunnen worden voor feesten en zo
Ja en een ander kleurtje.quote:
Misschien moet ze dat voor werk ophoudenquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bals slang heeft nog wel een mondkapje voor.
oh ja hoeft niet meerquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bals slang heeft nog wel een mondkapje voor.
Te groot?quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:08 schreef bitterbal het volgende:
hmm heb een abbo nodig om hem weer in te stellen
Daar zit een team van 120 mensen de boel te scripten.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit Lang Leve de Liefde te kijken en ik vraag me soms wel af of hier een castingbureau aan te pas komt
ken ik niet maar keanuquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.netflix-neder(...)face-the-music-2020/
Tof
EXCELLENTquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.netflix-neder(...)face-the-music-2020/
Tof
Ik ben niet zo van de Whisky.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een prima plek voor een semi-erotische-Foqueville-bbq&whisky-pyjama-meet eigenlijk wel.
Je hebt obstacle runs die zo ongeveer een fun-run zijn; maar ook survival runs waar mariniers aan meedoen. Er zit ook nog wel iets tussenquote:
van die runs van 50+ kilometers met obstakels en door de bossen enzo. Dat is toch helemaal niet leuk meerquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt obstacle runs die zo ongeveer een fun-run zijn; maar ook survival runs waar mariniers aan meedoen. Er zit ook nog wel iets tussen
Vriend van me doet mee aan die echte survival runs; daar zou ik het zo ongeveer redden tot aan de eerste hindernis.
waarvan?quote:
Dit is deze:quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt obstacle runs die zo ongeveer een fun-run zijn; maar ook survival runs waar mariniers aan meedoen. Er zit ook nog wel iets tussen
Vriend van me doet mee aan die echte survival runs; daar zou ik het zo ongeveer redden tot aan de eerste hindernis.
quote:
Dat ik me opgegeven heb.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is deze:
https://major-run.nl/
Dus wel voornamelijk fun (want je kan d'r makkelijk omheen), maar wel serieuze obstakels.
Ik ben echt té enthousiast over die cottagecore-uitbreiding.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
Ondertussen Sims weer verder updaten, als ik straks weer thuis ben kan ik hersenloos Sims spelen.
Ben je Foqueville aan het bouwen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
Ondertussen Sims weer verder updaten, als ik straks weer thuis ben kan ik hersenloos Sims spelen.
Die wil ik ook hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben echt té enthousiast over die cottagecore-uitbreiding.
Dat dusquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
van die runs van 50+ kilometers met obstakels en door de bossen enzo. Dat is toch helemaal niet leuk meer
dat ziet er veel te intensief uitquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Dat ik me opgegeven heb.
Maar qua afstand stelt het weinig voor, vooral de hobbels die me moeite gaan kosten.
Nee joh veel moeite. Ik vind het bouwen helemaal niet zo leuk. Ben altijd blij als ik een huis heb staan en dan verbeter ik die steeds wel weer tijdens het spelen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je Foqueville aan het bouwen?
ja dat moet er ook nog bij want als je geen 80 kilo op je rug hebt hangen dan is het niet echt ofzoquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dusen dan beetje met bepakking rond gaan rennen.
Ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is deze:
https://major-run.nl/
Dus wel voornamelijk fun (want je kan d'r makkelijk omheen), maar wel serieuze obstakels.
Was dat?quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben echt té enthousiast over die cottagecore-uitbreiding.
Het is ook serieus op rol-afstand van m'n huis (ik loop daar altijd rondjes hard) en m'n trainert heeft een eigen startgroep geregeld.quote:
oh vetquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.ea.com/nl-nl/(...)ims-4-cottage-living
Ja, ik zat er net in een twitch-chat over te babbelen.quote:
Dat was bijna exact wat ik tegen kerel zei.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:34 schreef Ama het volgende:
Maar ja ik wil natuurlijk wel lama's dus EA heeft het weer voor elkaar.
want dan is het net of je tv kijkt!quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik zat er net in een twitch-chat over te babbelen.
Blijkbaar hebben ze in een NBA-game ook al advertenties tussen de spellen zitten.
Maar Sims is wel extreem veel geld als je alles via EA koopt. Ik koop veel gewoon via andere websites, scheelt toch helft van het geld.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik zat er net in een twitch-chat over te babbelen.
Blijkbaar hebben ze in een NBA-game ook al advertenties tussen de spellen zitten.
Beetje massaal Eskimokindjes verkrachten en vermoorden mag niet meer tegenwoordig?quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
Zijn lekker de ene na de andere katholieke kerk aan het verbranden in Canada 😁🤘https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
hoeveel uitbreidingen zijn er ondertussen voor sims 4?quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar Sims is wel extreem veel geld als je alles via EA koopt. Ik koop veel gewoon via andere websites, scheelt toch helft van het geld.
Ja veel.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoeveel uitbreidingen zijn er ondertussen voor sims 4?
836?
eskimo?quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje massaal Eskimokindjes verkrachten en vermoorden mag niet meer tegenwoordig?
Huehuequote:
gelukkig zijn er verder ook weinig games met zo achterlijk veel uitbreidingenquote:
ja dat wist ik maar wist niet dat daar eskimo's woondequote:Op donderdag 1 juli 2021 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.cbsnews.com/n(...)d-graves-2021-06-30/
Is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
gelukkig zijn er verder ook weinig games met zo achterlijk veel uitbreidingen
Als ik via Origin koop, is het eigenlijk altijd in de sale, dus dat valt nog te overzien.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar Sims is wel extreem veel geld als je alles via EA koopt. Ik koop veel gewoon via andere websites, scheelt toch helft van het geld.
Hahaha Nope...ik vind het echt goed, als ik er had gewoond had ik meegedaan met de brandstichtingen, walgelijk instituut is de kerkquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje massaal Eskimokindjes verkrachten en vermoorden mag niet meer tegenwoordig?
En als je wat games in sales oppikt valt het allemaal wel mee. Games op release kopen is duur maar als je een paar weken/maanden kan wachten is het goed te doen.quote:
Nou ja inheems spul dan.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat wist ik maar wist niet dat daar eskimo's woonde
Meer de indianen/native Canadians dan de inuit die op die residentiële scholen zaten.quote:
hier doen wij dit soort dingen op zaterdag avondquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:00 schreef theSlowRush het volgende:
middag vrij en moet eigenlijk huis poetsen, geen zin
haha :p dan doe ik liever andere dingenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hier doen wij dit soort dingen op zaterdag avond
ohquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:03 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
haha :p dan doe ik liever andere dingen
je kan toch de terrasverwarmer aan zettenquote:
ja maar ga ik het denk ik niet mee reddenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
je kan toch de terrasverwarmer aan zetten
quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ga ik het denk ik niet mee redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |