SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook niet in Amsterdam hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:04 schreef Easy-Rider het volgende:
[..]
daar is dudor vandaag niet gok ik
Of gewoon ombouwen tot speklapjes en spareribsquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even ombouwen tot kameel dan maar. Ook lekker hip, zo'n beest met een identiteitscrisis.
Gelijk trek in een broodje schnitzelquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon ombouwen tot speklapjes en spareribs
Dus als ik van mijn verzameling af wil, moet ik jou even inlichten?quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nice.
Die vriendin is gek van iejoor. Ze heeft een kamer helemaal vol ermee.
Kan. Dan zal ik haar een seintje geven.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus als ik van mijn verzameling af wil, moet ik jou even inlichten?
Ze zijn heerlijk dit jaar die naakte rauwe glibberige visjesquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:11 schreef Easy-Rider het volgende:
ik ga even hollandse nieuwe halen voor de lunch
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon ombouwen tot speklapjes en spareribs
Dat heb je correctquote:
Vond ik ookquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
karzai was wel echt een goede naam
Fijne Keti Koti vandaag hèquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waren Egyptenaren niet juist de slavenhouders?quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
* Werpt de ketenen dramatisch van zich af*
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waren Egyptenaren niet juist de slavenhouders?
mja corrupte Afghaan en stroman van de Amerikanenquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh johquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:25 schreef Easy-Rider het volgende:
[..]
mja corrupte Afghaan en stroman van de Amerikanen
quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
* Werpt de ketenen dramatisch van zich af*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |