Doe ik ook. Ik heb genoeg vrienden maar het probleem is dat je in zo'n geval eigenlijk vooral met elkaar bezig bent en daardoor niet op jacht kunt gaan. Je zit zegmaar vast in je eigen bubble. Als ik alleen ga stappen is het echt een hit and miss, soms succes in de vorm van een nummer of social media of harde ervaringen dat andere mannen mij letterlijk wegduwen en vrouwen die mij vragen op te rotten.quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
Ga eens stappen met de intentie om een leuke avond te hebben ipv te moeten neuken. Als je plezier hebt en dat ook uitstraalt, dan maakt dat jou veel aantrekkelijker dan wanneer je de hele nacht zit te loeren op een prooi. Dan baal je achteraf ook niet als je geen seks hebt gehad, want het was gezellig.
Als vrouwen je vragen om op te rotten én mannen duwen je weg, dan ben je echt véél te agressief.quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:35 schreef Tricyclic het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik heb genoeg vrienden maar het probleem is dat je in zo'n geval eigenlijk vooral met elkaar bezig bent en daardoor niet op jacht kunt gaan. Je zit zegmaar vast in je eigen bubble. Als ik alleen ga stappen is het echt een hit and miss, soms succes in de vorm van een nummer of social media of harde ervaringen dat andere mannen mij letterlijk wegduwen en vrouwen die mij vragen op te rotten.
Ik mag toch wel deze behoeftes hebben? JE kunt veel zeggen maar ik ben wel proactief bezig.
Dat is alleen wanneer ik echt echt ladderzat ben. Normaal ben ik juist vreselijk angstig en sociaal zwakbegaafd. Alleen al op een vrouw afstappen zou ik sober niet kunnen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als vrouwen je vragen om op te rotten én mannen duwen je weg, dan ben je echt véél te agressief.
Je probeert jezelf wijs te maken dat je alleen lol wil hebben, maar alleen het resultaat (seks) geldt.
Daar zit het probleem dus.quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:51 schreef Tricyclic het volgende:
[..]
Dat is alleen wanneer ik echt echt ladderzat ben. Normaal ben ik juist vreselijk angstig en sociaal zwakbegaafd. Alleen al op een vrouw afstappen zou ik sober niet kunnen.
Nou, dat geldt wel voor de gemiddelde man. In mijn vrienden groep hebben de meesten hun vriendin tijdens hun studententijd ontmoet, hebben inmiddels kinderen en een huis gekocht. Daar pas ik niet meer echt bij.quote:
Zoek je wel in de juiste doelgroep?quote:Op donderdag 1 juli 2021 05:22 schreef Tricyclic het volgende:
[..]
Nou, dat geldt wel voor de gemiddelde man. In mijn vrienden groep hebben de meesten hun vriendin tijdens hun studententijd ontmoet, hebben inmiddels kinderen en een huis gekocht. Daar pas ik niet meer echt bij.
Ik ben gewoon niet geschikt voor een lange relatie, daarom die focus op one night stands maar dat is nogal challenging vergeleken met het traditionele systeem van school en verenigingen.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:48 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als vrouwen je vragen om op te rotten én mannen duwen je weg, dan ben je echt véél te agressief.
Je probeert jezelf wijs te maken dat je alleen lol wil hebben, maar alleen het resultaat (seks) geldt.
Dan ben je dus echt veel te agressief als je dronken bent. Ik had zo'n collega, die was overdag vrij schuchter maar dronken ineens pushy en agressief. Hij kwam daardoor op vrouwen (en zelfs mannen) heel creepy over.quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:51 schreef Tricyclic het volgende:
[..]
Dat is alleen wanneer ik echt echt ladderzat ben. Normaal ben ik juist vreselijk angstig en sociaal zwakbegaafd. Alleen al op een vrouw afstappen zou ik sober niet kunnen.
Yup, dit is 99% zeker weer een Osodevo...quote:Op donderdag 1 juli 2021 06:29 schreef DJKoster het volgende:
Flashbacks naar diverse andere usernames, dit topic...
Focus en werk aan jezelf; zorg dat je gelukkig bent met jezelf en jezelf kan vermaken.
Als je dat doet op plekken en met dingen waar je jezelf op je gemak voelt kom je daar vanzelf de juiste mensen/situaties tegen.
Misschien eens beginnen met vrouwen geen zeug te noemen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 07:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Probleem is relatief simpel.
Het is het eeuwen oude debat wat betreft vrouwen zijn sletten en mannen zijn een hengst.
Iedere zeug kan een pik er in krijgen, zoveel als ze maar wil puur door hoe mannen functioneren.
Voor een man? Je moet er goed uit zien, liefst veel geld hebben, daar ook continue aan werken etc.
Daarom is het voor een man moeilijker een ONS te regelen, uitzonderingen daar gelaten.
En uit de slachtofferrol stappen en die rare gedachten over hoe een man zou moeten zijn volgens vrouwen laten varen. Weinig aantrekklijk.quote:Op donderdag 1 juli 2021 07:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien eens beginnen met vrouwen geen zeug te noemen?
Ik denk niet dat TS kan stappen met de intentie om gewoon een leuke avond te hebben. Daarvoor ziet hij zijn medemensen te weinig als mens.quote:Op donderdag 1 juli 2021 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
Ga eens stappen met de intentie om een leuke avond te hebben ipv te moeten neuken. Als je plezier hebt en dat ook uitstraalt, dan maakt dat jou veel aantrekkelijker dan wanneer je de hele nacht zit te loeren op een prooi. Dan baal je achteraf ook niet als je geen seks hebt gehad, want het was gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |