SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenpunt 1 eindstand:![]()
Lekker recent ook.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja!
https://firstcycling.com/race.php?r=14005&y=2017&e=02
Het is maar wat je belangrijk noemt, Kuss, Kruijswijk en Vingegaard zijn er nog. Het zou dom zijn om nu al van het plan af te wijken, terwijl Pogacar ook nog kan vallen of in een waaierrit tijd kan verliezen. Kijk op de rustdag maar waar je staat en ga dan prioriteiten verleggen. Lijkt me wel slim om Vingegaard voorlopig een vrije rol te geven.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee.
Roglic gaat de Tour dit jaar niet winnen. Hij heeft al 'n flinke achterstand op iemand die vermoedelijk toch al sterker is en is al 'n belangrijke knecht kwijt.
Dan kun je beter ook gaan voor wat ritten en ander leuks.
Een ernstig achterhaalde aanname.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De positie van Roglic is lang niet zo slecht als het lijkt. Geel in Parijs is een utopie, maar als je alle dikkertjes wegdenkt staat Roglic nu vierde op een twintigtal seconden van Uran, dat is prima speelbaar. Als Vingegaard niet opgeofferd werd (*aanname) in derde rit hadden ze nog de Baskenland kaart kunnen spelen ook.
Iets recenter: https://www.wielerflits.b(...)ien-een-slechte-dag/quote:
Ik ben benieuwd! Ik hoop voor 'm dat hij de gele trui kan vasthouden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iets recenter: https://www.wielerflits.b(...)ien-een-slechte-dag/
Al zakte 'ie er daar niet compleet doorheen en zou 'ie met deze uitgangssituatie zo'n klein moment van passen nog wel moeten kunnen hebben.
Omdat hij alleen zwarte aërodynamische sokken had?quote:
Dit jaar in het Baskenland kreeg hij ook een tikje van Roglicquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iets recenter: https://www.wielerflits.b(...)ien-een-slechte-dag/
Al zakte 'ie er daar niet compleet doorheen en zou 'ie met deze uitgangssituatie zo'n klein moment van passen nog wel moeten kunnen hebben.
Nu zal 'ie toch heel wat tikjes of minimaal één grote tik uit moeten zien te delen. Ik zou er als ploeg rekening mee houden dat Roglic 'm niet gaat winnen en ook andere renners voor hun kansen laten gaan. In de zin van ritzeges als de kans zich voordoet.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:43 schreef Beregd het volgende:
[..]
Dit jaar in het Baskenland kreeg hij ook een tikje van Roglic
Ja nee dus.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:43 schreef Beregd het volgende:
[..]
Overigens ook geen gele helm en schoenen, dacht dat ze altijd helemaal in het geel werden gestoken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat hij alleen zwarte aërodynamische sokken had?
Werd toen verrast in de afdaling ja en zat nog even “vast” in de ploegentactiek daarna met McNulty in leiderstrui. Hield daarna nog wel knap stand na al die kilometers kopwerk.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:43 schreef Beregd het volgende:
[..]
Daar kiezen renners/ploegen zelf voor, meestal gebeurt dat niet, volgens mijquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:53 schreef Nober het volgende:
Een vizier op je helm is niet handiger? Je zal een vlieg in je oog krijgen...
[..]
Overigens ook geen gele helm en schoenen, dacht dat ze altijd helemaal in het geel werden gestoken.
Sowieso met beiden proberen zo hoog mogelijk te laten staan ja, niet zo’n actie als Dumoulin vorig jaar waardoor hij zelf onnodig tijd verliest. En Kruijswijk staat nog niet enorm ver in het klassement, maar wel net ver genoeg om meteen reactie te krijgen, denk ik. Daar kunnen ze tactisch nog wat mee proberen, als hij z’n vorm bergop tenminste terugvindt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is maar wat je belangrijk noemt, Kuss, Kruijswijk en Vingegaard zijn er nog. Het zou dom zijn om nu al van het plan af te wijken, terwijl Pogacar ook nog kan vallen of in een waaierrit tijd kan verliezen. Kijk op de rustdag maar waar je staat en ga dan prioriteiten verleggen. Lijkt me wel slim om Vingegaard voorlopig een vrije rol te geven.
Dezelfde reden waarschijnlijk, het ging vandaag vooral om een goed resultaat in de tijdrit.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:53 schreef Nober het volgende:
Een vizier op je helm is niet handiger? Je zal een vlieg in je oog krijgen...
[..]
Overigens ook geen gele helm en schoenen, dacht dat ze altijd helemaal in het geel werden gestoken.
Niet echt dezelfde statuurquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:11 schreef TLC het volgende:
Fuck de OS, MvDP moet gewoon voor het groen gaan
En Roglic wil weer geen kopwerk doenquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:11 schreef TLC het volgende:
Fuck de OS, MvDP moet gewoon voor het groen gaan
Vanmiddag vergeten te reageren, maar ik vind het dan bijzonder matig dat Vingegaard zich moet opofferen bij materiaalpech? Er zijn toch wel meer renners die ongeveer even groot zijn?quote:
Zijn toch veel 'reuzen'? Volgens de Nier in dat Feltet stuk was het ook meer een automatische reflex van de Deen. Ik sta er wel een beetje van te kijken hoe groot Vingegaard al wordt gemaakt. Rasmussen heeft het al over podium in Parijs.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:48 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vanmiddag vergeten te reageren, maar ik vind het dan bijzonder matig dat Vingegaard zich moet opofferen bij materiaalpech? Er zijn toch wel meer renners die ongeveer even groot zijn?
Nou ja, dat zal het dan wel zijn. Heb weinig verstand van krachtverlies bij een groter of kleiner frame, maar ik zou denken dat een frame met een paar centimeter verschil toch wel kan voor een paar kilometer.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zijn toch veel 'reuzen'? Volgens de Nier in dat Feltet stuk was het ook meer een automatische reflex van de Deen. Ik sta er wel een beetje van te kijken hoe groot Vingegaard al wordt gemaakt. Rasmussen heeft het al over podium in Parijs.
Jumbo en Ineos hebben nu wel een gezamenlijk belang om het op de kant te trekken. In plaats van Ineos tegen de Slovenen is het nu iedereen tegen Pog. En volgens mij is zijn ploeg best wel zwak. Ik denk dat hij wel stand zal houden maar we zouden best wel wat leuke ritten kunnen krijgen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Werd toen verrast in de afdaling ja en zat nog even “vast” in de ploegentactiek daarna met McNulty in leiderstrui. Hield daarna nog wel knap stand na al die kilometers kopwerk.
Die rit in de Vueita destijds was wel echt een mindere dag, toen was hij daarna gewoon weer prima. Dat moet nu weer gebeuren + misschien nog ergens een onverwachte aanval of een waaierrit, maar dat wordt hem normaal gesproken niet.
Mja, die gezamenlijke belangen gaan meestal niet op als de zevende plek of zo in gevaar komt.quote:Op donderdag 1 juli 2021 00:03 schreef eentwee het volgende:
[..]
Jumbo en Ineos hebben nu wel een gezamenlijk belang om het op de kant te trekken. In plaats van Ineos tegen de Slovenen is het nu iedereen tegen Pog. En volgens mij is zijn ploeg best wel zwak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |