ja veel mensen zijn er idd klaar mee, maar denk niet meer dan de helft? en in de winter zit toch iedereen binnen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee sowieso niet.
Veel meer mensen dan je denkt zijn er allang klaar mee.
En uiteindelijk gaan ze ook inzien dat de heftigheid en aantal doden in het niet staan bij de maatregelen.
Ik heb daar volle vertrouwen in.
Kerel, je OMT wordt gerund door Koopmans, Rutte zijn skill is goed luisteren naar experts, en Hugo heeft helemaal geen verstand van zorg danwel economie, dat is een spreekpop die de macht wel leuk vindt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee sowieso niet.
En uiteindelijk gaan ze ook inzien dat de heftigheid en aantal doden in het niet staan bij de maatregelen.
Wat is het risico dan op ernstige bijwerkingen?quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
N
[..]
Ik denk helemaal niet dat dit spannend wordt, de prikkende arts/verantwoordelijke kan nergens voor verantwoordelijk worden gesteld. Hij is zich ook niet bewust van risico’s en werkt op goed vertrouwen. En verder dekken alle partijen elkaar af. No case.
Als je heel nuchter nadenkt is het bezopen dat we mensen <60 vaccineren.
Het is wel echt zo risico/risico afwegend dan slaat het nergens op.
Risico op ernstige bijwerking is vele malen hoger dan risico op overlijden <60 jr.
Ik heb net 500 Euro op Hugo zijn schoenen geboden. Volgens mij doet die man uitstekende zaken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
en Hugo heeft helemaal geen verstand van zorg danwel economie, dat is een spreekpop die de macht wel leuk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Mjamja, Nederlanders protesteren niet graag.... De macht ligt echt maar bij een paar individuen, en met Koopmans / Rutte / De Jonge heb je geen dream team.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Mwoah we blijven Ariers die uiteindelijk niet te onderschatten zijn.
We zijn naliet niet een stel communistische Aziaten die netjes in lijn gaan lopen.
Je weet zelf dat die cijfers pas eind 2022 worden uitgebracht na afronding van testfase 3.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat is het risico dan op ernstige bijwerkingen?
Nee joh gek, die worden ff in de waan gelaten.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mjamja, Nederlanders protesteren niet graag.... De macht ligt echt maar bij een paar individuen, en met Koopmans / Rutte / De Jonge heb je geen dream team.
Mwoah zo straf is het volgens mij niet hoor, ik dacht dat het EMA wel updates vraagt om de zoveel tijd. Het wordt ook wel door andere instanties bijgehouden dacht ik.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je weet zelf dat die cijfers pas eind 2022 worden uitgebracht na afronding van testfase 3.
En tot die tijd horen we geen cijfers.
Dat zeker, maar protesteren doen we niet. Die linkse agenda van de laaste jaren is hartnekkig.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh gek, die worden ff in de waan gelaten.
Nederlanders zijn het meest eigenwijze volk van Europa.
Ben wel benieuwd, kun je het vinden denk je?quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mwoah zo straf is het volgens mij niet hoor, ik dacht dat het EMA wel updates vraagt om de zoveel tijd. Het wordt ook wel door andere instanties bijgehouden dacht ik.
Ja helaas gaat de werkende man nog niks doen zolang die mooi kan thuiswerken en netjes zijn loon krijgt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:15 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat zeker, maar protesteren doen we niet. Die linkse agenda van de laaste jaren is hartnekkig.
https://www.ema.europa.eu(...)es-approved?-sectionquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, kun je het vinden denk je?
Ik vind dat Devlin dit even moet doorakkeren en zien of hij een risico-baat analyse kan opstellen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
https://www.ema.europa.eu(...)es-approved?-section
Niet inhoudelijk bekeken verder maar dit lijkt mij de bron van hoe ze werken.
https://www.ema.europa.eu(...)in-real-life-sectionquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vind dat Devlin dit even moet doorakkeren en zien of hij een risico-baat analyse kan opstellen.
Ja, dat merk ik ook. Over het algemeen ben ik wel voorzichtig optimistisch, dan kan ik af en toe 'n inzinking krijgen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee sowieso niet.
Van dit topic zeker?quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja. Over het algemeen ben ik wel voorzichtig optimistisch, dan kan ik af en toe 'n inzinking krijgen.
Dat ook. haha.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Van dit topic zeker?
Waar is Devlin overigens, tis doordeweeks voor 0:35
Hoe weet je dan dat de risico's voor vaccinatie hoger liggen?quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je weet zelf dat die cijfers pas eind 2022 worden uitgebracht na afronding van testfase 3.
En tot die tijd horen we geen cijfers.
Risico 0 is snel lager zegmaar.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:34 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat de risico's voor vaccinatie hoger liggen?
Hoho je zou eerst wat uitzoeken hadden we afgesproken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:34 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat de risico's voor vaccinatie hoger liggen?
Dus niemand onder de 60 is in het ziekenhuis belandt of overleden aan covid?quote:
Sorry, heb ik zeker gemist... Wat hebben we afgesproken?quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho je zou eerst wat uitzoeken hadden we afgesproken.
Ja best wel, maarreh onder de 20 zonder rare toestanden een stuk aannemelijker.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:38 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dus niemand onder de 60 is in het ziekenhuis belandt of overleden aan covid?
Twijfelachtig statement
Zolang als mensen de gasten (psycho media, politiek,scientistic hoertjes) blijven geloven/vertrouwen.quote:
Leuk.. ik had het met Los over <60quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:40 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja best wel, maarreh onder de 20 zonder rare toestanden een stuk aannemelijker.
Even zien of je cijfers van ernstige bijwerkingen van vaccins kunt vergelijken met ernstige covidklachten of overlijden van jongere mensen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Sorry, heb ik zeker gemist... Wat hebben we afgesproken?
niet blij maar wel gehoorzamen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zolang als mensen de gasten (psycho media, politiek,scientistic hoertjes) blijven geloven/vertrouwen.
Ik kan niet voorstellen dat die gevaxte mensen zou erg blij zijn als ze weer nog 'n prik over 'n paar maanden moet nemen om lekker burgerlijk, beschermd en veilig te voelen.
Vertel me meer.quote:
Sowieso 80-100 met ontstekingen na covidquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Even zien of je cijfers van ernstige bijwerkingen van vaccins kunt vergelijken met ernstige covidklachten of overlijden van jongere mensen.
En dan een baat risico analyse kunt opstellen.
De tering, alle BNW argumenten die hier ook langskomen worden gewoon met gedegen argumenten de grond ingeboord. Volgens mij kan het topic hier nu wel dicht.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:29 schreef Tourniquet het volgende:
Cafe Weltschmerz mag hier gepost worden toch?![]()
Wetenschapsjournalist Maarten Keulemans veegt hier de vloer aan met 'coronascepticus' Ab Gietelink. Een beetje dit topic dus, maar dan IRL.
(saillant detail: filmpje is inmiddels bij Cafe Weltschmerz zelf weggehaald. Altijd grote bek over censuur, maar als het ze te heet onder de voeten wordt doen ze opeens aan zelfcensuur onder het mom van dat het een 'ondermaats debat' was)
quote:
Altijd goed om te zien dat je je prioriteiten juist hebt. Niet reageren op malloten die journalisten willen ophangen, maar wel op mij als boodschapper.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:06 schreef ludovico het volgende:
[..]lijkt wel een hele organisatie jij Devlin.
Waarom kom jij steeds pontificaal rare filmpjes van Rutte en de Jonghe postenquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Waarom kom je dit steeds zo pontificaal posten? Wil je hiermee aanduiden dat alle wappies zo zijn maw je bent aan het generaliseren? Onder normies heb je inmiddels ook heel wat extremisten die mensen met een andere mening en zich niet willen laten vaccineren vanalles toewensen. Gelukkig is niet iedereen zo
Bedankt dat je mijn punt boven meteen bewijstquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Jan B.Hommel veegt de vloer aan met Marion Koopmans
Marion denkt leuk te zijn.. en dat als veearts![]()
[ twitter ]
Ik snap wel wat je doet hoor, alleen je vergelijkt nu wel een neuroloog met een onderbouwd verhaal met een paar gekkies.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn punt boven meteen bewijst
Tja er zijn nou eenmaal vrijwel geen virologen of andere wetenschappers die de narratief dat het een complot is ondersteunen. En degenen die dat wel doen zijn allang door de mand gevallen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je doet hoor, alleen je vergelijkt nu wel een neuroloog met een onderbouwd verhaal met een paar gekkies.
Kan je wel hetzelfde vinden maar dat toont dan weer een bepaalde selectiviteit aan die niet zo neutraal is.
Het is kleinzielig als dagbesteding op zoek naar berichtjes op telegram om die triomfantelijk te posten op bnw. Ik heb niks met die lui, ik volg ze niet en ze interesseren me ook niet, hij wel zo te zien.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je doet hoor, alleen je vergelijkt nu wel een neuroloog met een onderbouwd verhaal met een paar gekkies.
Kan je wel hetzelfde vinden maar dat toont dan weer een bepaalde selectiviteit aan die niet zo neutraal is.
Nu gooi je Jan Bonten op een grote hoop met gekkies blijkbaar.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:44 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Tja er zijn nou eenmaal vrijwel geen virologen of andere wetenschappers die de narratief dat het een complot is ondersteunen. En degenen die dat wel doen zijn allang door de mand gevallen.
Misschien dat je nu begint in te zien wat jullie medestanders zijn.
Jan is eruit geknikkerd bij een ziekenhuis omdat hij met mondkapje met gaten erin rondliep.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het is kleinzielig als dagbesteding op zoek naar berichtjes op telegram om die triomfantelijk te posten op bnw. Ik heb niks met die lui, ik volg ze niet en ze interesseren me ook niet, hij wel zo te zien.
Jan is goed bezig inderdaad, veegt de vloer aan met Marion.
Vertel hoe verschilt het met jouw meme fetish?quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het is kleinzielig als dagbesteding op zoek naar berichtjes op telegram om die triomfantelijk te posten op bnw. Ik heb niks met die lui, ik volg ze niet en ze interesseren me ook niet, hij wel zo te zien.
Niet echtquote:Jan is goed bezig inderdaad, veegt de vloer aan met Marion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |