Oh lol, idd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:54 schreef fetX het volgende:
Haps is wel weg lijkt me. Niet gespeeld vandaag ook.
Ik miste hem vorig jaar al niet meer. Malacia ontwikkelt zich echt sterk en ik merkte dat ik me vooral aan Haps stoorde juist (ook omdat hij op een gegeven moment veel linksbuiten stond natuurlijk).quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh lol, idd.
Ik heb 'm niet eens gemist. Zelfs niet toen Burger (heel erg slecht) 10 minuten linksback speelde.
Eens hoor. Maar ook als linksback eigenlijk. Maar goed, sowieso geen fan van Haps.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik miste hem vorig jaar al niet meer. Malacia ontwikkelt zich echt sterk en ik merkte dat ik me vooral aan Haps stoorde juist (ook omdat hij op een gegeven moment veel linksbuiten stond natuurlijk).
Toch bijzonder dat we blij worden van zulke spelprincipes. Met ruim de derde begroting van NL zou het toch de standaard opvatting moeten zijn. Ik hoop echt dat Slot en Arnesen dat kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:38 schreef Erasmus het volgende:
Heb meer vertrouwen in Slot gekregen door het typische anti-Feyenoord voetbal van vandaag. Snelle opbouw, lekker vlot over de flanken, gebruik maken van de snelheden en dribbeltechnieken van bepaalde spelers.
Ik vind dit leuk.
Denken jullie dat Dick wel eens jeugdwedstrijden van Feyenoord heeft teruggekeken?quote:Slot neemt Milambo (16) en Hartjes (18) mee met trainingskamp Feyenoord
Arne Slot neemt na het weekeinde de jeugdspelers Antoni Milambo en Lennard Hartjes mee op trainingskamp in het Oostenrijkse Schruns. Hartjes (18) en Milambo (16) kregen in de eerste twee oefenwedstrijden van Feyenoord van Slot volop speeltijd.
Milambo werd door de jeugdopleiding van Feyenoord naar voren geschoven toen Slot over spelers begon die in een voorbereiding op het seizoen een kans verdienden. Spijkenisser Hartjes, door Feyenoord ooit als jeugdspeler weggeplukt bij Sparta, was Slot zelf opgevallen. ,,Ik had beelden van jeugdwedstrijden bekeken en Hartjes viel mij op omdat hij zo makkelijk bewoog en vaardig was aan de bal”, zegt Slot.
Milambo kwam via amateurclub De Musschen uit Rotterdam bij Feyenoord terecht. De aanvallende middenvelder is pas 16 jaar, maar fysiek al erg sterk. ,,Ik neem ze allebei mee op trainingskamp naar Oostenrijk”, zegt Slot. ,,Er gaan 23 plus één speler mee. Die ene speler is João Teixeira.”
De Portugees heeft nog een conditionele achterstand omdat hij op de weg terug is na een gebroken teen, een blessure die hij vorig seizoen opliep.
Ook Christian Conteh gaat mee naar Oostenrijk. De Duitser, die vorige zomer werd overgenomen van St. Pauli, kwam afgelopen seizoen alleen uit en thuis tegen RKC Waalwijk in actie. Conteh was verder vooral geblesseerd of aan het revalideren. Tegen AEK Athene viel hij een halfuur in en liet hij met een paar acties goede dingen zien. ,,Hij heeft tot nu toe één of tweemaal niet meegetraind maar verder is hij de eerste weken prima doorgekomen. Je ziet dat hij een individualist is, maar datgene dat hij doet is soms best bijzonder. Bovendien is hij extreem snel. Dergelijke spelers hebben nog weleens last van blessures, maar voorlopig is hij heel gebleven. En tegen AEK liet hij zeker aardige dingen zien”, zegt Slot.
Ziedendquote:Op zondag 4 juli 2021 14:47 schreef Scrummie het volgende:
Oh ik dacht dat we van het Advocaatgezeik af waren maar ik was vergeten dat we bij elke scheet nu 'zou Advocaat dit ook gedaan hebben!?!?!?!' krijgen.
André Silva is weg daar, dus die hadden een flinke duit over. Wel jammer voor ons.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:49 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Weet niet of we nog achter die Santos Borré aanzaten, maar die heeft bij Frankfurt getekend.
Niet dat ik het verschil niet zie hoor (in de praktijk dus eens met SlotGodquote:
Eens hoor, zeker als je oneindig vaak mag wisselen, maar het is wel een mooie uitdrukking van het verschil in speelstijl.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet dat ik het verschil niet zie hoor (in de praktijk dus eens met SlotGod), maar hoe eerlijk is het om een heel seizoen te vergelijken met 1 oefenpotje?
Ik begin KuipTalk alweer vreselijk vermoeiend te vinden.
Eerlijk is het niet maar volgens mij zet hij niet heel vorig seizoen af tegen dit oefenpotje maar meer andersom, en dat is wel oké. Wel een duidelijke afspiegeling van de intenties, en op zich valt het te respecteren dat Slot niet voorzichtig is en direct vanuit een duidelijke visie werkt en dat de jongens dat direct laten zien (maar dat ben je met mij eens natuurlijk). Daar mogen wel flink wat nuances bij geplaatst worden zoals @Caland al zegt.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet dat ik het verschil niet zie hoor (in de praktijk dus eens met SlotGod), maar hoe eerlijk is het om een heel seizoen te vergelijken met 1 oefenpotje?
Ik begin KuipTalk alweer vreselijk vermoeiend te vinden.
Dus het is niet eerlijk om het gemiddelde van vorig seizoen af te zetten tegen dit oefenpotje, maar wel om dit oefenpotje af te zetten tegen het gemiddelde van vorig seizoen?quote:Op maandag 5 juli 2021 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerlijk is het niet maar volgens mij zet hij niet heel vorig seizoen af tegen dit oefenpotje maar meer andersom, en dat is wel oké. Wel een duidelijke afspiegeling van de intenties, en op zich valt het te respecteren dat Slot niet voorzichtig is en direct vanuit een duidelijke visie werkt en dat de jongens dat direct laten zien (maar dat ben je met mij eens natuurlijk). Daar mogen wel flink wat nuances bij geplaatst worden zoals @:caland al zegt.
De helft zijn middenvelders (lol)quote:
Overigens komen we dit seizoen hoogstens een paar tegenstanders tegen die beter zijn dan AEK denk ik. In de Eredivisie zijn dat denk ik alleen Ajax, PSV en AZ en in de Conference League is het nog maar afwachten.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:00 schreef Caland het volgende:
Nouja de intenties waren goed, maar een iets betere tegenstander staat ook gewoon een keer of 3-4 alleen voor Bijlow de eerste helft. Daar moet wel een balans in gevonden worden, maar heb er wel alle vertrouwen in dat Slot dat iets beter gaat aanpakken dan Stam.
Yep, en ook dat die twee jeugdspelers die mee mogen ook nog middenvelders zijn natuurlijk, Fer nu een centrale verdediger is eigenlijk, dat maakt het lijstje middenvelders wel erg lang.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De helft zijn middenvelders (lol)
Muv de geblesseerden en spelers die vanwege toernooien niet beschikbaar zijn / vertrekken (Jörgensen, Haps en Berghuis) weten we dus ook wie in beeld zijn om aan te sluiten bij het eerste team en wie sowieso naar O21 gaan (met name Troost en Bernardo Silva)
Ja in principe. De bedoeling van deze oefenwedstrijd was om te oefenen met een speelstijl waarbij Feyenoord meer druk zet en dat lukt dus duidelijk tov eerdere cijfers, en het is interessant om te zien hoe Feyenoord dit gaat doorzetten.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus het is niet eerlijk om het gemiddelde van vorig seizoen af te zetten tegen dit oefenpotje, maar wel om dit oefenpotje af te zetten tegen het gemiddelde van vorig seizoen?
Hoe bevalt Bernardo Silva? Nog steeds geen Feyenoord 1 (bank) materiaal?quote:Op maandag 5 juli 2021 14:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De helft zijn middenvelders (lol)
Muv de geblesseerden en spelers die vanwege toernooien niet beschikbaar zijn / vertrekken (Jörgensen, Haps en Berghuis) weten we dus ook wie in beeld zijn om aan te sluiten bij het eerste team en wie sowieso naar O21 gaan (met name Troost en Bernardo Silva)
Ik volg je totaal niet maar ik neem dat wel op mij, dan kunnen we deze compleet nutteloze 'discussie' afsluiten.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja in principe. De bedoeling van deze oefenwedstrijd was om te oefenen met een speelstijl waarbij Feyenoord meer druk zet en dat lukt dus duidelijk tov eerdere cijfers, en het is interessant om te zien hoe Feyenoord dit gaat doorzetten.Wat je kan concluderen, in een oefensetting gaat het snel.
Heel vorig seizoen tegenover een oefenpotje afzetten is natuurlijk minder eerlijk, compleet andere intenties en belangen.
Ik kan Gurley normaal prima volgen, maar dit snap ik ook nietquote:Op maandag 5 juli 2021 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik volg je totaal niet maar ik neem dat wel op mij, dan kunnen we deze compleet nutteloze 'discussie' afsluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |