Denk dat je al heel blij mag zijn met 2 á 3 miljoen. 5 mil lijkt me veel te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hapsie kan dus naar Turkije volgens FeyenoordTM
Benieuwd wat we daar nog voor gaan vangen. 5 mil?
Denk wel minder dan 2 miljoen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:19 schreef Binge-watch het volgende:
Heeft nog maar een eenjarig contract dus veel meer dan 2/3 miljoen gaat er inderdaad niet in zitten vrees ik.
Botteghin had tegen een lager salaris bijgetekend en Haps zit niet in de salaristop. Berghuis is 2,2 miljoen en Jurk 1,7 miljoen volgens mij (de twee hoogste salarissen bij Feyenoord ooit overigens)quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:31 schreef Haringkop het volgende:
De winst zit vooral in de dalende salarispost. Wat zouden Berghuis, Haps, Jorgensen en Botteghin bij elkaar al verdienen?
Berghuis 2,5, Jorgensen bijna 2, Botteghin toen hij kwam tegen het miljoen aan, zal er nu ook wel boven hebben gezeten, Haps gok ik ook wel een miljoen. Alles volgens de media uiteraard.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:31 schreef Haringkop het volgende:
De winst zit vooral in de dalende salarispost. Wat zouden Berghuis, Haps, Jorgensen en Botteghin bij elkaar al verdienen?
Zou goed kunnen inderdaad. Ben benieuwd of het bedrag dat vervolgens opnieuw geïnvesteerd kan worden voldoende is om z'n opvolger vast te leggen. Wat blijkbaar weer een Noor gaat worden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk wel minder dan 2 miljoen.
Zonde dat je er niet meer voor vangt maar onvervangbaar is Hapsie in ieder geval niet.
Die mag nog een Britse amateurclub vinden waar hij 25k verdient en Feyenoord stort nog de overige 625k op zijn rekeningquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:43 schreef Caland het volgende:
Alleen salaris Kelly moet nog doorbetaald worden
Jaapgod
Volgende stap is zeker die twee grote kansen in de Arena die hij normaal altijd maakt maar toen niet als opzettelijk gemist zien?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:25 schreef Obiekulu het volgende:
Is mijn theorie dat Berghuis vorig seizoen bewust rode kaarten pakte om niet tegen Ajax te spelen al eens uitgewerkt of moet ik dat zelf doen?
Ik vond het erg obvious, met de kennis van nu alleen maar meer.
Bekerwedstrijd Heerenveen: bij een 1-3 voorsprong lonkt een wedstrijd tegen Ajax in de volgende ronde.
Uit het niets schoffelt Suske een tegenstander neer om zijn 2e gele kaart te pakken.
Competitiewedstrijd tegen Vitesse: bij een 1-1 stand in De Kuip heeft Feyenoord nog kans om de strijd om plek 4 spannend te maken.
Uit het niets laat Berghuis iets zien wat Vierchowod en Materazzi niet eens in hun arsenaal hadden.
Onvermijdelijk resultaat: een schorsing voor de wedstrijd tegen Ajax.
Bij de mentaal uitgedaagde Berghuis sluit ik niets uit.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgende stap is zeker die twee grote kansen in de Arena die hij normaal altijd maakt maar toen niet als opzettelijk gemist zien?
Persoonlijk vind ik zijn bezetting van de Gazastrook ook ver gaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:42 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Bij de mentaal uitgedaagde Berghuis sluit ik niets uit.
Bij Feyenoord iedere week op de training iemand in elkaar trappen en bij Oranje de brave sociale vlinder. Spoort niet.
Of misschien is Berghuis gewoon een teringtokkie die mensen gaat neertrappen omdat ie niet tegen zijn verlies kanquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:25 schreef Obiekulu het volgende:
Is mijn theorie dat Berghuis vorig seizoen bewust rode kaarten pakte om niet tegen Ajax te spelen al eens uitgewerkt of moet ik dat zelf doen?
Ik vond het erg obvious, met de kennis van nu alleen maar meer.
Bekerwedstrijd Heerenveen: bij een 1-3 voorsprong lonkt een wedstrijd tegen Ajax in de volgende ronde.
Uit het niets schoffelt Suske een tegenstander neer om zijn 2e gele kaart te pakken.
Competitiewedstrijd tegen Vitesse: bij een 1-1 stand in De Kuip heeft Feyenoord nog kans om de strijd om plek 4 spannend te maken.
Uit het niets laat Berghuis iets zien wat Vierchowod en Materazzi niet eens in hun arsenaal hadden.
Onvermijdelijk resultaat: een schorsing voor de wedstrijd tegen Ajax.
Transfer afronden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom is Hendriks er niet bij? #dtv
Dit zal wel zo'n beetje de beoogde basis zijn.quote:
Meh, ik mis Geertruida, ik zie ze wel een vervanger voor Berghuis halen dus dan is Linssen ook weg, ik zie ook geen basisplek voor Bannis straks en Diemers gaat ook niet basis spelen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit zal wel zo'n beetje de beoogde basis zijn.
Ja, maar voorlopig verwacht ik eigenlijk dat we het hier mee moeten doen. Misschien Bozenik voor Bannis. Geertruida is wel langdurig uit de roulatie en directe aanwinsten zal je niet snel kopen zolang er nog geen spelers weg zijn. Ik was trouwens ook vergeten dat we Kokcu nog hebben, neem aan dat die speelt in plaats van Diemers. Mits hij blijft natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, ik mis Geertruida, ik zie ze wel een vervanger voor Berghuis halen dus dan is Linssen ook weg, ik zie ook geen basisplek voor Bannis straks en Diemers gaat ook niet basis spelen.
Oja, Kokcu heeft ook nog vakantie natuurlijk. Maar ja, die gaat denk ik wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, maar voorlopig verwacht ik eigenlijk dat we het hier mee moeten doen. Misschien Bozenik voor Bannis. Geertruida is wel langdurig uit de roulatie en directe aanwinsten zal je niet snel kopen zolang er nog geen spelers weg zijn. Ik was trouwens ook vergeten dat we Kokcu nog hebben, neem aan dat die speelt in plaats van Diemers. Mits hij blijft natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |