Beetje wiet roken. Beetje lachen om de hoeren achter de ramen. Teringbezopen in een goot liggen in je eigen kots tussen de Britse toeristen. Kwaliteitstoerisme.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel. Als toerist. Bietje vergapen aan red light district in Amsterdam en zulks.
10 jaar in Malta, ik heb geleerd van de bestequote:Op woensdag 30 juni 2021 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje wiet roken. Beetje lachen om de hoeren achter de ramen. Teringbezopen in een goot liggen in je eigen kots tussen de Britse toeristen. Kwaliteitstoerisme.
Heb je geld over ofzo?quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:52 schreef Senn88 het volgende:
Verf voor mijn nieuwe slaapkamer uitgezocht. Nog niet gekocht eerst ff paar keer goed na kijken. Ook nieuwe plantjes gekocht. Wilde ook een mega hondenmand maar die kon ik niet kopen bij intratuin in formaat kalf. Nu zo nog even spenden in de kruidvat
Nederlandse toeristen kotsen in elk geval nog gewoon in de gracht.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje wiet roken. Beetje lachen om de hoeren achter de ramen. Teringbezopen in een goot liggen in je eigen kots tussen de Britse toeristen. Kwaliteitstoerisme.
Oh, dat was ik dus vergeten de vorige keer. Het voelde al zo incompleet...quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nederlandse toeristen kotsen in elk geval nog gewoon in de gracht.
Als je ziet wat de makelaar verwacht wat ik voor mn appartement kan krijgen.... tering hey.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:21 schreef Vaiana het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat ook appartement-prijzen in Utrecht wel harder stijgen dan eengezinswoningen in omliggende steden. Iig als ik naar Utrecht versus Amersfoort kijk. Mijn appartement had in 5 jaar ongeveer de prijsstijging doorgemaakt die het huis dat wij kochten in 15 jaar had doorgemaakt. En dat gaat dan over daadwerkelijke euro's, procentueel steeg mijn appartement nog harder en dat zonder investering.
Nouja dat dus. Ik vond dat ook echt bizar, en vervolgens kwam ik nog 10k hoger uit dan wat de makelaar had gedacht.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je ziet wat de makelaar verwacht wat ik voor mn appartement kan krijgen.... tering hey.
Had er in 1995 gewoon 4 moeten kopen in die shitwijken die nu allemaal compleet gegentrificeerd zijnquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je ziet wat de makelaar verwacht wat ik voor mn appartement kan krijgen.... tering hey.
Ja, voor 1 euro elk. Of je kreeg geld toe.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had er in 1995 gewoon 4 moeten kopen in die shitwijken die nu allemaal compleet gegentrificeerd zijn
Kartonnen doos.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Mijn appartement ookMaar ik moet er ook iets voor terugkopen dus het kost me alleen maar geld.
Nouja in mijn geval was de waardestijging van het huis dus veel langzamer. Mijn uiteindelijke hypotheekstijging viel me daardoor erg mee, en de maandlasten stijgen nog minder want lage rentes.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Mijn appartement ookMaar ik moet er ook iets voor terugkopen dus het kost me alleen maar geld.
Iedereen die toen liep te klagen over hoge huizenprijzen lacht zich nu zo hard de ballen uit de broek dat ze geweigerd worden in een bowlingcentrumquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, voor 1 euro elk. Of je kreeg geld toe.
Ik heb mn huidige appartement gekocht in 2005 op mn allereerste startsalaris. Zonder veel moeite. Stond al half jaar leeg. Ik was de eerste kijker. Ik bood de vraagprijs. Meteen geaccepteerd.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedereen die toen liep te klagen over hoge huizenprijzen lacht zich nu zo hard de ballen uit de broek dat ze geweigerd worden in een bowlingcentrum
Jij hebt al een grotemensenhuis.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:04 schreef DrMarten het volgende:
Ik laat huizen even voor wat ze zijn, wel zaterdag waarschijnlijk auto proefrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |