Hoe meten ze dat dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik wil trouwens nog wel wat zeggen over de snelheid waarmee de caissières scannen. Caissières hebben te maken met een scanningspercetage. Dat betekent dat ze een bepaalde snelheid moeten hebben, anders krijgen ze een gesprek dat het wat sneller moet.
en dan moet alles eruit voor controle :/quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zet de shopper in de winkelwagen, laad hem volHet is juist makkelijk, want dan ben je minder snel geneigd om te veel mee te nemen, dat je dan bij de kassa staat van 'kut dit gaat niet passen'.
Neuh, drie dingetjes scannen ze dan.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan moet alles eruit voor controle :/
Via het computersysteem waar de kassa's op draaien. Daar kunnen ze alle handelingen van de kassamedewerker op zien.quote:
HAMSTEREN.quote:Op vrijdag 9 juli 2021 13:30 schreef KingRoland het volgende:
In amsterdam alle lays chips uitverkocht voorsl naturel en paprika
Verder coca cola zero ook niet op voorraad
dus? Misschien willen en kunnen ze geen risico nemen?quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:11 schreef Bocaj het volgende:
Ik zag bij de DIRK weer ineens een aantal mensen met een Mondkapje rondlopen!![]()
Gister bij de Jumbo ook. Een mevrouw achter me bij de kassa welteverstaan. Die zat dusdanig in mijn nek te hijgen (boodschappen op de band mieteren terwijl ik de mijne er nog opzette, spullen weer inpakken direct naast mij toen ik ook mijn spullen inpakte) dat ik het vreselijk vervelend vond. Ik vind zoiets als al mateloos vervelend, maar als je dan nog een mondkapje op hebt, heb je het echt niet begrepen. Wat een dom, dom, dom volk heb je er toch tussen lopen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:11 schreef Bocaj het volgende:
Ik zag bij de DIRK weer ineens een aantal mensen met een Mondkapje rondlopen!![]()
Nu de cijfers weer oplopen, heb ik ook weer een mondkapje in mijn binnenzak gedaan.quote:Op zondag 24 oktober 2021 19:11 schreef Bocaj het volgende:
Kan zijn dat ze kwetsbaar zijn of kwetsbare familie leden hebben hequote:Op zondag 24 oktober 2021 19:11 schreef Bocaj het volgende:
Want toen ze mondkapjes in België en Duitsland gingen dragen, in de laatste zelfs medische, daalden de cijfers natuurlijk enorm. Die dingen helpen helemaal niet. Niet naar buiten gaan (incl iedereen die bij jou woont) als je ziek bent dat helpt wel.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze kwetsbaar zijn of kwetsbare familie leden hebben he
Of misschien willen ze zich gewoon beschermen.
Ik geef alleen maar aan waarom mensen ze willen dragen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Want toen ze mondkapjes in België en Duitsland gingen dragen, in de laatste zelfs medische, daalden de cijfers natuurlijk enorm. Die dingen helpen helemaal niet. Niet naar buiten gaan (incl iedereen die bij jou woont) als je ziek bent dat helpt wel.
Ik geef alleen maar aan waarom dat onzin isquote:Op maandag 25 oktober 2021 10:01 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan waarom mensen ze willen dragen.
In de winkels supermarkt heb ik het dragen van een mondkapje altijd nog gedaan. We zitten namelijk in een pandemie en ik wil mezelf beschermen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 09:58 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze kwetsbaar zijn of kwetsbare familie leden hebben he
Of misschien willen ze zich gewoon beschermen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |