Voor sommige mensen is een café gewoon te duur. Maar eigenlijk heb je dat antwoord zelf al gegeven op een te denigrerende manier dan.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:36 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nee, ook nooit begrepen. Waarom zou je dat ook doen? Café's zijn er niet voor niets. Dan zit je in de supermarkt tegen een paar drugsverslaafden en verschrompelde rozijnen aan te kijken.
Zo aardig tegenover de oudere medemens.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:36 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Nee, ook nooit begrepen. Waarom zou je dat ook doen? Café's zijn er niet voor niets. Dan zit je in de supermarkt tegen een paar drugsverslaafden en verschrompelde rozijnen aan te kijken.
oh ja dat is hier dus ook! En de Aldi heeft nauwelijks parkeerplaatsen hier, dus was eigenlijk business as usual.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:46 schreef Isabeau het volgende:
Net even naar de AH hier vlak bij geweest. Iets verderop is een veel grotere AH. Zoals verwacht is iedereen de kerstinkopen in de grote AH aan het doen en was het business as usual in mijn kleinere AH
snap ook nooit zo goed waarom alles uitgesteld word tot de laatste dag dat het mogelijk is.quote:Op vrijdag 24 december 2021 12:48 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gek he, dag voor kerst.
Snap niet dat mensen zich hier over kunnen verbazen.
idd alsof boodschappen doen een uitje isquote:Op zondag 5 december 2021 08:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Prima vind ik dat. Heb dat nooit begrepen, koffie drinken in een supermarkt. Bovendien maken een hoop mensen een kolerezooi van die koffiehoek.
Hier moest de caissière niezen, maar deed netjes haar mondkapje daar voor afquote:Op donderdag 23 december 2021 22:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook regelmatig ja. Of gewoon afgezakt tot op hun kin. Tsja, dan is het aan de bedrijfsleider om daar wat van te zeggen lijkt me.
Bij de plaatselijke Aldi hier is dat de muts die het meeste schijt heeft aan de cojona.quote:Op donderdag 23 december 2021 22:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik ook regelmatig ja. Of gewoon afgezakt tot op hun kin. Tsja, dan is het aan de bedrijfsleider om daar wat van te zeggen lijkt me.
Er zijn funshoppers en runshoppers.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
idd alsof boodschappen doen een uitje isIk heb als stelregel dat ik binnen 15 min gewoon weer buiten wil staan met de boodschappen
in mijn geval is mijn werk extreem druk de laatste week voor kerst. Je moet wat..quote:Op vrijdag 24 december 2021 17:58 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
snap ook nooit zo goed waarom alles uitgesteld word tot de laatste dag dat het mogelijk is.
En je hebt de treuzelende bejaarden. Geen idee of dat fun of run is, maar het duurt altijd enorm lang met die lui.quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn funshoppers en runshoppers.(Weet ik nog uit mijn verre marketing-verleden).
Pre-corona had je vaak ook nog allerlei hapjes in de 'betere' supermarkten. Bij de Jumbo XL foodstore kon je zelfs gratis wijn proeven. En bij de AH natuurlijk kaasjes enzo. Of van die crackers met smeersels als hummus etc.
Bij de koffiehoek overdag speculaas met spijs als het dat jaargetijde was. Of van die amandelstaven in stukjes.
Je hebt helemaal gelijk. Dit is niet aardig van me. En het is nog wel kerst.quote:Op vrijdag 24 december 2021 15:10 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is een café gewoon te duur. Maar eigenlijk heb je dat antwoord zelf al gegeven op een te denigrerende manier dan.
Neemt juist toe.quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:03 schreef Tyr80 het volgende:
Supermarkt hier heeft er ook gewoon schijt aan, AH, personeel met neus vrij, klanten die vooral hun kin willen beschermen, vertrouwen in de medemens neemt weer hard af.
Inside info?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker over de rug van minderjarigen kerst vieren
Hoe het bij Picnic is weet ik niet, maar ik krijg bij AH vandaag 300 % procent plus toeslagen tussen 5:45 en 7:00. Sowieso vandaag dubbel uitbetaald plus nog eens 100 % omdat ik altijd al de zaterdag werk. Overigens is het al die jaren dat ik bij AH werk het werken op feestdagen in overleg gegaan. Want dat hoor je ook weleens dat het zielig is dat er gewerkt moet worden op een feestdag...quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lekker over de rug van minderjarigen kerst vieren
quote:Op vrijdag 24 december 2021 19:03 schreef Tyr80 het volgende:
Supermarkt hier heeft er ook gewoon schijt aan, AH, personeel met neus vrij, klanten die vooral hun kin willen beschermen, vertrouwen in de medemens neemt weer hard af.
@KingRoland, schrijf je mee?quote:Op vrijdag 24 december 2021 18:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zijn funshoppers en runshoppers.(Weet ik nog uit mijn verre marketing-verleden).
Pre-corona had je vaak ook nog allerlei hapjes in de 'betere' supermarkten. Bij de Jumbo XL foodstore kon je zelfs gratis wijn proeven. En bij de AH natuurlijk kaasjes enzo. Of van die crackers met smeersels als hummus etc.
Bij de koffiehoek overdag speculaas met spijs als het dat jaargetijde was. Of van die amandelstaven in stukjes.
Het probleem is ook niet de avond opening van de supermarkten, echter als je opening na 20.00 uur toestaat, dan moet je ook toestaan dat de nachtwinkels in de grote steden open gaan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:09 schreef nils7 het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd was de Jumbo bij ons 24 uur per dag open.
Hoe lekker is dat zeg... lekker gespreid winkelen.
Als je niet in de drukte wil dan ga je lekker om half 4 's nachts... heerlijk was dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |