Ik zat te denken van als ze Cojona oploopt dat het kindje daar dan ook iets van meekrijgt...quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:54 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom? Is zwanger zijn besmettelijk...?
Haha, snap ik wel, ik maakte maar een grapje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:57 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik zat te denken van als ze Cojona oploopt dat het kindje daar dan ook iets van meekrijgt...
Zo van moeder stevige griep, kindje (in buikje) ook grieperig!
(Die gedachte dus!)
O...quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, snap ik wel, ik maakte maar een grapje.
Ik had zo'n gruwelijke takkehekel aan de verplichte winkelwagens. Bijna nergens meer normaal langs te komen en enorm kut als je gewoon wat brood wil halen 's ochtends. Ben blijer met de mandjes, dan het afzetten van de kap.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:52 schreef Isabeau het volgende:
De mandjes zijn terug
Verder zie ik niemand meer met een mondkapje. Er staat nog wel het bordje "Kom alleen naar de winkel!"
Ja! Ik ook! Zo blij dat de mandjes terug zijnquote:Op woensdag 30 juni 2021 20:03 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik had zo'n gruwelijke takkehekel aan de verplichte winkelwagens. Bijna nergens meer normaal langs te komen en enorm kut als je gewoon wat brood wil halen 's ochtends. Ben blijer met de mandjes, dan het afzetten van de kap.
Mag dat wel ? Bij de meeste supermarkten mag je echt niets in je tas doen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:38 schreef CherryLips het volgende:
Bij de AH pak ik nog een kar vanwege de zelfscan, dan zet ik m'n tas erin, flikker die vol, betalen en wegwezen.
Bij de zelfscan altijd alles meteen in de tas gedaan. Nooit problemen gehad, maar ik woon buiten de randstad.quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Mag dat wel ? Bij de meeste supermarkten mag je echt niets in je tas doen.
Dan pak je je vrijheid weer terug door zonder wagentje dan wel mandje de supermarkt in te lopen. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik had zo'n gruwelijke takkehekel aan de verplichte winkelwagens. Bijna nergens meer normaal langs te komen en enorm kut als je gewoon wat brood wil halen 's ochtends. Ben blijer met de mandjes, dan het afzetten van de kap.
En dan pakt de supermarkt zijn vrijheid en zet die je de deur uit. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan pak je je vrijheid weer terug door zonder wagentje dan wel mandje de supermarkt in te lopen. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Als ze willen dat ik weer snel weg ben bij de zelfscan dan moet het maar. Heb er eigenlijk nooit over nagedacht.quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Mag dat wel ? Bij de meeste supermarkten mag je echt niets in je tas doen.
Dat is een verwaarloosbaar risico. Ik zeg doen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dan pakt de supermarkt zijn vrijheid en zet die je de deur uit. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Mijn kleine ongemak is het niet waard om een puber op minimumloon een kutdag te geven.quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan pak je je vrijheid weer terug door zonder wagentje dan wel mandje de supermarkt in te lopen. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Hoezo moeten armere klanten in de rij?quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:44 schreef torentje het volgende:
Hier in de supermarkten zijn de wachttijden voor armere klanten nog steeds te lang, doordat er slechts trage kassières achter de kassa's zitten. Wel blij dat ik geen tijd meer verlies met het opzetten van een mondkapje en het pakken van een winkelkarretje.
Die hebben geen bankpas om zelfscan te doen, natuurlijk, snap dat danquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:46 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoezo moeten armere klanten in de rij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |