SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Wat voor entertainment wil je zoal in huis halen?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Slaapkamer
logeerkamer
werkkamer
2e werkkamer als we beiden thuiswerken en gestoord worden van elkaar
waskamer
bioscoop-entertainment kamer
sportkamer
i dunno
Ditquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:41 schreef CherryLips het volgende:
O ja een waskamer. Met ruimte voor wasmachine en droger en wasmanden en shit.
Nee! Aanrader dus?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:44 schreef kwiwi het volgende:
@:CherryLips heb je die docu Villamoord gezien?Doet me denken aan Making a Murderer maar dan in Nederland.
Nehhh we hebben een riedeltje gameconsoles... ik hoef al die 'meuk' niet in mijn woonkamer, tevens wil mijn wederhelft grotere boxen dan ik esthetisch verantwoord vindt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor entertainment wil je zoal in huis halen?
Ja was echt heel goed! Vorig jaar ergens gezienquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, gratis op NPO te bekijken. Bizar echt.
Dwepen met een dooie melkkoequote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Omg volgende week allemaal André Hazes-meuk bij de Lidl. Wat is dit voor geneuzel.
Vooral diep triest tokkie geneuzelquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Omg volgende week allemaal André Hazes-meuk bij de Lidl. Wat is dit voor geneuzel.
Das een volkszanger, heel populair in de jaren 80-90. Bekend van meezingers als “de Vlieger” en naast een lege kruk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik gun je wederhelft de grotere boxen wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nehhh we hebben een riedeltje gameconsoles... ik hoef al die 'meuk' niet in mijn woonkamer, tevens wil mijn wederhelft grotere boxen dan ik esthetisch verantwoord vindt.![]()
Dus volgende huis, kamer voor die dingen zodat ie geen rekening hoeft te houden met de WAF factor
Lopen ze er bij jou op de camping al mee rond?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das een volkszanger, heel populair in de jaren 80-90. Bekend van meezingers als “de Vlieger” en naast een lege kruk.
O die het aanlegde met een grietje van 15?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das een volkszanger, heel populair in de jaren 80-90. Bekend van meezingers als “de Vlieger” en naast een lege kruk.
Ook vooral bekend om zijn stevige bierinname en podiumvrees.
Ik zit te kijken naar tokkie badslippers. Welke mot ik hebben om een beetje te blenden? Jij bent nu de expertquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook vooral bekend om zijn stevige bierinname en podiumvrees.
Nope.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lopen ze er bij jou op de camping al mee rond?
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik gun je wederhelft de grotere boxen wel.
Crocs toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar tokkie badslippers. Welke mot ik hebben om een beetje te blenden? Jij bent nu de expert
Met z'n knakworst vingersquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O die het aanlegde met een grietje van 15?
Jonguh weet ik hetquote:
Wanneer is John Williams klaar in huis?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nope.
Hier vooral ANWB fiets Boomers. De lodges zijn te duur voor paupers.
Daar heb ik van de week al meer dan genoeg woorden aan vuil gemaakt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Combineer dat Roma haar op zijn hoofd met een elfde knakworstje en je begrijpt Raggel een beetjequote:
Dat heb ik helaas gemistquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik van de week al meer dan genoeg woorden aan vuil gemaakt.
Dat John flirt met Los zijn meisje.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is John Williams klaar in huis?
Ik heb tegenwoordig adilettenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar tokkie badslippers. Welke mot ik hebben om een beetje te blenden? Jij bent nu de expert
Deze stijl toch gewoon?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas gemistZag net een reclame
Jaaaa echte volksheld! Zo'n prachtige man!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat z'n eerste gezin de tering mocht krijgen?
Sexyquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig adiletten![]()
[ afbeelding ]
Mensen zijn wel heel selectief in het cancellen van beroemdheden.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaa echte volksheld! Zo'n prachtige man!![]()
Ik heb dat overigens ook bij Marco Borsato... altijd al de kriebels van gehad en iedereen maar dwepen met hem. Bij mij staan de haren al overeind als ik hem zie
Ik ken serieus niemand die dweept met Marco Borsato, niemand.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dat overigens ook bij Marco Borsato... altijd al de kriebels van gehad en iedereen maar dwepen met hem. Bij mij staan de haren al overeind als ik hem zie
Ik mag van Gergi niet met schoenen in huis lopen nadat ie de vloer met z'n Kärcher heeft schoongemaaktquote:
Heb een tijd in het Hilversumse gewerkt, daar gebeuren wel meer dingenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nu maak je Buda extra jaloers.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mag van Gergi niet met schoenen in huis lopen nadat ie de vloer met z'n Kärcher heeft schoongemaaktdus nu heb ik deze Hausschuhe net als alle Duitsers
Zit je zo onder de plak?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mag van Gergi niet met schoenen in huis lopen nadat ie de vloer met z'n Kärcher heeft schoongemaaktdus nu heb ik deze Hausschuhe net als alle Duitsers
Ik zag dit in lila en toen dacht ik 'ik denk dat ik dit moet'quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig adiletten![]()
[ afbeelding ]
Zijn dat jouw benen?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb deze slippers[ afbeelding ]
Utreg representen hč?hahaha
Ik wel... mijn leven is kutquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken serieus niemand die dweept met Marco Borsato, niemand.
Nee joh, is een plaatje van de utca's finest websitequote:
Wat? De vloer binnen?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vanuit een vergelijkbare overweging heb ik dus ook dingen nodig die ik zo aansloeber.... heb in mijn hele leven nog nooit zoiets gehadquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar stiekem is het best comfortabel hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja vanuit een vergelijkbare overweging heb ik dus ook dingen nodig die ik zo aansloeber.... heb in mijn hele leven nog nooit zoiets gehad
Waarom zou je in je eigen huis uberhaupt op schoenen willen lopen?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hahaha timing!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:00 schreef LTVDK het volgende:
Moest vanmiddag trouwens wel lachen in het ziekenhuis. In de wachtkamer hangt zo'n informatiescherm en precies bij de slide met als titel 'Mijn kind heeft epilepsie, wat nu?' ging de verbinding lopen kutten waardoor je een knipperend beeld kreeg
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:00 schreef LTVDK het volgende:
Moest vanmiddag trouwens wel lachen in het ziekenhuis. In de wachtkamer hangt zo'n informatiescherm en precies bij de slide met als titel 'Mijn kind heeft epilepsie, wat nu?' ging de verbinding lopen kutten waardoor je een knipperend beeld kreeg
Zat daar vrij lang te wachten dus kwam een paar keer voorbij, en telkens precies bij die slide, alsof ze het er om dedenquote:
I knowquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb een tijd in het Hilversumse gewerkt, daar gebeuren wel meer dingen![]()
Vooral dat Marco en Leontien nu weer "bij elkaar" zijn als happy family.
Het lijkt er best op ja !quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat daar vrij lang te wachten dus kwam een paar keer voorbij, en telkens precies bij die slide, alsof ze het er om deden
Oooooh ik dacht:quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eikenhouten parket. Kärcher heeft ook zo'n stoom reinigers voor binnen (blijkbaar).
instant koude voeten anders?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je in je eigen huis uberhaupt op schoenen willen lopen?
Mwah, hahahaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het Viva-forum effect slaat wel toe.
Kennelijk is het besmettelijkquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Meteen alle vrouwen op zaaddodende slippersquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Doen we om jou te pestenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meteen alle vrouwen op zaaddodende slippers
Wel fijn dat Gergi zo schoon isquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar stiekem is het best comfortabel hoor![]()
Nee want mannen zijn continu opwindendquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar zijn de hoge hakken en sexy lingerie gebleven.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee want mannen zijn continu opwindend
Pantoffels met hoge hakken dan maar bij wijze van compromis.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar zijn de hoge hakken en sexy lingerie gebleven.
'De mannenvoet in een slipper' is ook wel een dingetje inderdaadquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee want mannen zijn continu opwindend
Ja nou het is wel een tikje OCD-achtig hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel fijn dat Gergi zo schoon is
Wat voor kleur slipje heb je aan?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:07 schreef UitStraling het volgende:
Kunnen we het nu weer over slipjes hebben in plaats van slippers?
Hij loopt de hele dag met zijn swiffer huehue achter je aan?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja nou het is wel een tikje OCD-achtig hoor
quote:
Ik heb serieus vette slippersquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'De mannenvoet in een slipper' is ook wel een dingetje inderdaad
Oh lord, je hebt daar ook van die 'sexy fluffy sluipertjes' van.... heel foutquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pantoffels met hoge hakken dan maar bij wijze van compromis.
Met z'n kärcherquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij loopt de hele dag met zijn swiffer huehue achter je aan?
Momenteel geenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat voor kleur slipje heb je aan?
Wat voor soort dan?quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pantoffels met hoge hakken dan maar bij wijze van compromis.
Oehhh...spannendquote:
Kennelijk hebben wij er dan dus geen verstand van, dus oh wijze goeroe wat is de 'slide' die we moeten bezittenquote:
Natuur begraafplaats de Oostvaart waar je opgevroten wordt door hupsieflupsie-paarden heck-runderen en nogwattessen?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Advertentie in Outlook Mail van begrafenissen in Lelystad. Dat is dubbel deprimerend.
Ziet er al uit als een crematorium, dat scheelt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Advertentie in Outlook Mail van begrafenissen in Lelystad. Dat is dubbel deprimerend.
Gewoon kwestie van een beetje wennen of anders je sokken gewoon aanhoudenquote:
Ik heb niet gekliktquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Natuur begraafplaats de Oostvaart waar je opgevroten wordt door hupsieflupsie-paarden heck-runderen en nogwattessen?
hmmmmmmm nope op beide... Sokken helpen niet tegen koude voetenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon kwestie van een beetje wennen of anders je sokken gewoon aanhouden
Bij een kärcher denk ik toch als eerste aan een hogedrukspuit hoorquote:
Gewoon met je voeten op de bank gaan liggen danquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
hmmmmmmm nope op beide... Sokken helpen niet tegen koude voeten
Oehhhh en de 'window-vac' die hebben ze toch ookquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij een kärcher denk ik toch als eerste aan een hogedrukspuit hoor
gergi en zijn hogedrukspuit, huehue
Lui als ik ben doe ik dat altijdquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon met je voeten op de bank gaan liggen dan
Die heeft Gergi ook ja, hij heeft de hele collectiequote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oehhhh en de 'window-vac' die hebben ze toch ook
Ik zie wel eens moekes in de buurt klungelen met zo'n ding
Klinkt als hippie slippersquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
Shit, kan geen foto vinden, eeuhm bruine leren teenslippers (met zo'n kruisbandje) met wat ringetjes door de bandjes, beetje Indiaans ook en dan spijkerstof tussen het zooltje en de onderkant, erg hip en joie de vivre.
Nee teenslippers zijn af... daar heb ik minstens 10 van ofzo.... Ik moet van die dingen hebben waar ik met sokken in kanquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
Shit, kan geen foto vinden, eeuhm bruine leren teenslippers (met zo'n kruisbandje) met wat ringetjes door de bandjes, beetje Indiaans ook en dan spijkerstof tussen het zooltje en de onderkant, erg hip en joie de vivre.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die heeft Gergi ook ja, hij heeft de hele collectie
Joie de zweetpotenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:15 schreef UitStraling het volgende:
Gekocht op Bali tijdens een spirituele reis om zijn zen-center-point dinges te vinden.quote:
Eeeks sokken in slippersquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee teenslippers zijn af... daar heb ik minstens 10 van ofzo.... Ik moet van die dingen hebben waar ik met sokken in kan
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had deze bij US verwacht
[ afbeelding ]
Er zijn mensen die met sokken in teenslippers menen te gaan hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee teenslippers zijn af... daar heb ik minstens 10 van ofzo.... Ik moet van die dingen hebben waar ik met sokken in kan
Best leuke schoenenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had deze bij US verwacht
[ afbeelding ]
Ik ben niet die mensenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn mensen die met sokken in teenslippers menen te gaan hoor.
Uhu, ik ben net zo zweverig als een stuk titanium.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gekocht op Bali tijdens een spirituele reis om zijn zen-center-point dinges te vinden.
en iets met chakra's
Voor Peter Pan jaquote:
Ja, arbeit macht freiquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:21 schreef Ygritte het volgende:
Waar is Why-Mien de la bittre boule?
Zeker weer arbeiten
I knowquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uhu, ik ben net zo zweverig als een stuk titanium.
Ik was vroeger wel fan van Peter Pan, beetje vliegen en achter elfjes aan fladderen, droom ik nu nog wel eens overquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ergens kan ik me US wel helemaal in Peter Pan pakje indenken
Houd jij dan uurlijks app contact om te checken of haar niks gebeurd en ze op tijd weer binnen is?quote:
Je hebt van die apps en dan kun je elkaar altijd op een meter nauwkeurig traceren.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Houd jij dan uurlijks app contact om te checken of haar niks gebeurd en ze op tijd weer binnen is?
Ben je gek, veel ter vermoeiendquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Houd jij dan uurlijks app contact om te checken of haar niks gebeurd en ze op tijd weer binnen is?
Omdat ze nu weer voor Zweden zijn?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is dat toch met die commentatoren dat het net lijkt (behalve dan wanneer Nederland speelt) alsof ze altijd voor het team zijn waar ik niet voor ben.
Wel raar eigenlijk want Zweden zijn autistische zeikerdjes en Oekraďners daar kun je nog eens een wilde dronken dansavond mee beleven.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Wat is dat toch met die commentatoren dat het net lijkt (behalve dan wanneer Nederland speelt) alsof ze altijd voor het team zijn waar ik niet voor ben.
Ja precies.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel raar eigenlijk want Zweden zijn autistische zeikerdjes en Oekraďners daar kun je nog eens een wilde dronken dansavond mee beleven.
Ja ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja precies.
Ik ben altijd voor de underdog ofzo.
Zweverig zeg.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt van die apps en dan kun je elkaar altijd op een meter nauwkeurig traceren.
Ik kan het ook zonder app maar dat mag niet.
Ik ben ook voor Oekraďne hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar Oekraďne, die mensen zijn zo arm, die gun ik wel wat leuks.
Oh dacht dat ik echt de enige zou zijn. Maar tof.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Oekraďne hoorSlava Ukraini!
Die Zweden spelen alsof ze een Ikea-handleiding volgenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dacht dat ik echt de enige zou zijn. Maar tof.
Werk je bij Google dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt eerder wat scary, ken wel wat situaties waarbij er misbruik van gemaakt werd.
De wedstrijd is net zo smaakvol als die kleine ghb’squote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Zweden spelen alsof ze een Ikea-handleiding volgen
Dat is de volksaard, ik denk dat de meeste Zweedse mannen ook altijd stoppen met stoten op een even aantal.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze wat schroefjes over.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Na Frankrijk-Zwitserland valt alles ook wel tegen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De wedstrijd is net zo smaakvol als die kleine ghb’s
Niet dat ik denk dat 'de anderen' het niet zouden kunnen, maar dat 'spul' komt in ieder geval mijn huis never nooit niet inquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ben jij soms ondraaglijk intelligent.
Wat, Chinese zooi?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet dat ik denk dat 'de anderen' het niet zouden kunnen, maar dat 'spul' komt in ieder geval mijn huis never nooit niet in
Maar dit is ongeveer net zo spannend als de wedstrijden van Nederlandquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Na Frankrijk-Zwitserland valt alles ook wel tegen natuurlijk.
Wij kijken af en toe ook nog met een of andere camera mee met een paar collega'squote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niet dat ik denk dat 'de anderen' het niet zouden kunnen, maar dat 'spul' komt in ieder geval mijn huis never nooit niet in
Valt wel mee. Irritanter is dat ik zelf denk dat ik altijd gelijk hebquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat ben jij soms ondraaglijk intelligent.
Dan maar hopen op strafschoppen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dit is ongeveer net zo spannend als de wedstrijden van Nederland
Ik wil eigenlijk naar bedquote:
250.000 camera's ongeveer in de openbare ruimte in Nederland.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij kijken af en toe ook nog met een of andere camera mee met een paar collega's
Oh echt hequote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij kijken af en toe ook nog met een of andere camera mee met een paar collega's
Wat wil je kwijt?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Sjonge. Ik wilde wat info toevoegen voor m'n ticketkoper, maar ik mag niet eens doorsturen naar de officiële site.
http://www.insecam.org/en/view/241693/quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh echt he![]()
![]()
Sommige mensen moeten gewoon helemaal geen internet![]()
'Henk zei dat het een hele goeie was, die van de Lidl, nou heb ik hem ook ken ik mooi de Opel Ascona wat in de gaten houden'
Doet me aan een van mijn eerste grotere projecten denken; best eng om te zien wat camera's door de hele stad kunnen volgen. Even markering op US zetten en kan je door heel Den Bosch volgen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
250.000 camera's ongeveer in de openbare ruimte in Nederland.
F1 tickets, ze zijn al verkocht, maar nu ging de tussenpartij miepen dat ik alle covid-info zoveel mogelijk moet doorgeven, maar ik mag niet eens een dingetje neerzetten dat ze vooraf een negatieve NHS-test moeten kunnen tonen of bewijs van vaccinatie.quote:
Ik klikte en hoopte heel even dat het opaartjes stream was.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
http://www.insecam.org/en/view/241693/
Deze kerel; zal morgenvroeg wel weer voor zijn PC zitten
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze wat schroefjes over.
Niet best ditquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als er ergens iets geks gebeurt zoals een aanslag dan hebben sommige mensen het achter de schermen in Nederland het even heel erg druk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me aan een van mijn eerste grotere projecten denken; best eng om te zien wat camera's door de hele stad kunnen volgen. Even markering op US zetten en kan je door heel Den Bosch volgen.
Jij ging/zou toch naar Silverstone?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
F1 tickets, ze zijn al verkocht, maar nu ging de tussenpartij miepen dat ik alle covid-info zoveel mogelijk moet doorgeven, maar ik mag niet eens een dingetje neerzetten dat ze vooraf een negatieve NHS-test moeten kunnen tonen of bewijs van vaccinatie.
Ga het wel in bed kijken en hopen dat ik niet in slaap val danquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is nu al verlenging dus sowieso nog half uurtje, en dan nog een keer 5 minuten ofzo.
Klopt.quote:
En wat zien we dan hier?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nou ja dit. Je mag heel goed je best doen wil je heden ten dage nog anoniem door het leven gaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me aan een van mijn eerste grotere projecten denken; best eng om te zien wat camera's door de hele stad kunnen volgen. Even markering op US zetten en kan je door heel Den Bosch volgen.
Mehhhhhquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Maar vorige week de knoop doorgehakt dat we toch niet gaan, dus de boel verpatst/gecanceld.
It is me, Leclerc.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja dit. Je mag heel goed je best doen wil je heden ten dage nog anoniem door het leven gaan.
Jep. We moeten volgens de huidige maatregelen heen én terug in quarantaine en zo ongeveer een maand vakantie gaan we niet redden.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
MehhhhhTe veel rompslomp er omheen qua regels/maatregelen?
Maar alleen private bedrijven kunnen dit.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja dit. Je mag heel goed je best doen wil je heden ten dage nog anoniem door het leven gaan.
Dat is wel heel gortig inderdaadquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. We moeten volgens de huidige maatregelen heen én terug in quarantaine en zo ongeveer een maand vakantie gaan we niet redden.
Pff gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. We moeten volgens de huidige maatregelen heen én terug in quarantaine en zo ongeveer een maand vakantie gaan we niet redden.
Wel een béétje jammer dat ze net bekend maken dat ik m'n tickets weer door had kunnen gooien naar volgend jaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is wel heel gortig inderdaadMoet ook nog een beetje leuk blijven.
Ik hoop op een compleet maatregel loze september
Die ging alleen voor schoppen?quote:
Dat klopt. Zijn wel wat dingen die je kunt doen om jezelf wat minder "vindbaar" te maken. Ik heb een periode een goede reden gehad om op interwebs wat minder goed vindbaar te zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh wow, ja dan zou voor mij de lol er ook wel compleet afzijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof iedere Nederlander precies weet wat de Aaiiivaaidaai allemaal wel en niet kanquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar alleen private bedrijven kunnen dit.
Overheid kan nog geen normale administratie bijhouden laat staan goede data verzamelen.
Heeft de luie ambtenaar toch nut.
Zweefteefje achter je aan?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klopt. Zijn wel wat dingen die je kunt doen om jezelf wat minder "vindbaar" te maken. Ik heb een periode een goede reden gehad om op interwebs wat minder goed vindbaar te zijn.
Bij het verkopen was VK hoogrisico en VK vond NL nog steeds oranje.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh wow, ja dan zou voor mij de lol er ook wel compleet afzijn.
Zo klinkt het een beetje als vajayjay.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alsof iedere Nederlander precies weet wat de Aaiiivaaidaai allemaal wel en niet kan
Er komt weer een eerste keer een concert. En dat wordt dan zo ontzettend enorm tof.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij het verkopen was VK hoogrisico en VK vond NL nog steeds oranje.
Met een beetje mazzel kan ik begin augustus los met shoppen.
Ik hou er ook niet zo heel erg van om heel erg vindbaar te zijn. Ik vindt het ook altijd vreselijk irritant als anderen er geen enkele moeite mee hebben en mij daar dan in meetrekken. Rot op joh!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klopt. Zijn wel wat dingen die je kunt doen om jezelf wat minder "vindbaar" te maken. Ik heb een periode een goede reden gehad om op interwebs wat minder goed vindbaar te zijn.
Die kunnen niet heel veel.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alsof iedere Nederlander precies weet wat de Aaiiivaaidaai allemaal wel en niet kan
Oh, nee, ik bedoelde dat ik dan m'n geld zo ongeveer verwacht van alles.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er komt weer een eerste keer een concert. En dat wordt dan zo ontzettend enorm tof.
In jouw hoofdquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo klinkt het een beetje als vajayjay.
Ah.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, ik bedoelde dat ik dan m'n geld zo ongeveer verwacht van alles.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet zo heel erg van om heel erg vindbaar te zijn. Ik vindt het ook altijd vreselijk irritant als anderen er geen enkele moeite mee hebben en mij daar dan in meetrekken. Rot op joh!
Dat weet jij helemaal niet, want als je dat wel zou weten mag je daar helemaal niet over pratenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:06 schreef Lospedrosa het volgende:
Di
[..]
Die kunnen niet heel veel.
Overheid al helemaal niet, een normaal toeslagenbeleid is al te lastig.
Of de keuze voor hun kinderen makenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet zo heel erg van om heel erg vindbaar te zijn. Ik vindt het ook altijd vreselijk irritant als anderen er geen enkele moeite mee hebben en mij daar dan in meetrekken. Rot op joh!
Paar jaar geleden bij een cyber security bedrijf op bezoek geweest. Dat was best wel fancy wat ze allemaal deden. Was achteraf misschien wel leuk werk geweest.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat weet jij helemaal niet, want als je dat wel zou weten mag je daar helemaal niet over praten
Ja ook zoietsquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of de keuze voor hun kinderen maken![]()
Zelf ben ik er ook niet zo van, maar je hebt mensen die alles moeten delen.
Toch niet in de blockchain met Rianquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar jaar geleden bij een cyber security bedrijf op bezoek geweest. Dat was best wel fancy wat ze allemaal deden. Was achteraf misschien wel leuk werk geweest.
https://www.defensie.nl/a(...)-bij-zr.ms.-evertsenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dat zonder spelers van de Krim.
Oud nieuws toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.defensie.nl/a(...)-bij-zr.ms.-evertsen
Geef een ICT nerd een 5/10 vajayjay en het brein stopt ermee.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Gelukkig niet zeg![]()
Ook bizar hoe ze haar partner heeft beďnvloed.
Zo dan.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zie de datum van het artikel en bedenk me dat mijn broer vandaag jarig isquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vrouw is zo ontzettend gestoord en gevaarlijk en hij is er met open ogen ingetuindquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Gelukkig niet zeg![]()
Ook bizar hoe ze haar partner heeft beďnvloed.
Incidenten waren vorige week al, bekend ook via de Britse marine toen al ook maar vandaag pas bevestigd door de Nederlandse marine.quote:
Die ik ken zijn er immuun voor.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef een ICT nerd een 5/10 vajayjay en het brein stopt ermee.
Lekker optijd welquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zie de datum van het artikel en bedenk me dat mijn broer vandaag jarig is
Ik lees het voor het eerst. Wat is dat toch een instabiel gedoe allemaal.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Incidenten waren vorige week al, bekend ook via de Britse marine toen al ook maar vandaag pas bevestigd door de Nederlandse marine.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ik ken zijn er immuun voor.
ook voor u een tulpjequote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lees het voor het eerst. Wat is dat toch een instabiel gedoe allemaal.
Tja sluimert echt al jaren, Oekraďne zal altijd blijven streven om hun schiereiland terug te veroveren en de Russen zullen echt niet buigen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik lees het voor het eerst. Wat is dat toch een instabiel gedoe allemaal.
Waarom doen ze niet gewoon normaalquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja sluimert echt al jaren, Oekraďne zal altijd blijven streven om hun schiereiland terug te veroveren en de Russen zullen echt niet buigen.
Ja laat ze gewoon voetbal gaan kijken of zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom doen ze niet gewoon normaal
Gelukkig liet de rest van de wereld het gebeuren.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja sluimert echt al jaren, Oekraďne zal altijd blijven streven om hun schiereiland terug te veroveren en de Russen zullen echt niet buigen.
echt he...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja laat ze gewoon voetbal gaan kijken of zo.
Hans van Baalen had destijds wel zin in een oorlogje maar toen kwam MH17 zonder kerosine te zitten.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig liet de rest van de wereld het gebeuren.
Het lastige is dat een deel van de Oekraine niet anti Rusland is. Maar zelfs als wel alle mensen daar met de neus dezelfde kant op zouden staan, dan nog maken ze sowieso geen schijn van kans.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh vet, die ga ik eens een keer kijken, wel toen die gezien van Tom Waes op De Krim, aardig pro-Russisch daar idd.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lastige is dat een deel van de Oekraine niet anti Rusland is. Maar zelfs als wel alle mensen daar met de neus dezelfde kant op zouden staan, dan nog maken ze sowieso geen schijn van kans.
Sowieso houdt ik erg van de series van Jelle maar dit is een mooie aflevering
https://www.npostart.nl/grensland/12-07-2016/VPWON_1262599
They did it.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
Oh wat super tof voor ze, wat een feest zal het zijn daar.
Jelle heeft heel lang in Rusland gewoond dus die bekijkt het wat minder als reiziger ofzo. Echt aanraders. hij heeft meerdere series.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh vet, die ga ik eens een keer kijken, wel toen die gezien van Tom Waes op De Krim, aardig pro-Russisch daar idd.
Gewoon kwart finale.quote:
VIVE LA BELGIQUEquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon kwart finale.Verwacht niet dat ze veel verder komen hoor, maar het is sowieso een raar EK.
Ik ben bijna op het punt dat ik geen echte favoriet meer heb en het ze allemaal wel gun. Al ga ik in Albaantje wel juichen voor Belgie.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VIVE LA BELGIQUE
LEVE BELGIË
VOOR VORST VOOR VRIJHEID EN VOOR RECHT
Nog steeds?quote:
Ook lekker uitgeslapen zie ikquote:
waarom niet?quote:
zweedse gehaktballetjesquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:40 schreef SolidasRock het volgende:
Oekraine heeft gehakt van Zweden gemaakt
Oh ja, ik moet mijn dodehoekspiegeltjes weer eens afstellen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou echt bijzonder prettig vinden als mensen ook even in de dode hoek kijken, voordat ze van rijstrook wisselen en niet denken dat een knipperlicht een vrijbrief is om gelijk maar te gaan.
Dat is wel waar. Maar het is een beetje frisjesquote:Op woensdag 30 juni 2021 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom niet?
hoe minder broek je aan hebt, hoe minder nat kan worden
quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet mijn dodehoekspiegeltjes weer eens afstellen.
Sorry bout that
hee, het is al een hele verbetering dat ik ze uberhaupt heb..quote:
Heb je een stijve nek of zo?quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hee, het is al een hele verbetering dat ik ze uberhaupt heb..
Ik kan mn hoofd wel draaien, maar daar heb je weinig aan als er geen ramen achter zijn he..quote:
Erachteraan rennen en GoEdEMorGeN InTroVerTe KuT schreeuwen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij hebben mensen hier een ochtendhumeur of zo.. loopt net een collega (van een andere afdeling, zou niet weten wie het is) voorbij zonder goedemorgen te zeggen.
NOU JA ZEG
U rijdt in een tank of zo?quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kan mn hoofd wel draaien, maar daar heb je weinig aan als er geen ramen achter zijn he..
quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Erachteraan rennen en GoEdEMorGeN InTroVerTe KuT schreeuwen.
neuh, gewoon een caddy.quote:
Ik blijf lekker thuis en laat me goed verzorgen door mijn slaa ehh medewerkerquote:Op woensdag 30 juni 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
Morgen is het Keti Koti, heeft er iemand verlof en leuke plannen?
Nee hoor, ik hang morgen gewoon net als anders de loonslaaf uit.quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
waarom zou je verlof opnemen voor een hippiedag?quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
Bij sommige bedrijven is het juist een verlofdag.quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou je verlof opnemen voor een hippiedag?
Ik zal wel een cultuurbarbaar zijn, maar ik had eerder nog niet van keti koti gehoord.quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij sommige bedrijven is het juist een verlofdag.
Maar we werken hier niet bij de Wereldwinkelquote:Op woensdag 30 juni 2021 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij sommige bedrijven is het juist een verlofdag.
Dan heb je vast nog nooit een donker vriendje gehad.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal wel een cultuurbarbaar zijn, maar ik had eerder nog niet van keti koti gehoord.
Is dat iets dat de VOC heeft meegenomen?quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal wel een cultuurbarbaar zijn, maar ik had eerder nog niet van keti koti gehoord.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou je verlof opnemen voor een hippiedag?
Nee, dat klopt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je vast nog nooit een donker vriendje gehad.
nog steeds een hippiedag in NLquote:Op woensdag 30 juni 2021 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is niet de sterfdag van Jerry Garcia ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |