SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Wat voor entertainment wil je zoal in huis halen?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Slaapkamer
logeerkamer
werkkamer
2e werkkamer als we beiden thuiswerken en gestoord worden van elkaar
waskamer
bioscoop-entertainment kamer
sportkamer
i dunno
Ditquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:41 schreef CherryLips het volgende:
O ja een waskamer. Met ruimte voor wasmachine en droger en wasmanden en shit.
Nee! Aanrader dus?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:44 schreef kwiwi het volgende:
@:CherryLips heb je die docu Villamoord gezien?Doet me denken aan Making a Murderer maar dan in Nederland.
Nehhh we hebben een riedeltje gameconsoles... ik hoef al die 'meuk' niet in mijn woonkamer, tevens wil mijn wederhelft grotere boxen dan ik esthetisch verantwoord vindt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor entertainment wil je zoal in huis halen?
Ja was echt heel goed! Vorig jaar ergens gezienquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, gratis op NPO te bekijken. Bizar echt.
Dwepen met een dooie melkkoequote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Omg volgende week allemaal André Hazes-meuk bij de Lidl. Wat is dit voor geneuzel.
Vooral diep triest tokkie geneuzelquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Omg volgende week allemaal André Hazes-meuk bij de Lidl. Wat is dit voor geneuzel.
Das een volkszanger, heel populair in de jaren 80-90. Bekend van meezingers als “de Vlieger” en naast een lege kruk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik gun je wederhelft de grotere boxen wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nehhh we hebben een riedeltje gameconsoles... ik hoef al die 'meuk' niet in mijn woonkamer, tevens wil mijn wederhelft grotere boxen dan ik esthetisch verantwoord vindt.![]()
Dus volgende huis, kamer voor die dingen zodat ie geen rekening hoeft te houden met de WAF factor
Lopen ze er bij jou op de camping al mee rond?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das een volkszanger, heel populair in de jaren 80-90. Bekend van meezingers als “de Vlieger” en naast een lege kruk.
O die het aanlegde met een grietje van 15?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Das een volkszanger, heel populair in de jaren 80-90. Bekend van meezingers als “de Vlieger” en naast een lege kruk.
Ook vooral bekend om zijn stevige bierinname en podiumvrees.
Ik zit te kijken naar tokkie badslippers. Welke mot ik hebben om een beetje te blenden? Jij bent nu de expertquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook vooral bekend om zijn stevige bierinname en podiumvrees.
Nope.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lopen ze er bij jou op de camping al mee rond?
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik gun je wederhelft de grotere boxen wel.
Crocs toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar tokkie badslippers. Welke mot ik hebben om een beetje te blenden? Jij bent nu de expert
Met z'n knakworst vingersquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O die het aanlegde met een grietje van 15?
Jonguh weet ik hetquote:
Wanneer is John Williams klaar in huis?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nope.
Hier vooral ANWB fiets Boomers. De lodges zijn te duur voor paupers.
Daar heb ik van de week al meer dan genoeg woorden aan vuil gemaakt.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Combineer dat Roma haar op zijn hoofd met een elfde knakworstje en je begrijpt Raggel een beetjequote:
Dat heb ik helaas gemistquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik van de week al meer dan genoeg woorden aan vuil gemaakt.
Dat John flirt met Los zijn meisje.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wanneer is John Williams klaar in huis?
Ik heb tegenwoordig adilettenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit te kijken naar tokkie badslippers. Welke mot ik hebben om een beetje te blenden? Jij bent nu de expert
Deze stijl toch gewoon?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas gemistZag net een reclame
Jaaaa echte volksheld! Zo'n prachtige man!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat z'n eerste gezin de tering mocht krijgen?
Sexyquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig adiletten![]()
[ afbeelding ]
Mensen zijn wel heel selectief in het cancellen van beroemdheden.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaa echte volksheld! Zo'n prachtige man!![]()
Ik heb dat overigens ook bij Marco Borsato... altijd al de kriebels van gehad en iedereen maar dwepen met hem. Bij mij staan de haren al overeind als ik hem zie
Ik ken serieus niemand die dweept met Marco Borsato, niemand.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb dat overigens ook bij Marco Borsato... altijd al de kriebels van gehad en iedereen maar dwepen met hem. Bij mij staan de haren al overeind als ik hem zie
Ik mag van Gergi niet met schoenen in huis lopen nadat ie de vloer met z'n Kärcher heeft schoongemaaktquote:
Heb een tijd in het Hilversumse gewerkt, daar gebeuren wel meer dingenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nu maak je Buda extra jaloers.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mag van Gergi niet met schoenen in huis lopen nadat ie de vloer met z'n Kärcher heeft schoongemaaktdus nu heb ik deze Hausschuhe net als alle Duitsers
Zit je zo onder de plak?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik mag van Gergi niet met schoenen in huis lopen nadat ie de vloer met z'n Kärcher heeft schoongemaaktdus nu heb ik deze Hausschuhe net als alle Duitsers
Ik zag dit in lila en toen dacht ik 'ik denk dat ik dit moet'quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig adiletten![]()
[ afbeelding ]
Zijn dat jouw benen?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb deze slippers[ afbeelding ]
Utreg representen hè?hahaha
Ik wel... mijn leven is kutquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken serieus niemand die dweept met Marco Borsato, niemand.
Nee joh, is een plaatje van de utca's finest websitequote:
Wat? De vloer binnen?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vanuit een vergelijkbare overweging heb ik dus ook dingen nodig die ik zo aansloeber.... heb in mijn hele leven nog nooit zoiets gehadquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |