maar maar maar maarquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Omdat hij bang is dat we wat over hem zeggen
Waar heeft hij nog meer een account dan. Hij loopt altijd zo op zijn toetsenbord te rammen. Of gooit hij dan weer een filmpje op dumpert om zichzelf vervolgens te gaan verdedigenquote:
Heb geen idee, vast op een of ander suf fora of idd wat jij zegtquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:36 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Waar heeft hij nog meer een account dan. Hij loopt altijd zo op zijn toetsenbord te rammen. Of gooit hij dan weer een filmpje op dumpert om zichzelf vervolgens te gaan verdedigen
ANWB to the rescue, al moet hij dan wel betalen voor de benzine van de ANWB en is het daardoor wel eens voorgekomen dat hij live 11 euro moest lenen bij een vriend.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh oke . toen moest hij duwen of lopen naar de pomp
Hou op hoor met mijquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
ANWB to the rescue, al moet hij dan wel betalen voor de benzine van de ANWB en is het daardoor wel eens voorgekomen dat hij live 11 euro moest lenen bij een vriend.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
ANWB to the rescue, al moet hij dan wel betalen voor de benzine van de ANWB en is het daardoor wel eens voorgekomen dat hij live 11 euro moest lenen bij een vriend.
hij post nog bijna dagelijks onder https://dumpstats.nl/reaguurder/030BeterHe maar zou me niks verbazen als hij meerdere accounts heeft zodat het een beetje lijkt alsof hij veel verdedigende fans heeftquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:36 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Waar heeft hij nog meer een account dan. Hij loopt altijd zo op zijn toetsenbord te rammen. Of gooit hij dan weer een filmpje op dumpert om zichzelf vervolgens te gaan verdedigen
Hij is nog maagd.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:44 schreef Boze_Eend het volgende:
hij heeft wel echt iets met seks friends met benefits en shit hij noemt dat direct
in plaats van relatie
jij ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Braddie
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2021 15:47:19 ]
Zijn eigen verhalen reppen nochtans over meisjes die zelfs onder het autorijden niet van z'n frikandel speciaal kunnen afblijven.quote:
fixtquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zijn eigen verhalen reppen nochtans over meisjes die zelfs onder het autorijden niet van z'n braadworst kunnen afblijven.
Ja zo zijn er wel meer verhalenquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zijn eigen verhalen reppen nochtans over meisjes die zelfs onder het autorijden niet van z'n frikandel speciaal kunnen afblijven.
Ah dat is zijn nieuwe fok dus.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:41 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij post nog bijna dagelijks onder https://dumpstats.nl/reaguurder/030BeterHe maar zou me niks verbazen als hij meerdere accounts heeft zodat het een beetje lijkt alsof hij veel verdedigende fans heeft
ik heb hier nog nooit verteld hoe ik in een verblijf met bruine beren viel en dat ik er een knock out moest slaan zodat ik weg kon klimmenquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
jij ook?Arme knulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Braddie![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
hij is nog live maar ik zou doorspoelen tot waar hij het keyboard weg doet en dan kan je het wel volgen op x2 maar je mist niet veel belangrijke delen drop ik hier erinquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:52 schreef spinazieruiker het volgende:
Doordat ik een leven heb loop ik 1,5 uur achter met stream kijken
Hoe lang blijft ie nog streamen en haal ik het nog in met 1,75x?
Zit een hoop geplingel tussen, indien je daar geen liefhebber van bent kun je dat best skippen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:52 schreef spinazieruiker het volgende:
Doordat ik een leven heb loop ik 1,5 uur achter met stream kijken
Hoe lang blijft ie nog streamen en haal ik het nog in met 1,75x?
Haribo ik wil geen minuut missen fomo je weet tochquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij is nog live maar ik zou doorspoelen tot waar hij het keyboard weg doet en dan kan je het wel volgen op x2 maar je mist niet veel belangrijke delen drop ik hier erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |