Wilders spreekt vooraf af dat ze het bij Jinek alleen over katten gaan hebben en anders komt 'ie niet eens opdagen..quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:25 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Bij Forum en de PVV niet. Die worden eenzijdig negatief belicht.
Nee hoor. Powned en WNL werken tegenwoordig gewoon voor het kartel.quote:
Dat is ook nodig met journalisten en redacties die het niet zou nauw nemen met citaten, feiten en journalistieke mores in het algemeen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Wilders wordt geïnterviewd door de Telegraaf eist zijn woordvoerder ook gewoon inzage voor publicatie. Vergis je daar niet in.
Maar mensen vergeten dat het werkt zowel bij het nieuws waar ze het mee eens zijn als het nieuws waar ze het niet mee eens zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is ook nodig met journalisten en redacties die het niet zou nauw nemen met citaten, feiten en journalistieke mores in het algemeen.
Allemaal mensen met anders gezond verstand die zich gek hebben laten maken door de rechtse tokkiemedia, fascisten dit, fascisten dat. Heb ik althans begrepen van Sander Schimmel en vergelijkbare Twitter meningenmensjes.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:07 schreef DarkwingDuck het volgende:
De ombudsman van de NPO gaat de documentaire en het gebeuren eromheen onderzoeken. De VPRO wordt op het matje geroepen door Minister Slob.
Zijn er nog steeds mensen die menen dat er niets aan de hand is?
Wilders komt nooit bij Jinek. En als Thierry komt krijgt ie een persoonlijke aanval over zich heen waar de honden geen brood van lusten. Bij Sigrid of Jesse zou dat nooit gebeuren. De man van Sigrid is lid van Fatah. Deze organsiatie staat op de terreurlijst. Daar heeft geen enkele journalist ooit naar gevraagd. Met deze politici gaat de media niet hetzelfde om.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:50 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Wilders spreekt vooraf af dat ze het bij Jinek alleen over katten gaan hebben en anders komt 'ie niet eens opdagen..
Ongetwijfeld, maar dat is het punt dan ook niet.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is ook nodig met journalisten en redacties die het niet zou nauw nemen met citaten, feiten en journalistieke mores in het algemeen.
Ik zeg ook niet dat het voor alles geld, maar dat het wel een gevaar is, je ziet iets vergelijkbaars bij de grotere accountants kantoren, die zijn in principe ook onafhankelijk, echter de gene die ze controlleren zijn ook de gene die hen inhuurt, tjah in hoeverre ben je dan echt afhankelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, dat valt wel mee. Meerdere malen meegemaakt dat wethouders of raadsleden niet meer met mij of collega's wilden praten. Oké, dan niet, want we gaan gewoon door met publiceren van stukken waar zij de schurft aan hebben.
Geenstijl PVV/Forum? Ten eerste pakt Geenstijl iedereen aan, niet alleen links/rechts, bovendien is het qua bezoekers behoorlijk hoog opgeleid, is gewoon onafhankelijk onderzoek over voor adverteerders.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
Geenstijl vind ik als enige PVV / Forum.
WNL is VVD. PowNed weet ik niet zo goed.
Ik heb de indruk wel hoor. Dat ze het establishment aanpakken en anti migratie zijn. Dat zie je ook terug bij bier, nootjes en chips. De gasten die ze uitnodigen. Deze ontmaskering komt ook uit de koker van GS.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geenstijl PVV/Forum? Ten eerste pakt Geenstijl iedereen aan, niet alleen links/rechts, bovendien is het qua bezoekers behoorlijk hoog opgeleid, is gewoon onafhankelijk onderzoek over voor adverteerders.
Geenstijl is geen NPO meer, maar de VARA pakt ook wel PvdA politici aan. Job Cohen struikelde bijvoorbeeld bij NOVA. 1Vandaag is ook bepaald geen VVD-tv. De kleur van een publieke omroep komt doorgaans meer tot uiting in de gekozen invalshoek dan in echt partisan journalism.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geenstijl PVV/Forum? Ten eerste pakt Geenstijl iedereen aan, niet alleen links/rechts, bovendien is het qua bezoekers behoorlijk hoog opgeleid, is gewoon onafhankelijk onderzoek over voor adverteerders.
Forum niet meer hoor, Baudet had het namelijk gewaagd hen aan te spreken op het feit dat ze de framing van de linkse media overnamen of zoiets. Het zijn net gewone journalisten daar en als je die bekritiseert dan zijn ze verontwaardigd en wachten ze op een kans om je te pakken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
GeenStijl brak FvD heelmaal af voor de verkiezingen. Hell, de hele nazi appjes gate kwam toch vanuit die kant?quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:42 schreef Jeanne_Darc het volgende:
[..]
WNL is VVD. PowNed weet ik niet zo goed.
Alleen @Starhopperquote:Op woensdag 30 juni 2021 17:07 schreef DarkwingDuck het volgende:
De ombudsman van de NPO gaat de documentaire en het gebeuren eromheen onderzoeken. De VPRO wordt op het matje geroepen door Minister Slob.
Zijn er nog steeds mensen die menen dat er niets aan de hand is?
Ik kan in de media nauwelijks tot nooit berichten vinden waar ik opgewekt en blij van wordt. Voor mij is dat een bewijs dat de media rechtser dan rechts is. Maar ja, ik ben dan ook slechts een normaal mens dus dat normaal geluid wordt overstemd.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:31 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Het zoveelste bewijs dat de media vuistdiep in de reet van de linkse politieke partijen zit.
Baudet heeft er met zijn idiote gedrag persoonlijk voor gezorgd dat ook GeenStijl FvD al een tijdje niet meer serieus neemt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:05 schreef Scrummie het volgende:
[..]
GeenStijl brak FvD heelmaal af voor de verkiezingen. Hell, de hele nazi appjes gate kwam toch vanuit die kant?
Omdat zelfs na kamervragen erover men ontkende dat er invloed was.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:12 schreef Pleun2011 het volgende:
hoe kunnen mensen denken dat hier überhaupt sprake was van objectieve journalistiek?
Waarom is het gek dat als ze een documentaire over je maken dat je meekijkt/meedenkt?quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom is het gek dat als ze een documentaire over je maken dat je meekijkt/meedenkt?
In hoeverre de VPRO meegaat in de verzoeken is aan hen.
Bijvoorbeeld de autogordel en champagneglazen zijn niet aangepast. Storm in glas water dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |