Met een taakstraf druk je deze jongens nog verder naar beneden, dat is onmenselijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:20 schreef Enchanter het volgende:
Die jongens zijn getraumatiseerd door verschrikkelijke gebeurtenissen in Afghanistan.
Je kan het ze niet kwalijk nemen ,een taakstrafje lijkt me wel op z'n plaats hier
Zal niet gebeuren bij een minderjarige dader hè.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:17 schreef kwiwi het volgende:
man man man.. opsluiten en sleutel wegflikkeren.
Als het mijn dochter zou zijn geweest, dan zou ik na hun vrijlating afmaken als schapen die halal geslacht worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:30 schreef Saekerhett het volgende:
Het zal je dochter wezen, wetende dat dat stuk varkensstront over een paar jaar weer fijn buiten loopt alsof er niets aan de hand is.
Ga aub 300 on their ass?quote:
Het is maar net hoe je het interpreteert maar in dit geval, speer er doorheen haha okay wacht dat klinkt nog steeds suggestief uh.. met gepast geweld buiten de grens houden? Ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:03 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ga aub 300 on their ass?
Uhm...wat betekent dat eigenlijk?
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:03 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Ga aub 300 on their ass?
Uhm...wat betekent dat eigenlijk?
Helder. Bedankt voor het verduidelijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het interpreteert maar in dit geval, speer er doorheen haha okay wacht dat klinkt nog steeds suggestief uh.. met gepast geweld buiten de grens houden? Ja.
Het zal jouw bloedeigen dochter maar zijn die dit overkomt. Onbevatbare waanzin.quote:16-jarige en 18-jarige opgepakt in onderzoek naar moord op meisje (13) in Wenen: slachtoffer gedrogeerd en seksueel misbruikt.
Voorbijgangers troffen zaterdagochtend in een park in Wenen de stervende tiener bewusteloos aan al leunend tegen een boom. Reanimatie haalde niets uit. Volgens de autopsie kwam ze door verstikking om het leven.
De twee zouden de tiener hebben gedrogeerd en seksueel misbruikt.
Feit is dat haar lichaam talrijke kneuzingen en bloeduitstortingen vertoonde rond de nek en borsten. De twee zouden na het geweldsdelict in het appartement het meisje hebben gedumpt in het park.
De oudste van de twee heeft tot nu toe drie gerechtelijke veroordelingen op zijn naam staan, weet Kronen Zeitung. Hij kreeg deze voor drugshandel, bedreiging en een handgemeen. Na een voorwaardelijke vrijlating in augustus 2020 kwam hij vervroegd vrij.
Niks taakstraf. Vrijspraak en de schuld geven aan extreemrechts.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:20 schreef Enchanter het volgende:
Die jongens zijn getraumatiseerd door verschrikkelijke gebeurtenissen in Afghanistan.
Je kan het ze niet kwalijk nemen ,een taakstrafje lijkt me wel op z'n plaats hier
Maar ze eten geen varkensvleesquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:24 schreef Mrmime het volgende:
Waanzin. Dit soort gruwelijkheden op die leeftijd. Ik wilde ze beesten noemen, maar daar doe ik de beesten absoluut mee tekort. niet te beschrijven dit soort gruweldaden.
Kaag gaat er een mooie documentaire van maken denk ik, inclusief het dragen van een autogordelquote:Op donderdag 1 juli 2021 07:08 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
Weer een afschuewlijke misdaad die compleet vermijdbaar was.
En bedankt linksgekkies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |