abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200309450
Hier, kijk dan @Starhopper @Poopkite @Momo nog meer vreemdelingenfobie en xenofobische haat;
twitter

Om deze vreemdelingenfobie en xenofobische haat tegen te gaan zijn dappere mensen het media bedrijf binnen gedrongen om te protesteren, want het benoemen van de roots van deze barbaarse meisjes-neukende-afslachtende arme immigranten is volgens hun ''stemmingmakerij''.
https://www.dumpert.nl/item/100004116_92058093

Bonus tip; lees het boek ''Prooi'' van Hirsi Ali. Uitgebreid, met bronnen, onderzoeken, cijfers en (persoonlijke) anekdotes over wat het effect is van het hier niet willen benoemen en aanpakken van een afwijkende cultuur waarin vrouwen als minderwaardig worden gezien, maar vaak zelfs als...prooi. Zoals Leoni. En hoe en waarom daar een taboe over hangt om dit te benoemen, omdat men bang is om voor racist, extreem rechts of ''vreemdelingenfoob'' uitgemaakt te worden.
  zondag 11 juli 2021 @ 10:54:53 #52
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200309486
quote:
4s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:51 schreef SpaceOddity het volgende:
Hier, kijk dan @:Starhopper @:Poopkite @:Momo nog meer vreemdelingenfobie en xenofobische haat;
[ twitter ]

Om deze vreemdelingenfobie en xenofobische haat tegen te gaan zijn dappere mensen het media bedrijf binnen gedrongen om te protesteren, want het benoemen van de roots van deze barbaarse meisjes-neukende-afslachtende arme immigranten is volgens hun ''stemmingmakerij''.

Bonus tip; lees het boek ''Prooi'' van Hirsi Ali. Uitgebreid, met bronnen, onderzoeken, cijfers en (persoonlijke) anekdotes over wat het effect is van het hier niet willen benoemen en aanpakken van een afwijkende cultuur waarin vrouwen als minderwaardig worden gezien, maar vaak zelfs als...prooi. Zoals Leoni. En hoe en waarom daar een taboe over hangt om dit te benoemen, omdat men bang is om voor racist, extreem rechts of ''vreemdelingenfoob'' uitgemaakt te worden.
Ik weet niet maar dit verhaal staat gewoon in de media hoor :')

https://www.rtlnieuws.nl/(...)ijk-gewelddadig-dood

https://nos.nl/artikel/23(...)arig-meisje-in-wenen

https://www.ad.nl/buitenl(...)rig-meisje~a307c46e/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 11 juli 2021 @ 10:58:17 #53
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_200309518
quote:
4s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:51 schreef SpaceOddity het volgende:
Hier, kijk dan @:Starhopper @:Poopkite @:Momo nog meer vreemdelingenfobie en xenofobische haat;
[ twitter ]

Ga je mij nu elke keer taggen voor een nieuwsbericht over vluchtelingen? Tyf toch op zielig stukje mens. *voegt toe aan blokkeerlijst*
  zondag 11 juli 2021 @ 10:59:47 #54
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_200309539
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:58 schreef Momo het volgende:

[..]

Ga je mij nu elke keer taggen voor een nieuwsbericht over vluchtelingen? Tyf toch op zielig stukje mens. *voegt toe aan blokkeerlijst*
Ja heel irritant :N
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_200309564
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 22:00 schreef Enchanter het volgende:
Extreem linkse gekkies vinden het niet kunnen dat de nationaliteit van de daders benoemd worden :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit is waarom extreemlinks de nieuwe fascistische dreiging is die met wortel en tak dient te moeten worden uitgeroeid.
pi_200309752
Die radicale feministen hebben een fascinatie voor dat hardcore islamitische patriarchaat. Alpha males. Ze fantaseren over verkracht worden door een islamitische asielzoeker. Klinkt bizar, maar dit komt voor. Volledig onderworpen aan de islam.

Overigens is de groep ook niet enorm groot, je kunt het zien als een hele radicale kleine sekte.
pi_200310419
quote:
Even kijken..

Nee.

Nee. Dat idioten de media hebben belaagd omdat die de afkomst hebben benoemd, kan ik niet terug vinden.

En als het aankomt op die cultuur die onterecht broodnodige topics tot taboe wil verklaren ben jij een mooi voorbeeld daarvan geworden. Dat was bijvoorbeeld uitstekend te zien in het topic wat ging over de overlast die immigranten veroorzaken, omwonenden die daar boos/ongerust over werden, de politiek/COA bestuur die geen constructieve oplossingen boden, en nog meer omwonenden die daardoor nog bozer en ongerust werden. Dat topic werd door een paar individuen (waaronder jij) gelabeld als ''het zoveelste alle immigranten zijn kut'' topic, wat geheel onterecht is. Dat dat topic gesloten is, is stuitend, laf en teleurstellend.

En ik heb jou al veel vaker gevraagd om een inhoudelijke reactie met concrete voorbeelden om de beschuldigen en insinuaties die jij in tal van topics maakt te onderbouwen, maar dat kun je niet want daar ben jij nog n๓๓it op in gegaan. Hoe graag jij ook zou willen om mij mn ongelijk aan te tonen en mn mond te snoeren, je kunt het gewoon echt niet.

quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:58 schreef Momo het volgende:

[..]

Ja doe maar. Lekker laf weer.

quote:
16s.gif Op zondag 11 juli 2021 10:59 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ja heel irritant :N
Ja, doe je uitspraken, beschuldigen, insinuaties dan komt men daar op terug. Zo werkt het.
Wil je dat niet, dan maak je ze niet. Of kom terug met concrete voorbeelden, want alleen dan werk je mee aan een discussie die constructief is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')