Vertel vertel vertelquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Braad stop eens met die nare berichten naar dat meisje... stiekemert
quote:
quote:
denk dat dit minder leuk is voor het meisje habibosquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Braad stop eens met die nare berichten naar dat meisje... stiekemert
Eerst ga je op vakantie en nu begin je hierover te zeurenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou ja want schrijft ook dat hij hier mee leest dus leest hij het nu..
ik ben nu niet op vakantie reken ik hem aanquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:54 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Eerst ga je op vakantie en nu begin je hierover te zeuren
Wat heeft Braad jou misdaan dat je hem dit allemaal aandoet?
precies jij snapt het wijd mij er verder niet over uit. die berichten die hij stuurde waren om te kotsen gewoon. de heldquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
[..]
denk dat dit minder leuk is voor het meisje habibos
bradge is gewoon een lamme tak
Waarom blijf jij altijd tot in de eeuwigheid doorgaan over één onderwerp.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies jij snapt het wijd mij er verder niet over uit. die berichten die hij stuurde waren om te kotsen gewoon. de held
nou omdat hij zelf nu berichten verstuurd , is geen oud nieuws hoor... leest hier mee en verstuur dan prive berichtenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom blijf jij altijd tot in de eeuwigheid doorgaan over één onderwerp.
Inmiddels weten we het wel hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou omdat hij zelf nu berichten verstuurd , is geen oud nieuws hoor... leest hier mee en verstuur dan prive berichten
Kun je rekenen?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
mooi hij hopelijk nu ook dat hij ermee moet stoppen
Meer nietquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:53 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
[..]
[..]
denk dat dit minder leuk is voor het meisje habibos
bradge is gewoon een lamme tak
braddie en gedragsverandering als hij dat kon zat hij nu niet in deze hele situatie hij is gewoon zwakbegaafdquote:
ja en ik reken er niet op , maar zolang hij hier mee leest en daarom iemand lastig valt met nare prive berichten . zeg ik dat gewoon....quote:
Dan moet die persoon mailen naar FOK! maar wat jij nu doet is ook niet nodig.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en ik reken er niet op , maar zolang hij hier mee leest en daarom iemand lastig valt met nare prive berichten . zeg ik dat gewoon....
Blijf dit soort dingen vooral zeggen zodat hij er op kan reageren en jij daar weer op kunt reagerenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en ik reken er niet op , maar zolang hij hier mee leest en daarom iemand lastig valt met nare prive berichten . zeg ik dat gewoon....
Leuk plaatje welquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Blijf dit soort dingen vooral zeggen zodat hij er op kan reageren en jij daar weer op kunt reageren
[ afbeelding ]
ama zit wat in... je hebt ook wel deels gelijk.. maar kan er slecht tegen als hij zulke naar berichten naar iemand stuur doe dan ook in openquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Blijf dit soort dingen vooral zeggen zodat hij er op kan reageren en jij daar weer op kunt reageren
[ afbeelding ]
Denken dat forum@fok.nl gelezen wordtquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan moet die persoon mailen naar forum.fok.nl maar wat jij nu doet is ook niet nodig.
Pff kappen hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ama zit wat in... je hebt ook wel deels gelijk.. maar kan er slecht tegen als hij zulke naar berichten naar iemand stuur doe dan ook in open
Ik wil er ook graag nog eens op reagerenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:33 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vraagt om een reactiequote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:40 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Ik wil er ook graag nog eens op reageren
Eens. Die van gisteren vond ik wel erger.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:57 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
nepper krijg je ze niet hoor,vol met plastic, bah bah
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:06 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Hey Hasselbaink, kun je misschien nog eens vertellen over die keer dat braadslee commentaar had over jouw vakantie?
Jimmyquote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:16 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 06:38 schreef Makrelis het volgende:
![]()
Tessa, 30 år og fra KøbenhavnStop hiermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Laat @Makrelis dat lekker doen man. Ik vind het soms wel leuk om te zien.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vgm wel hoor, heb m al een tijdje niet meer gezien wel
Waarom ben je altijd zo'n verzuurde kut naar BradgeGOD? Blijkbaar heb je diepe gevoelens naar z'n pener in je.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies jij snapt het wijd mij er verder niet over uit. die berichten die hij stuurde waren om te kotsen gewoon. de held
iedereen wil de braadworstquote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:24 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo'n verzuurde kut naar BradgeGOD? Blijkbaar heb je diepe gevoelens naar z'n pener in je.
Ja maar hij is ook gewoon een groot icoon, snap dat hij de vrouwtjes wel aantrekt als de kuttenvernietiger dat die is.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:28 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
iedereen wil de braadworst
zegt hij zelf![]()
Ik zou de broccoli maar doen die ziet er niet al te best meer uit.quote:
Dit zou het zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:24 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd zo'n verzuurde kut naar BradgeGOD? Blijkbaar heb je diepe gevoelens naar z'n pener in je.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:32 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het zit je blijkbaar gewoon heel diep dat je keihard ooit bent afgewezen door hem.
Kan hij die wel.vinden t drukknopjequote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:24 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:24 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]ziedend omdat je geen kans bij JacqGod maakt
ach we zijn allemaal ziedend omdat we geen beroemde vloggers zijn waar de miljoenen binnenstromen waarmee we elke dag thuisbezorgd kunnen eten af en toe uit liefdadigheid ergens proberen te werken maar dat alleen doen omdat we onze jobcoach niet willen kwetsen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]ziedend omdat je geen kans bij JacqGod maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |