SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een ongezonde fascinatie voor dode lichamenquote:Op maandag 28 juni 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een ongezonde fascinatie voor het post-apocalyptische dus ik ben wel nieuwsgierig
Bitterbal - spinnenhoedsterquote:Op maandag 28 juni 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Flory - smileykoningin
datismijnmening - werkzoekend
Ik ben helemaal niet werkzoekendquote:Op maandag 28 juni 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Flory - smileykoningin
datismijnmening - werkzoekend
Vanuit dat perspectief ben ik echt fokking blij dat ik geen kinderen heb. Als ik dood ben, ben ik dood en hoef ik mij niet druk te maken op wat voor wereld ik mijn kinderen achter laat.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een ongezonde fascinatie voor het post-apocalyptische dus ik ben wel nieuwsgierig
Spannend.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar weer even de dvd's van ek88 opgezet
Mijn zwager, zijn ontbinding verliep een beetje snel door omstandigheden, daar kwam echt een ontzettende lijklucht vanaf, dat was wel een momentje.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een ongezonde fascinatie voor dode lichamen
Toen m'n oma overleed had ik net een boek gelezen over wat er allemaal met het menselijk lichaam gebeurt na de dood, zowel qua natuurlijke processen als om klaar te maken voor de begrafenis, en ik stond daar aan het bed van 'man wat een timing, dit wilde ik nu echt niet weten'.
Ik ga vrijdag weekendje naar Albanië.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vanuit dat perspectief ben ik echt fokking blij dat ik geen kinderen heb. Als ik dood ben, ben ik dood en hoef ik mij niet druk te maken op wat voor wereld ik mijn kinderen achter laat.
maar tja... neefjes en nichtjes ook nog he.....
Gehaktbal, ook een leuke userquote:Op maandag 28 juni 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das zeker een andere bal , ik ben het niet
Zou eigenlijk niet mogen bij een begrafenisquote:Op maandag 28 juni 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zwager, zijn ontbinding verliep een beetje snel door omstandigheden, daar kwam echt een ontzettende lijklucht vanaf, dat was wel een momentje.
Zeg dat nou niet dan krijg je beroeps-uitkeringtrekkertquote:Op maandag 28 juni 2021 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet werkzoekend
ga je wel?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag weekendje naar Albanië.
Ben je de reïncarnatie van Theo Reitsema?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
EN EEN DRAMA VOOR DE WEST-DUITSERS...
MAAR ZE ZIJN WEGGESPEELD, GEWOON WEGGESPEELD...
Ze probeerden er van alles aan te doen.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet mogen bij een begrafenis
JAAAAAAAAA JAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 28 juni 2021 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag weekendje naar Albanië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |