SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een ongezonde fascinatie voor dode lichamenquote:Op maandag 28 juni 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een ongezonde fascinatie voor het post-apocalyptische dus ik ben wel nieuwsgierig
Bitterbal - spinnenhoedsterquote:Op maandag 28 juni 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Flory - smileykoningin
datismijnmening - werkzoekend
Ik ben helemaal niet werkzoekendquote:Op maandag 28 juni 2021 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Flory - smileykoningin
datismijnmening - werkzoekend
Vanuit dat perspectief ben ik echt fokking blij dat ik geen kinderen heb. Als ik dood ben, ben ik dood en hoef ik mij niet druk te maken op wat voor wereld ik mijn kinderen achter laat.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb een ongezonde fascinatie voor het post-apocalyptische dus ik ben wel nieuwsgierig
Spannend.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar weer even de dvd's van ek88 opgezet
Mijn zwager, zijn ontbinding verliep een beetje snel door omstandigheden, daar kwam echt een ontzettende lijklucht vanaf, dat was wel een momentje.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een ongezonde fascinatie voor dode lichamen
Toen m'n oma overleed had ik net een boek gelezen over wat er allemaal met het menselijk lichaam gebeurt na de dood, zowel qua natuurlijke processen als om klaar te maken voor de begrafenis, en ik stond daar aan het bed van 'man wat een timing, dit wilde ik nu echt niet weten'.
Ik ga vrijdag weekendje naar Albanië.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vanuit dat perspectief ben ik echt fokking blij dat ik geen kinderen heb. Als ik dood ben, ben ik dood en hoef ik mij niet druk te maken op wat voor wereld ik mijn kinderen achter laat.
maar tja... neefjes en nichtjes ook nog he.....
Gehaktbal, ook een leuke userquote:Op maandag 28 juni 2021 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das zeker een andere bal , ik ben het niet
Zou eigenlijk niet mogen bij een begrafenisquote:Op maandag 28 juni 2021 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zwager, zijn ontbinding verliep een beetje snel door omstandigheden, daar kwam echt een ontzettende lijklucht vanaf, dat was wel een momentje.
Zeg dat nou niet dan krijg je beroeps-uitkeringtrekkertquote:Op maandag 28 juni 2021 22:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet werkzoekend
ga je wel?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag weekendje naar Albanië.
Ben je de reïncarnatie van Theo Reitsema?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
EN EEN DRAMA VOOR DE WEST-DUITSERS...
MAAR ZE ZIJN WEGGESPEELD, GEWOON WEGGESPEELD...
Ze probeerden er van alles aan te doen.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou eigenlijk niet mogen bij een begrafenis
JAAAAAAAAA JAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 28 juni 2021 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
die waren al over de datum toen ze de frituur in gingenquote:Op maandag 28 juni 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang zouden de loempia's van de chinees houdbaar blijven?
Niet? Die dingen moet je gewoon gelijk opvretenquote:Op maandag 28 juni 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Oh ik dacht Evert ten Napelquote:Op maandag 28 juni 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je de reïncarnatie van Theo Reitsema?
In de VS gebruiken ze van die zware chemicaliën, dat mag hier allemaal nietquote:Op maandag 28 juni 2021 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze probeerden er van alles aan te doen.
Gefrituurde snacks bederven nietquote:Op maandag 28 juni 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Ow. Het was gister te veel dus heb er maar een paar op en vandaag kan ik ze ook niet meer kwijtquote:Op maandag 28 juni 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet? Die dingen moet je gewoon gelijk opvreten
Zo rollen we hierquote:Op maandag 28 juni 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Het ene moment gaat het over kanker en dood en toen ging het over loempia's.
Het leven is een rotte loempiaquote:Op maandag 28 juni 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Het ene moment gaat het over kanker en dood en toen ging het over loempia's.
JA DIE MILL IS EEN DUIKELAAR, DAAR STAAT 'IE OM BEKEND HIER IN DUITSLAND...quote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Vandaag te horren gekregen dat het kon.
Oh zijn het mini loempia's? Ik heb daar eigenlijk alleen maar van die maaltijd dingen, daar is 1 altijd wel genoeg vanquote:Op maandag 28 juni 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow. Het was gister te veel dus heb er maar een paar op en vandaag kan ik ze ook niet meer kwijt
Ja van die poppenmaatjes.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zijn het mini loempia's? Ik heb daar eigenlijk alleen maar van die maaltijd dingen, daar is 1 altijd wel genoeg van
Graaf je ze na 20 jaar weer op en dan liggen ze nog semi-compleet in de kist (die overigens ook niet is vergaan)quote:Op maandag 28 juni 2021 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de VS gebruiken ze van die zware chemicaliën, dat mag hier allemaal nietDie lichamen worden nog net niet gewoon opgezet begraven.
Maar hoe wil je die dan weer opwarmen?quote:
Lekkerquote:Op maandag 28 juni 2021 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep vlieg maandagochtend vroeg terug en smiddags weer werken.
Met alleen zo'n zacht schimmelvachtje bij de mondquote:Op maandag 28 juni 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Graaf je ze na 20 jaar weer op en dan liggen ze nog semi-compleet in de kist (die overigens ook niet is vergaan)
Bleghhhhh
Cremeren
koelkast, dag of 2, daarna zou ik hem wegdonderen.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Was wel een mooiequote:
Omnomnomquote:Op maandag 28 juni 2021 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met alleen zo'n zacht schimmelvachtje bij de mond
Ughquote:Op maandag 28 juni 2021 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen ervaring mee, werkt dat met gefrituurde snacks?quote:
wwaarom ?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep vlieg maandagochtend vroeg terug en smiddags weer werken.
Vet is dat hè?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omnomnomquote:Op maandag 28 juni 2021 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KAASDRAAK KONINGIN VAN HET HOGE NOORDEN
Ja de vorige keer ging het prima, toen heb ik ze de volgende dag opgegeten, paar minuutjes op 160 graden ofzo, even husselen halverwege.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen ervaring mee, werkt dat met gefrituurde snacks?
Waarom ik moet werken? Omdat mijn directe collega al vrij is. Vluchten zijn alleen op vrijdag en maandagquote:
Geniet ervan!quote:Op maandag 28 juni 2021 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nee waaro je maar een weekend gaat:Pquote:Op maandag 28 juni 2021 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom ik moet werken? Omdat mijn directe collega al vrij is. Vluchten zijn alleen op vrijdag en maandag
Verliefd geworden?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens in mijn tentamenweek een dag in Porto beland. Was ook een top plan....
Maandag arbeiten jahwol!quote:Op maandag 28 juni 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee waaro je maar een weekend gaat:P
quote:Op maandag 28 juni 2021 22:36 schreef CherryLips het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/A_Classic_Horror_Story
Oké, een horrorfilm van een DeFeo met een actrice die Lutz heet.
Ik ben toch niet de enige die dit verband ironisch vindt? Of het überhaupt ziet?
Ik vrees van wel??quote:Op maandag 28 juni 2021 22:36 schreef CherryLips het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/A_Classic_Horror_Story
Oké, een horrorfilm van een DeFeo met een actrice die Lutz heet.
Ik ben toch niet de enige die dit verband ironisch vindt? Of het überhaupt ziet?
Lol hoe kon dat dan?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens in mijn tentamenweek een dag in Porto beland. Was ook een top plan....
Maar ze komen terugquote:
Nee, dat het me niks zegtquote:Op maandag 28 juni 2021 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben jij mijn nieuwe beste vriendinnetje?
Tickets voor het EK winnenquote:Op maandag 28 juni 2021 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol hoe kon dat dan?
Mijn leidinggevenden weten het ook gewoon maar durf dit omdat dat vliegtuig denk ik daar start. ik heb dan 6:45 vlucht en land om 9:30 op Eindhoven en moet om 14:45 werken dus kan 3 uur vertraging hebben en nog min of meer op tijd zijn..
Aha!quote:Op maandag 28 juni 2021 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Amityville_Horror
Omdat Albanie pas afgelopen donderdag bekend werd dat het geel werd. en toen hebben ze hemel en aarde bewogen om mij aanstaande vrijdag uit het rooster te krijgen. En volgende week is mijn naaste collega al vrij en we doen in principe geen 2 collega's van 1 groep tegelijk vrij. Dus het was echt dit weekend of pas eind september zoals het nu lijkt.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee waaro je maar een weekend gaat:P
Had wel mooi geweestquote:
Okequote:Op maandag 28 juni 2021 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat Albanie pas afgelopen donderdag bekend werd dat het geel werd. en toen hebben ze hemel en aarde bewogen om mij aanstaande vrijdag uit het rooster te krijgen. En volgende week is mijn naaste collega al vrij en we doen in principe geen 2 collega's van 1 groep tegelijk vrij. Dus het was echt dit weekend of pas eind september zoals het nu lijkt.
Oh wat tof! En dat het zwaar was, geloof ik gelijk. Maar was het het waard?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tickets voor het EK winnenWas wel zwaar
![]()
Lekkere strakke timingNog ruimte voor een mini dutje. Weet je al wat je daar gaat doen?
Is een weekend niet heel kort?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat Albanie pas afgelopen donderdag bekend werd dat het geel werd. en toen hebben ze hemel en aarde bewogen om mij aanstaande vrijdag uit het rooster te krijgen. En volgende week is mijn naaste collega al vrij en we doen in principe geen 2 collega's van 1 groep tegelijk vrij. Dus het was echt dit weekend of pas eind september zoals het nu lijkt.
PTSS naar Joop z'n kat.quote:
Van hoe-heet-ie-ook-alweer?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een keer op zo'n kat gepast
In Albanie aanwezig zijn.quote:
Zeker, veel te kort. ook door dat reizen daar veel tijd kost. Maar ik ben echt zo super blij en dankbaar dat ik kan, al is het maar een weekendje. En ben er al heel vaak geweest he dus kom niet echt om nieuwe dingen te ontdekken.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is een weekend niet heel kort?
Absolutosquote:Op maandag 28 juni 2021 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh wat tof! En dat het zwaar was, geloof ik gelijk. Maar was het het waard?
Ik ga heel weinig bijzonders doen, ik wil daar gewoon ZIJN, dat is alles.
Q? Air? Nee, dat waren lieve beestjes.quote:
Weekendje strand en lekker uit eten dus.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
In Albanie aanwezig zijn.
[..]
Zeker, veel te kort. ook door dat reizen daar veel tijd kost. Maar ik ben echt zo super blij en dankbaar dat ik kan, al is het maar een weekendje. En ben er al heel vaak geweest he dus kom niet echt om nieuwe dingen te ontdekken.
Doet me denken aan keer dat ik snel mijn tentamen moest maken omdat ik daarna op vakantie ging. Was ook wel leuk, zo snel mogelijk inleveren en meteen weer door.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
AbsolutosTentamen ook nog gehaald overigens
![]()
Heerlijk, gewoon even eruit zijn!
Ik wilde bijna zeggen 'mijn kat doet dit ook' maar nee, dit is next levelquote:
Air bedoelde ikquote:Op maandag 28 juni 2021 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q? Air? Nee, dat waren lieve beestjes.
Was van m'n nicht. Ik was geen match met die kat. Die testte me steeds uit, vrat alles van m'n bord, en in de gangkast lagen de snoepjes dus elke keer als ik in de buurt van die kast kwam, dacht die kat wat te krijgen en ze werd vals als ze niks kreeg. Of dan ging ze in de deuropening naar de gang staan en mocht ik er niet langs.
Oh zoiets heb ik ook wel eens gehad... invullen invullen en doorrrrrrrrrquote:Op maandag 28 juni 2021 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet me denken aan keer dat ik snel mijn tentamen moest maken omdat ik daarna op vakantie ging. Was ook wel leuk, zo snel mogelijk inleveren en meteen weer door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |