Dan zouden die verontwaardigde gebaartjes van Colbrelli dus betekenen: "schwalbe schwalbe!"quote:Op maandag 28 juni 2021 19:43 schreef Slobeend het volgende:
Volgens Roglic gaf Colbrelli hem een bodycheck.
Dan toch de revanche van Bahrain voor Mader?quote:Op maandag 28 juni 2021 19:43 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2021 19:43 schreef Slobeend het volgende:
Het gelijk van Mihai.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan toch de revanche van Bahrain voor Mader?
Klopt, maar heel slecht is hij ook niet gezien afgelopen weekend. En weet niet of hij fatsoenlijk heeft kunnen trainen op de tijdritfiets, maar geel pakken moet normaal wel lukken. Al is hij die na zaterdag of eventueel vrijdag toch kwijt dan.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar Van Aert is zelf ook minder dan vorig jaar.
Ik zou juist zeggen: Colbrelli zit er schuin voor.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Colbrelli zit er toch een rij achter?
Wilco ligt inmiddels op de massagetafel hetzelfde te denken.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:00 schreef DIJK het volgende:
Ik heb vandaag nog niets gezien, maar hoe is het mogelijk dat er zoveel gevallen is en Wielco nog rond rijdt?
Nee rijden wel naast elkaar.quote:Op maandag 28 juni 2021 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Colbrelli zit er toch een rij achter?
Die is zaterdag wel gevallen overigens, maar rijdt verder overal keurig omheen.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:00 schreef DIJK het volgende:
Ik heb vandaag nog niets gezien, maar hoe is het mogelijk dat er zoveel gevallen is en Wielco nog rond rijdt?
Zijn er beelden van Houle (APT) urinating in public?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:05 schreef Beregd het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd naar de reactie van Rowe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |