Het toernooi waar over gepraat wordt staat hier: Toernooi - Bands/groepen - De Strijd (1) en vanavond begint de 3e ronde.
Maar nu ga ik eerst naar huis en eten en Ally kijken en de laatste stemmen verwerken.
quote:een honderdtal
Op dinsdag 28 januari 2003 22:21 schreef Ascaroth het volgende:
Er zijn al een aantal goede bands uit het toernooi gestemd, maar dat Godspeed You! Black Emperor en King Crimson eruit liggen is gewoon barbaars!
Ik vind het erg jammer dat the Village People het niet van Radiohead gewonnen hebben.
quote:Het is inderdaad Peter Steele maar dit icoon heb ik al langer dan vandaag. Ik heb het dus niet speciaal genomen omdat Type O Negative eruit ligt.
Op dinsdag 28 januari 2003 22:42 schreef Fogerty het volgende:
Daarom heb je maar even een icoon van Peter Steele genomen, of is ie dat niet?
quote:Nee!! Na Bettie serveert gaan ze toch niet nog meer kwaliteitbands verslaan? Gelukkig mag ik tellen
Op dinsdag 28 januari 2003 23:26 schreef Tristessa het volgende:
Ik vrees dat System Of A Down zal winnen van New Order.
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 23:28 schreef ranja het volgende:[..]
Nee!! Na Bettie serveert gaan ze toch niet nog meer kwaliteitbands verslaan? Gelukkig mag ik tellen
Tool vs. Nirvana: Tja, kwalitatief is Tool beter en daarom heb ik daarvoor gekozen, maar Nirvana heeft dan weer de muziekwereld wakkergeschud, en was kwalitatief ook niet slecht..
Beatles vs. Hooverphonic... dat je dit HPH kunt aandoen!
Blur vs. Offspring was ook niet makkelijk...
quote:Dat mag hier
Op woensdag 29 januari 2003 00:00 schreef sweek het volgende:
Hey, ja, Ranja...
Ik vind de loting niet leuk, waar kan ik klagen?
Tja loting is altijd lastig, iedereen heeft natuurlijk best veel favorieten.
Hoe ik loot is het volgende: door Excell laat ik de bands in random volgorde zetten. Daarna doe ik er een check over om te kijken of er niet te zware lotingen tussen zitten (bv Beatles - Stones in deze ronde zou ik te vroeg vinden). Daarna loot ik eventueel opnieuw of ik laat het zo... die loting van Tool - Nirvana heb ik bij m'n check even gemist, anders zou ik die wel veranderd hebben denk ik. Maar dit heeft natuurlijk ook wel wat...
quote:Ik begrijp het hoor, ik ken het probleem.
Op woensdag 29 januari 2003 00:05 schreef ranja het volgende:[..]
die loting van Tool - Nirvana heb ik bij m'n check even gemist, anders zou ik die wel veranderd hebben denk ik. Maar dit heeft natuurlijk ook wel wat...
Maar als je dan ook lotingen als
51 Cranberries - Presidents of the usa
60 Beach boys - Abba
61 Iron maiden - Joy division
62 Jamiroquai - Toto
En anderen vind van bands die allebei toch veel minder zijn (ok, dat is mijn mening, maar volgens mij delen velen die. ) ziet dan zou je het toch willen veranderen... maakt niet uit hoor.
Ik vind het wel goed zo.
quote:
Op woensdag 29 januari 2003 00:07 schreef sweek het volgende:61 Iron maiden - Joy division
En anderen vind van bands die allebei toch veel minder zijn (ok, dat is mijn mening, maar volgens mij delen velen die.
) ziet dan zou je het toch willen veranderen... maakt niet uit hoor.
Ik vind het wel goed zo.
quote:Ach, ik denk wel vaker een beetje raar... vinden sommigen.
Op woensdag 29 januari 2003 00:14 schreef ranja het volgende:[..]
Moet je niet hard op zeggen hier dat je Maiden minder vind... en zelf snap ik niet dat iemand Joy division minder kan vinden...
quote:Ban.
Op woensdag 29 januari 2003 00:14 schreef ranja het volgende:[..]
Moet je niet hard op zeggen hier dat je Maiden minder vind... en zelf snap ik niet dat iemand Joy division minder kan vinden...
quote:De Cardigans zijn altijd al kut geweest...
Op woensdag 29 januari 2003 00:27 schreef Stranger het volgende:
58 U2 - Cardigans * Alleen maar omdat het nieuwe werk van U2 zo kut is
quote:Dit ben ik met je oneens, alle hits vond ik goed, en kan ik nog steeds goed aanhoren, de albums heb ik me nooit in verdiept. Van U2 ken ik ook alleen de hits, maar die takelen gewoon af, ik vind gewoon dat bands op hun hoogtepunt moeten stoppen, daarbij komt nogeens dat ik een teringhekel heb aan Bono, en aan Nina Persson niet.
Op woensdag 29 januari 2003 00:34 schreef sweek het volgende:[..]
De Cardigans zijn altijd al kut geweest...
Hoe kun je daar voor hun kiezen?
quote:neuh, moeilijk beslissen is 't wel.
Op woensdag 29 januari 2003 00:31 schreef Uncle_Sam het volgende:
Waarom stemmen mensen in hemelsnaam op Greenday in plaats van op de Doors?! De ultieme wansmaak.
quote:Vond jij zelfs Love Fool leuk?
Op woensdag 29 januari 2003 00:37 schreef Stranger het volgende:[..]
Dit ben ik met je oneens, alle hits vond ik goed, en kan ik nog steeds goed aanhoren, de albums heb ik me nooit in verdiept. Van U2 ken ik ook alleen de hits, maar die takelen gewoon af, ik vind gewoon dat bands op hun hoogtepunt moeten stoppen, daarbij komt nogeens dat ik een teringhekel heb aan Bono, en aan Nina Persson niet.
Ik vond eigenlijk alleen My favourite game en Erase/Rewind leuk, maar de rest van het album was echt ruk. A Camp vind ik dan wel weer erg leuk, maar dat is dus echt een andere band.
U2 is misschien wat afgetakeld, maar dat zijn eigenlijk 3 kwart van de bands in het tournament.. Ik vind dat als je naar de gemiddelde song kijkt, U2 nog makkelijk wint.l
quote:Love fool vond ik super, verder is het album ook wel aardig, inderdaad geen must-have, maar goed te luisteren. U2 heeft met mooie nummers ook best wat credits opgebouwd, maar de laatste paar jaar (vanaf the sweetest thing) vind ik het gewoon niet leuk meer, en dat weegt ook zwaar mee!! The Cardigans bestaan minder lang, maar dat vond ik tenminste allemaal aan te luisteren, en die zijn alles behalve overhyped, kan je van U2 niet zeggen.
Op woensdag 29 januari 2003 00:38 schreef sweek het volgende:[..]
Vond jij zelfs Love Fool leuk?
Ik vond eigenlijk alleen My favourite game en Erase/Rewind leuk, maar de rest van het album was echt ruk. A Camp vind ik dan wel weer erg leuk, maar dat is dus echt een andere band.
U2 is misschien wat afgetakeld, maar dat zijn eigenlijk 3 kwart van de bands in het tournament.. Ik vind dat als je naar de gemiddelde song kijkt, U2 nog makkelijk wint.l
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |