Ewan gaat niet helemaal vrijuit door het kleine gat in te duiken, maar dat hangen en duwen van Sagan... ik ben er zo klaar mee. Ze hadden, met zo'n kleine groep, godverdomme alle ruimte!quote:Op maandag 28 juni 2021 17:37 schreef skysherrif het volgende:
Die duwen van Sagan slaan toch ook helemaal nergens op? Niet dat ewan daarom valt, maar waarom moet dit? Dit was gewoon in een recht stuk waar ze prima naast elkaar konden rijden
Natuurlijk wel, 15 seconden vind ik nog conservatief ingeschat.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat had geen seconde verschil gemaakt.
Nee, die was buiten westen... zag er niet goed uit... fingers crossed.quote:
Kwakkie op je concurrent zodat hij even zijn pedalen stil houdt zorgt voor verschil in winst/verliesquote:Op maandag 28 juni 2021 17:37 schreef skysherrif het volgende:
Die duwen van Sagan slaan toch ook helemaal nergens op? Niet dat ewan daarom valt, maar waarom moet dit? Dit was gewoon in een recht stuk waar ze prima naast elkaar konden rijden
De ster van Jack zal nooit gaan schitteren.quote:
RIP FPCLquote:
Oh oke.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar ook gewoon sneu voor die jongen.
Dan schrijf ik tourwinst voor Wivco vast opquote:Op maandag 28 juni 2021 17:40 schreef Mani89 het volgende:
We moeten hopen voor de spanning van de Tour dat Pogacar morgen ook de berm in pleurt.
Zoals Clement terecht zegt: het protest duurt vaak tot de laatste dag, terwijl het parcours al ontzettend lang bekend is.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:38 schreef DrMarten het volgende:
Dus alle teams klagen dat het parcours te gevaarlijk is, dat de tijdneutralisatie op 5 kilometer moet komen te liggen etc.
Het kan aan mij liggen, maar er zitten toch remmen op een fiets? Er is toch niemand die die renners een pistool op het hoofd zet dat ze met 60 door een bocht moeten waar je niet met 60 doorheen kan
Ik snap dat gezeik nooit. Moet dan iedere wedstrijd eindigen op een 30 meter brede 5 kilometer lange weg?
Ga met 30 een bocht door als het met 60 te gevaarlijk is. Dat is toch geen hogere wiskunde?
Verdomme, kun je nou ook al aids krijgen van de zon?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:43 schreef El-Stinho het volgende:
Mooi even voetjebal kijken en de mobiel wegleggen zodat ik de tirades van Zonneaids mis.
Ik weet dat je een goed mens bent.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was oprecht geen post met het pooltje in m'n achterhoofd.
Een peloton van 184 is gewoon te veel. In Zwitserland waren er volgens mij weinig of geen valpartijen. Ik denk dat 150 renners het maximum moet zijn.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:41 schreef Toby56 het volgende:
Ondanks Jakobsen en diens bijna noodlottige ongeval vorig jaar, zal het de meeste renners gewoon worst blijven vrees ik. Ze willen meer veiligheid, maar velen gedragen zichzelf ook als doorgeslagen desperado's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |