Het is zo wel weer duidelijk dat hij hier inderdaad niet meer meeleest, omdat hij klaar is met fora.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:04 schreef Moonlight het volgende:
Lol krijg ik een berichtje of ik hem met rust wil laten, maar wel stalken voor friendship with benefits een paar maanden geleden![]()
quote:Op maandag 28 juni 2021 17:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het is zo wel weer duidelijk dat hij hier inderdaad niet meer meeleest, omdat hij klaar is met fora.
Sprokkelaar is geband toch?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:04 schreef Moonlight het volgende:
Lol krijg ik een berichtje of ik hem met rust wil laten, maar wel stalken voor friendship with benefits een paar maanden geleden![]()
Zei hij ook nog pas geleden in een live stream. Hij weet dat het over hem gaat, daardoor blijft hij meelezen.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het is zo wel weer duidelijk dat hij hier inderdaad niet meer meeleest, omdat hij klaar is met fora.
quote:Op maandag 28 juni 2021 17:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Kan ie net zo goed meeposten, als hij het toch niet werkelijk links kan laten liggen.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zei hij ook nog pas geleden in een live stream. Hij weet dat het over hem gaat, daardoor blijft hij meelezen.
Inderdaad.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Kan ie net zo goed meeposten, als hij het toch niet werkelijk links kan laten liggen.
Als je geband bent, kun je toch wel meelezen en dm’s versturen?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:24 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Sprokkelaar is geband toch?
Wat is je nieuwe account braddie?
Geen idee eigenlijk. Ben nooit gebanned geweest.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:30 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Als je geband bent, kun je toch wel meelezen en dm’s versturen?
Dacht dat je geen dm's kunt sturen.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:30 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Als je geband bent, kun je toch wel meelezen en dm’s versturen?
Ongetwijfeld. De oomkloon was overigens schitterend.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:31 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Maar Brad zal vrijwel zeker wel een paar kloontjes hebben.
Staat me heel vaag iets van bij.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. De oomkloon was overigens schitterend.
Wat?quote:Op maandag 28 juni 2021 17:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. De oomkloon was overigens schitterend.
Braad kwam jaren geleden (toen er nog een vloggen reeks was in KLB) langs onder pseudoniem van een van z'n ooms om zo forummers de les te lezen.quote:
Ome Sjors zeker.quote:Op maandag 28 juni 2021 17:40 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Braad kwam jaren geleden (toen er nog een vloggen reeks was in KLB) langs onder pseudoniem van een van z'n ooms om zo forummers de les te lezen.
Neem een speculaasje erbijquote:Op maandag 28 juni 2021 17:41 schreef Duveldrinker het volgende:
Iemand een samenvatting? Zoveel teruglezen heb ik geen zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |