Nouja precies, en isoleren is ook echt wel nuttig. Zowel qua stookkosten, als qua verkoop-perspectief.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Isolatie is wel iets wat ik "moet" doen als ik het aan ga pakken. Achteraf is dat echt zinloos om te doen.
Het kan ook wel qua spaargeld, alleen had ik dat geld ook aan leukere dingen kunnen besteden.
Nee, true. Da's voor ons allemaal nvt meer, want ze liggen er alweer even.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Isolatie is wel iets wat ik "moet" doen als ik het aan ga pakken. Achteraf is dat echt zinloos om te doen.
Het kan ook wel qua spaargeld, alleen had ik dat geld ook aan leukere dingen kunnen besteden.
[..]
Heb sowieso nog wel wat twijfels bij de terugverdientijd van die dingen. Zeker als je niet meer terug mag gaan leveren straks.
Qua stookkosten heb ik geen idee of dat echt zoveel op gaat leveren; misschien met het thuiswerken nu iets meer. Qua verkoopperspectief is het wel fijn, maar levert de investering ook niet op.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:50 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Nouja precies, en isoleren is ook echt wel nuttig. Zowel qua stookkosten, als qua verkoop-perspectief.
Mag niet! is buitenland!!quote:Op maandag 28 juni 2021 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja Duitsland is voor jou dichterbij
Ik ga smokkelaar worden voor de dm denk ik. Lijkt me lucratiefquote:
Bejaarden die op een desktop FOK!ken.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, vandaar. Op de desktop ziet de TT er gewoon normaal uit.
Eh, ik zit achter de geraniums.quote:
Ik ben niet verbaasdquote:
Even door eigen collectie bladeren?quote:Op maandag 28 juni 2021 15:24 schreef AirwiN het volgende:
Blij dat ik zojuist een tettentopic tegenwam in de AT. Ik ben wel klaar met werk vandaag, maar heb nog een afspraak om half 5.
Ook. Tegelijkertijd is afwisseling en/of aanvulling ook fijn op zijn tijd.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even door eigen collectie bladeren?
Ik rekende op stortregens enzo, maar valt nog erg tegenquote:Op maandag 28 juni 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaloersHier is het de hele tijd droog gebleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |