SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 02:31 schreef Hathor het volgende:
Buiten het gebruikelijke 'who's better' gezwam, schrok ik toch wel een beetje van deze Catweazle look van Scottie.
Oe, even reacties afwachten.quote:
Terechte flagrant. Je ziet zijn vingers gewoon op de ogen landen. Ook niet even terugtrekken of afwenden (van richting veranderen) ofzo. Waarom zou je.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:09 schreef 3rr0r het volgende:
Smerige overtreding van Crowder op George overigens... bewust met z'n hand in het gezicht van George gaan bij het schieten..je zal maar je oog daardoor beschadigen
Je ziet hem gewoon kijken of z'n vingers wel mooi in z'n ogen gaan landen![]()
Nee, dat is het hele punt, hij deed het met opzet, niet een 'ik ben in beweging en kan niet meer remmen' iets. Doelbewust iemands ogen willen beschadigen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:22 schreef Salina het volgende:
[..]
Terechte flagrant. Je ziet zijn vingers gewoon op de ogen landen. Ook niet even terugtrekken of afwenden (van richting veranderen) ofzo. Waarom zou je.
Toeval, jaja.
Ken de regels niet exact maar had net zo goed een flagrant 2 kunnen zijn dan eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, dat is het hele punt, hij deed het met opzet, niet een 'ik ben in beweging en kan niet meer remmen' iets. Doelbewust iemands ogen willen beschadigen.
Het is nog niet voorbij he, ik zit de minuten af te tellen voordat CP3 weer een spier scheurt oid, want je weet gewoon dat dat er weer aan zit te komen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een kut playoffs dit jaar, word gewoon een seizoen waarin het enige team zonder noemenswaardige blessures gaat winnen. Ofwel de Suns ofwel de Hawks als Trae niet teveel tijd mist.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is nog niet voorbij he, ik zit de minuten af te tellen voordat CP3 weer een spier scheurt oid, want je weet gewoon dat dat er weer aan zit te komen.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het is nog niet voorbij he, ik zit de minuten af te tellen voordat CP3 weer een spier scheurt oid, want je weet gewoon dat dat er weer aan zit te komen.
Die Cousins geeft hem ook wel volledig onnodig een elleboogstoot. Dat ie er bij gaat liggen is overdreven, maar die actie van Cousins slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Patrick Beverley is de allergrootste bitch in de NBA, wat een ontiegelijk sneu figuur![]()
Leuk voor CP3 dat die eindelijk in de finals staat. Maar die flops gaan ook echt nergens over
Tuurlijk, Cousins is ook een idioot. Gaat ook niet enkel om deze actie hoor, meer over zijn hele carriere.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die Cousins geeft hem ook wel volledig onnodig een elleboogstoot. Dat ie er bij gaat liggen is overdreven, maar die actie van Cousins slaat ook nergens op.
Magic denkt net zoals vele Lebronfans dat iedereen Kuzma wil hebbenquote:Op donderdag 1 juli 2021 09:31 schreef Hathor het volgende:
Mitchell wil weg uit Utah, niet echt een verrassing, maar Lillard houd het blijkbaar ook voor gezien in Portland, en Magic Johnson loopt al te verkondigen dat de Lakers hem gaan halen.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 18:30 schreef Hathor het volgende:
Wat een devaluatie van de ECF zeg, geen Young en geen Giannis. Wie zou hier nou het meest profijt van hebben?
quote:Atlanta Hawks star Trae Young and center Clint Capela have both been listed as questionable for Thursday night's game.
Young missed Game 4 because of a bone bruise in his right foot. Capela's right eye is inflamed after taking an inadvertent elbow to the face late in Game 4.
Ik vind die Beverly eigenlijk maar een mietje, loopt de hele tijd te praten en te zuigen, maar als iemand hem even verkeerd aankijkt gaat ie helemaal door het lint en benadeeld hij zijn team. Wat moet je nou met zo'n flapdrol?quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:11 schreef Salina het volgende:
Die Beverley en Paul zijn toch wel echt mannetjes hé.![]()
Beetje zuigen, trash talken, floppen, klieren.
Oh, Cousins, Nog zo eentje.
Suns in de Finals. Koekoek. Wel erg knap.
Een schop onder zijn hol verkopen als coach zijnde.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik vind die Beverly eigenlijk maar een mietje, loopt de hele tijd te praten en te zuigen, maar als iemand hem even verkeerd aankijkt gaat ie helemaal door het lint en benadeeld hij zijn team. Wat moet je nou met zo'n flapdrol?
Wie stel je voor? Niemand heeft zijn lengte. Portis die voor Giannis inviel toen die geblesseerd was?quote:Op donderdag 8 juli 2021 13:47 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat de Bucks maar beter zo weinig mogelijk gebruik kunnen maken van Lopez, elke succesvolle aanval van de Suns liep over hem, duidelijk de achilleshiel daar in de defense.
Geen idee, maar de Suns hadden er zelfs een draaiboek voor om alle pick and rolls over Lopez te laten gaan lees ik net, als je op dezelfde voet verder gaat sta je na vannacht gewoon op zeker met 2-0 achter.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie stel je voor? Niemand heeft zijn lengte. Portis die voor Giannis inviel toen die geblesseerd was?
Als je maar meer scoort dan de anderquote:Op donderdag 8 juli 2021 14:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Geen idee, maar de Suns hadden er zelfs een draaiboek voor om alle pick and rolls over Lopez te laten gaan lees ik net, als je op dezelfde voet verder gaat sta je na vannacht gewoon op zeker met 2-0 achter.
Het was CP3 die de genadeklap gaf in het derde kwart, maar de Suns zijn eigenlijk nooit in gevaar geweest, hebben vanaf minuut 1 een voorsprong gehad en sloegen in dat derde kwart een beslissend gat. Overigens heb ik het maar tot de rust zitten kijken, want toen begon de wijn er stevig in te hakken, ik denk dat die vierde fles er net een teveel was.quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je maar meer scoort dan de ander
Holiday was niet zo best voor de Bucks, maar Booker was ook niet top met 8/21 FG, 1/8 3PT. Crowder was al helemaal slecht, 0/8 FG, 0/5 3PT.
quote:Op donderdag 8 juli 2021 14:22 schreef Hathor het volgende:
Overigens heb ik het maar tot de rust zitten kijken, want toen begon de wijn er stevig in te hakken, ik denk dat die vierde fles er net een teveel was..
quote:
quote:Nigeria has seven current NBA players, and that talent showed, particularly in its physical defense and 3-point shooting. But the Americans started five All-NBA players and were unable to deliver against a team that appeared to play more together, a common challenge in international competition.
Dat het allemaal NBA spelers zijn mag natuurlijk geen excuus zijn als je start met kanonnen als Durant en Lillard, dit is gewoon een afgang voor de Amerikanen en waarschijnlijk meteen een goeie wakeupcall, want als je tegenstanders als dit niet serieus neemt, krijg je tegen ploegen die wel prima kunnen ballen, zoals de Serviers, de Fransen, of de Argentijnen echt een keer het deksel op de neus. Dat soort landen zijn allemaal tot op het bot gemotiveerd als de tegenstander team USA heet, dan kun je niet op halve kracht gaan lopen spelen.quote:
Met Middleton, Holiday en Booker erbij komt alles goedquote:Op zondag 11 juli 2021 15:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat het allemaal NBA spelers zijn mag natuurlijk geen excuus zijn als je start met kanonnen als Durant en Lillard, dit is gewoon een afgang voor de Amerikanen en waarschijnlijk meteen een goeie wakeupcall, want als je tegenstanders als dit niet serieus neemt, krijg je tegen ploegen die wel prima kunnen ballen, zoals de Serviers, de Fransen, of de Argentijnen echt een keer het deksel op de neus. Dat soort landen zijn allemaal tot op het bot gemotiveerd als de tegenstander team USA heet, dan kun je niet op halve kracht gaan lopen spelen.
Dat zou Lebron niet zo leuk vinden denk ik.quote:
Het gaat nooit gebeuren hoor . Gooien 100 geruchten naar buiten en aan het eind is hun grootste aanwinst een contractverlenging voor Kentje Bazemorequote:Op dinsdag 13 juli 2021 04:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zou Lebron niet zo leuk vinden denk ik.
Toch zou het best logisch kunnen zijn als je hier naar luistert.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 04:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het gaat nooit gebeuren hoor . Gooien 100 geruchten naar buiten en aan het eind is hun grootste aanwinst een contractverlenging voor Kentje Bazemore
Ik zou dat ook doen ja ware het niet dat de infantiele Lacob familie liever ziet dat ze tanken met Curry die iedere keer 40 erin moet gooien . Want ja , belasting is al te hoog en zijn arena moet ook over 10 jaar vol zitten.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 05:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toch zou het best logisch kunnen zijn als je hier naar luistert.
Dus Wiseman en Wiggins plus de 7e pick van deze draft en daarnaast nog 2 future first round picks. Met het oog op rebuilding zou zo'n deal voor Portland de meest interessante zijn, of is er nog iemand die een nog betere deal kan voorleggen?
Maar ze zien verbetering in het team.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:11 schreef Hathor het volgende:
Team USA opnieuw onderuit tegen Australie.
Hoezo speelt Simmons eigenlijk niet bij Australie? Geblesseerd?quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:41 schreef Salina het volgende:
91-83 dit keer. Wel verbetering inderdaad. Marge wordt groter.
Australië heeft wel een sterk team hoor. Veel NBA'ers ook. Mills, Ingles, Thybulle, Baynes, Exum, Dellavedova.
Josh Giddey is op het laatste moment afgevallen begreep ik. Jammer, had hem wel willen zien spelen. Jonge speler in de Australische competitie die het erg goed deed. Gaat naar de NBA, waarschijnlijk ergens tussen 10-15 draftpick.
Hier de box score.
Denk dat die het offseason wil gebruiken om beter te worden.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 12:58 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hoezo speelt Simmons eigenlijk niet bij Australie? Geblesseerd?
Ik hoor nou al 2x "They got killed in the paint".quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:59 schreef peasant het volgende:
[..]
Maar ze zien verbetering in het team.
Klinkt een beetje als een 5-3-2 EK voetbal deja vu. Het gaat niet goed, maar we zien verbetering. En pats boem, eerste ronde knock-out eruit.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:59 schreef peasant het volgende:
[..]
Maar ze zien verbetering in het team.
Klinkt een beetje als een 5-3-2 EK voetbal deja vu. Het gaat niet goed, maar we zien verbetering. En pats boem, eerste ronde knock-out eruit.
Ze komen nu tegenstanders tegen die daadwerkelijk verdedigen.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo staan ze te ballen , geen enkele ball-movement , spacing en nemen slechte schoten
De rest van de wereld heeft natuurlijk wel een inhaalslag gemaakt, zo makkelijk als ze over tegenstanders heen walsten in de 80's en 90's is wel voorbij.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze komen nu tegenstanders tegen die daadwerkelijk verdedigen.
Dat gaat niet gebeuren (helaas).quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hoor nou al 2x "They got killed in the paint".
Als ze tegen Servië komen te spelen kan Jokic zich uitleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren (helaas).Loopt er bij Slovenie wat aardigs rondom Doncic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren (helaas).Ow kak, dat had ik gemist. Dan moeten Doncic en Dragic ze met Slovenie maar slopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of de twee bejaarde Gasolbroertjes met Spanje. In de hoogtepunten leek het of Pau nog wel aardig stond te ballen tegen Frankrijk.
[ Bericht 0% gewijzigd door DrMarten op 13-07-2021 16:44:03 (Behaard zijn ze ook, maar moest bejaard zijn :')) ]A mind with a heart of it's own
Dragic en nog een van Denver (Cancar). Verder wat spelers uit de Spaanse, Franse en Sloveense competitie.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Loopt er bij Slovenie wat aardigs rondom Doncic?
Ze hebben daar in LA nog maar weinig plezier aan hem beleeft, het lijkt erop dat hij al zijn kruit in Toronto heeft verschoten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 04:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Ook weer een klein jaar weg .
Hij speelt vrijwel altijd als een beest man... Ligt niet echt aan hem dat het ze niet lukt. Ik vind iig dat je niet veel meer van hem kan verwachten.quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze hebben daar in LA nog maar weinig plezier aan hem beleeft, het lijkt erop dat hij al zijn kruit in Toronto heeft verschoten.
Ik zit net klaar voor de wedstrijd van gisteravond.quote:Op woensdag 14 juli 2021 15:52 schreef Hathor het volgende:
Ik had gisteren dus echt even een brainfart, om de een of andere reden was ik in de veronderstelling dat game 4 vannacht was, en toen ik voor de zekerheid even ging checken rond half 3 zag ik pas dat het vandaag is.
Zoran bedoel je dan hé, niet Goran.quote:Op dinsdag 13 juli 2021 16:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ow kak, dat had ik gemist. Dan moeten Doncic en Dragic ze met Slovenie maar slopen
I hoorde Dragic voorbij komen in de wedstrijd tegen Litouwen. Ging er vanuit dat het Goran was. En Pau doet zeker nog wel mee. Speelde mee in een oefenwedstrijd tegen Frankrijk vorige weekquote:Op woensdag 14 juli 2021 19:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Zoran bedoel je dan hé, niet Goran.
Die had er geen zinan.![]()
(in 2020 gestopt als international).
En Pau doet ook niet meer mee hoor. Marc wel. Behaard en bejaard.
Ok. Dat wist ik niet, dat Pau meedeed!quote:Op woensdag 14 juli 2021 19:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
I hoorde Dragic voorbij komen in de wedstrijd tegen Litouwen. Ging er vanuit dat het Goran was. En Pau doet zeker nog wel mee. Speelde mee in een oefenwedstrijd tegen Frankrijk vorige week
oh wauw,quote:Op donderdag 15 juli 2021 12:49 schreef GotenSSJ het volgende:
Die no call op Booker z’n 6de foulNBA scheidsrechters zijn hilarisch.
Curry gaat trouwens ook die kant op .quote:Op vrijdag 16 juli 2021 17:12 schreef GotenSSJ het volgende:
Iedereens favoriete loyale dude Lillard schijnt een trade request in te gaan dienen in de komende dagen.
https://www.nba.com/news/damian-lillard-vows-never-switch-city
Dit kan dus ook de prullenbak in.
Erg mooi.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:28 schreef Zipportal het volgende:
Woke Jam 2 op IMDb een 1 gegeven. JAAAAAAAAA.
Lillard is iets betrouwbaarder dan een Harden. Gewoon een intelligente en slimme jongen.quote:
zo slecht Ja?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 16:28 schreef Zipportal het volgende:
Woke Jam 2 op IMDb een 1 gegeven. JAAAAAAAAA.
Met de tweede overwinning van de Bucks op papier wel misschien. In de praktijk vind ik de finals tot nu toe...zo zo. Alsof er nog iets ontbreekt. Misschien toch vanwege de Suns die in de finale staan, met alle respect natuurlijk. Laatste jaren waren het toch spelers als James, Curry, Durant...nu is het qua sterren toch net wat minder ook (met alle respect voor Paul en Booker overigens). Of omdat het twee ploegen uit kleinere steden zijn. Het voelt net wat anders.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 23:04 schreef Bugno3 het volgende:
Maar (als leek): dit zijn wel de spannendste Finals in jaren, of heb ik het mis?
Zo intelligent vind ik hem niet over komen, maar goed. Het zou mij erg verbazen als Lillard na de trade deadline nog voor Portland speelt, ik vind dat statement van hem heel erg lijken op dat van Harden en die was na 10 potjes ook weg. Lillard maakt nu vrij duidelijk, in mijn optiek, dat al die praatjes over loyaliteit en ik geef niet om rings etc. gewoon bullshit zijn. Nu het er heel erg op lijkt dat zijn window gewoonweg over is als speler van Portland beginnen de praatjes en geruchten dat hij weg wil, en hij ontkent het ook niet voor de volle 100% dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:28 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lillard is iets betrouwbaarder dan een Harden. Gewoon een intelligente en slimme jongen.
[..]
zo slecht Ja?
quote:Op zondag 18 juli 2021 04:48 schreef PowerLoungen het volgende:
LeChina James ziet zijn dwergmaatje aardig door het ijs zakken . Mag zijn andere Klutch mongooltje Jefferson goed gaan praten op die ESPN bagger show met die ouwe hoer die naar bed gaat met oa Butler .
Erg jammerquote:
In het interview van zaterdag kwam naar buiten dat de NBA naar ESPN gaat. ESPN heeft het nog niet bevestigd, maar het is wel logisch aangezien de overige Amerikaanse sporten ook bij ESPN zitten.quote:
En dan gaat Mart alsnog verder maar dan bij ESPN?quote:Op maandag 19 juli 2021 13:12 schreef borisz het volgende:
[..]
In het interview van zaterdag kwam naar buiten dat de NBA naar ESPN gaat. ESPN heeft het nog niet bevestigd, maar het is wel logisch aangezien de overige Amerikaanse sporten ook bij ESPN zitten.
Ze mogen bellen, maar hij gaat zich niet aanbieden.quote:Op maandag 19 juli 2021 15:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En dan gaat Mart alsnog verder maar dan bij ESPN?
Je kan bij Ziggo nog naar de handbal dames kijkenquote:Op maandag 19 juli 2021 16:42 schreef Omega het volgende:
F1, NBA Premier League allemaal weg bij Ziggo?
Giannis geen ster vinden?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 17:30 schreef Salina het volgende:
[..]
Met de tweede overwinning van de Bucks op papier wel misschien. In de praktijk vind ik de finals tot nu toe...zo zo. Alsof er nog iets ontbreekt. Misschien toch vanwege de Suns die in de finale staan, met alle respect natuurlijk. Laatste jaren waren het toch spelers als James, Curry, Durant...nu is het qua sterren toch net wat minder ook (met alle respect voor Paul en Booker overigens). Of omdat het twee ploegen uit kleinere steden zijn. Het voelt net wat anders.
En de toetjes van Matchroom Sports zoals een verdwaald snookertoernooi en de Mosconi Cup gaan ook weg.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:42 schreef Omega het volgende:
F1, NBA Premier League allemaal weg bij Ziggo?
O, Giannis is zéker wel een ster!quote:
Ah, zo.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:02 schreef Salina het volgende:
[..]
O, Giannis is zéker wel een ster!
Ik hoop ook echt dat hij gaat winnen.
Ik bedoelde eigenlijk dat er afgelopen jaren finales waren waarbij je steeds bij beide teams een of meerdere sterren had. Zeg maar top-5 materiaal.
Daarom noemde ik Booker en Paul ook, en niet Giannis.
Nu is dat voor mijn gevoel net ietsjes minder. Wat nog niet uit hoeft te maken hoor. Duidelijker zo?
Natuurlijk is dit gewoon een mening maar het voelt wat anders dan pakweg Lebron tegen Curry zeg maar.quote:
Hoezo daar een TF voor ookquote:Op woensdag 21 juli 2021 05:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik geniet met volle teugen van Bobby Portis .
[ twitter ]
Dat was ook helemaal geen fout dus begrijpelijkquote:Op woensdag 21 juli 2021 05:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik geniet met volle teugen van Bobby Portis .
[ twitter ]
Vond het juist mooi niets van deze gasten te zien, het kan dus.quote:Op maandag 19 juli 2021 19:02 schreef Salina het volgende:
[..]
O, Giannis is zéker wel een ster!
Ik hoop ook echt dat hij gaat winnen.
Ik bedoelde eigenlijk dat er afgelopen jaren finales waren waarbij je steeds bij beide teams een of meerdere sterren had. Zeg maar top-5 materiaal.
Daarom noemde ik Booker en Paul ook, en niet Giannis.
Nu is dat voor mijn gevoel net ietsjes minder. Wat nog niet uit hoeft te maken hoor. Duidelijker zo?
Curry: Ok doei, dan ga ik wel naar een echt basketbalteam.quote:Op donderdag 29 juli 2021 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
tik tak tik tak tik tak tik tak
[ twitter ]
Die trollen hem tenminste niet met het tekenen van kinderen die nog jaren de tijd nodig hebbenquote:Op donderdag 29 juli 2021 16:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Curry: Ok doei, dan ga ik wel naar een echt basketbalteam.
*tekent contract bij de Lakers
Die GM van jullie is jaloersmakendquote:Op donderdag 29 juli 2021 17:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Kijken wat we gaan doen vannacht.
Ik ben er inmiddels wel zeker van dat Presti er alles aan gaat doen om Mobley met de 3de pick te krijgen. SGA op het tradeblock lijkt mij heel stug, die is All-NBA niveau over een jaar of 2/3 met betere medespelers om zich heen.
1 grote fout gemaakt met het kiezen tussen Harden/Ibaka, en het contract van Perkins destijds. Verder alleen maar top, draft ook vaak goed. Die mag tot het einde der tijden blijven zitten inderdaad.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die GM van jullie is jaloersmakend
Ja Beal gaat gewoon blijven helaas. Wizards doen maar wat aardig matige trade van ze.quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bob moet nu schuimend de Wizards bellen voor die andere
Ze zijn ook nog met de Kings in gesprek om Hield te halen. Ben benieuwd welke deal doorgaatquote:
Ik hoop Hield. Lakers en Brooklyn worden irritant!quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze zijn ook nog met de Kings in gesprek om Hield te halen. Ben benieuwd welke deal doorgaat
Denk eerder dat er een soort onwil is in die organisatie om iets agressiefs te doen.quote:
Als Laker fan.. liever Hield🤣quote:Op donderdag 29 juli 2021 23:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ze zijn ook nog met de Kings in gesprek om Hield te halen. Ben benieuwd welke deal doorgaat
GSW wil niet bellen. Joe Montana verliet de 49ers trouwens ook .quote:Op vrijdag 30 juli 2021 00:31 schreef danusz1986 het volgende:
Waarom probeert GS Siakem niet ook al ligt hij er even uit. Of wil Toronto daar geen afscheid van nemen?
Geen Lakers fan, maar Hield lijkt me ook logischer. Ze hebben een schutter nodig. Met Westbrook haal je die ook niet binnen. Heb eerder het idee dat Westbrook en Lebron elkaar in de weg gaan lopen.quote:
Paul is niet haalbaar. Lakers hebben geen cap space, en Phoenix zal nooit meewerken aan een sign and trade naar een rivaal.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 12:44 schreef Hathor het volgende:
Ik vind Westbrook eigenlijk helemaal niet zo'n logische keuze van de Lakers, zoals iemand hier al zei zou het best wel eens zo kunnen zijn dat hij en Lebron elkaar meer in de weg lopen dan dat ze elkaar aanvullen. Ik zou Paul een logischere keuze hebben gevonden.
Jammer voor die Belg maar kan nog ateeds natuurlijk. Nu worden de resterende undrafted spelers gehaald voor bijvoorbeeld een 2-way contract. Joel Ayaji (Gonzaga) heeft er een binnen.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:41 schreef RipCity het volgende:
https://www.hln.be/meer-s(...)-opgegeven~abd49861/
Kan hem geen ongelijk geven. Dikke kans dat ie meer kan cashen dan de 3,8 mlj player option.quote:Op zaterdag 31 juli 2021 23:50 schreef Hathor het volgende:
Portis heeft geen zin in bijtekenen bij de Bucks, gaat de free agent markt op.
Zat er al een tijdje aan te komen dat ze Lowry zouden halen. Ben benieuwd wat ze verder doen, anders dan Duncan Robinson 90 miljoen geven.quote:
Butler tot zijn pensioen betalen als Curry/Lebronquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 00:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zat er al een tijdje aan te komen dat ze Lowry zouden halen. Ben benieuwd wat ze verder doen, anders dan Duncan Robinson 90 miljoen geven.
Ik ben niet tevreden met Otto Porter Jr. Zijn fitheid baart mij zorgen. Jammer dat Batum bleef bij de Clippers. Nog MLE over.quote:
De boodschap van Bazemore in een notendop : ouderen hebben helemaal geen zin in een kleuterschool.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 07:45 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Ik ben niet tevreden met Otto Porter Jr. Zijn fitheid baart mij zorgen. Jammer dat Batum bleef bij de Clippers. Nog MLE over.
Daarom allemaal op de bandwagon van de Lakers. Lekker ringchasen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De boodschap van Bazemore in een notendop : ouderen hebben helemaal geen zin in een kleuterschool.
Tot nu ook een bejaardenteam met twijfelachtige spelers . Naja GSW heeft nu ook Bjelica voor het minimalequote:Op dinsdag 3 augustus 2021 15:34 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Daarom allemaal op de bandwagon van de Lakers. Lekker ringchasen.
Mag Mills minimaal wel bijkomen en dan een Ingles. Maar komen ze waarschijnlijk met Iggy aan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 17:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tot nu ook een bejaardenteam met twijfelachtige spelers . Naja GSW heeft nu ook Bjelica voor het minimale
Hangt ervan af of Utah zin heeft in Oubre als Ingles moet komenquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 18:45 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Mag Mills minimaal wel bijkomen en dan een Ingles. Maar komen ze waarschijnlijk met Iggy aan.
Brooklyn blijft niet fit, reken daar maar niet op.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 20:57 schreef danusz1986 het volgende:
En Mills naar Brooklyn. Serieus Lakers en Brooklyn zo irritant! Iedereen jumpt de bandwagons. Finals Lakers tegen Brooklyn mits Brooklyn fit blijft.
Ze begonnen dan ook met een stuk of 4 spelers onder contract aan FA lolquote:Op dinsdag 3 augustus 2021 21:18 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Haha met hoeveel spelers kunnen zij spelen.
Oladipo zat daar al en heeft een seizoen niet gespeeld…quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:25 schreef danusz1986 het volgende:
Oladipo naar de Heat. Heat, Lakers en Brooklyn nemen alle free agents.
Klopt! Was vergeten dat hij alweer geblesseerd was. Pascall weg voor future 2nd round. Hope dat dit is om ruimte vrij te maken. Zoveel verdiende hij niet om hem erbij te houden.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 21:38 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Oladipo zat daar al en heeft een seizoen niet gespeeld…
Potentiele bom onder GSW dit, een beetje bestuur zou dit soort bullshit nooit accepteren. Ik zie er nog wel een Green-Simmons trade uit voortkomen. Green is en blijft een losgeslagen idioot.quote:Op woensdag 18 augustus 2021 18:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Was onder Sjerry West nooit uit de hand gelopen
Een beetje bestuur ja maar niet ome Kerr , ome Bob en hun dwaze eigenaar . Ze kijken liever weg en laten alles lekker verder etterenquote:Op zondag 22 augustus 2021 00:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Potentiele bom onder GSW dit, een beetje bestuur zou dit soort bullshit nooit accepteren. Ik zie er nog wel een Green-Simmons trade uit voortkomen. Green is en blijft een losgeslagen idioot.
Hij zit daar letterlijk zijn eigen fuckup af te schuiven op de coach en Myers, als je dit niet afstraft al leiding zijnde, kun je jezelf nooit meer in de spiegel aankijken zonder schaamte.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een beetje bestuur ja maar niet ome Kerr , ome Bob en hun dwaze eigenaar . Ze kijken liever weg en laten alles lekker verder etteren
Ze schaamden zich ook niet voor Quinn Cook en Smailagic dus dit laten ze ook maar verder. En Morey zal nooit Green willen , eerder een soort pakketje met Wiggins (quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:47 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij zit daar letterlijk zijn eigen fuckup af te schuiven op de coach en Myers, als je dit niet afstraft al leiding zijnde, kun je jezelf nooit meer in de spiegel aankijken zonder schaamte.
De vraag is hoe Kerr hier op gaat reageren.quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze schaamden zich ook niet voor Quinn Cook en Smailagic dus dit laten ze ook maar verder. En Morey zal nooit Green willen , eerder een soort pakketje met Wiggins () en die 2 rookies
Die 2 hebben in het verleden al vaker gevochten . In de rust tegen OKC in 2016 bijvoorbeeld ging het al los tussen die 2quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
De vraag is hoe Kerr hier op gaat reageren.
Ik neem aan dat daar geen beelden van zijn?quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die 2 hebben in het verleden al vaker gevochten . In de rust tegen OKC in 2016 bijvoorbeeld ging het al los tussen die 2
Uiteraard niet maar wel vele verhaaltjes zoals deze :quote:Op zondag 22 augustus 2021 00:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik neem aan dat daar geen beelden van zijn?
Lakers zijn vooral heel oud, ik denk een beetje te oud.quote:Op zondag 29 augustus 2021 12:55 schreef Salina het volgende:
Ik zag laatst alle transacties van dit offseason. Lakers zijn lekker bezig. Hoeveel nieuwe spelers hebben ze, 13, 14?
![]()
Wie zijn de favorieten voor de titel komend jaar in jullie ogen?
Nets, Lakers, Bucks weer, Warriors, of een ander team? En de Suns en de Hawks, maken die een kans?
Genoeg transacties en nieuwe interessante spelers (draftees en non-draftees) weer.
Lebron, Davis, Westbrook. Op zich wel een lekker "superteam".quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lakers zijn vooral heel oud, ik denk een beetje te oud.
quote:Op woensdag 1 september 2021 10:51 schreef DrMarten het volgende:
Er gaan ook geruchten dat ze willen proberen Simmons naar Portland te traden voor Lillard.
Maar dat Simmons meent eisen te kunnen stellen met zijn beperkte spel en zijn megacontract
Hoeveel teams willen een godsvermogen betalen voor een guard die niet durft te schieten?
Het heeft geen enkele zin meer om te jagen op FA's als je naam geen Brooklyn of LA bevat. En de liek maar huilen dat de kijkcijfers blijven dalenquote:Op zaterdag 4 september 2021 14:26 schreef GotenSSJ het volgende:
De halve NBA zit inmiddels bij de Lakers of de Nets. Feest.
Die prutser wil graag naar Californië. Ik hoop dan ook dat ie wordt getrade naar Minnesota of Torontoquote:Op donderdag 23 september 2021 14:50 schreef travelman het volgende:
Wat gaat Simmons doen? Trust the process is toch niet zo gelopen als gehoopt. Ben je jarenlang aan het tanken krijg je zo een pannenkoek, met een max. deal ook nog.
Welke nba shows kijken jullie trouwens?
''Nigga fuck you''quote:Op donderdag 23 september 2021 22:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kwame had hier een pittige mening over
Wiggins past wel in hun plannen , och de ironie van die dwazenquote:Op vrijdag 24 september 2021 09:03 schreef Hathor het volgende:
Baas van GSW heeft een boete van 50K gehad, omdat hij heeft gezegd dat Simmons niet in hun plannen past, omdat ze in Green al een type speler hebben die weinig schiet en eigenlijk allen maar als playmaker fungeert, en twee van die types is teveel. Wat is daar nou in hemelsnaam mis mee, en waarom zo'n achterlijk hoge boete?
Misleidende kop , is alleen voor een trainingskamp van een paar weken .quote:
En terecht 🥳 Maar dat is mijn bescheiden mening. Net zoals die gekke dansjes tegenwoordig…quote:Op donderdag 23 september 2021 22:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kwame had hier een pittige mening over
Yup, het is een hele bizarre gozer, en dan druk ik me nog bescheiden uit.quote:Op zondag 26 september 2021 08:49 schreef Omega het volgende:
Irving geloofde toch ook dat de aarde plat is?
We moeten af van het Jonathan Isaac-conceptquote:Op zondag 26 september 2021 08:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah, die volgen de route-Bryan Roy.
Erg mooi.
Redelijk wat gewicht dat hij bij de landing van die redelijk hoge sprongen moet verwerken, plus risico's die sowieso bij 'attacking the basket' komen.quote:Op maandag 27 september 2021 17:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Nog geen eens in zijn derde jaar en nu al een fraaie lijst met enkel en knieblessures .
Ik zou dan voortaan alleen post up doen . Niemand kan dat tegenwoordig verdedigen laat staan als die zijn gewicht steeds in de strijd gooit.quote:Op maandag 27 september 2021 20:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Redelijk wat gewicht dat hij bij de landing van die redelijk hoge sprongen moet verwerken, plus risico's die sowieso bij 'attacking the basket' komen.
Smerige lul vond college te laag om te becommentariëren maar nu moet die er weer bij zijn hoorquote:
Ja dat zag ik ook. Nu het niet meer op Ziggo te volgen is, is er een alternatieve zender waar het wel te volgen is ? Ik weet van de NBA app.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 20:32 schreef Salina het volgende:
Ging even kijken wanneer het NBA seizoen weer begint. 19 oktober, nog maar 17 dagen.
Morgen begint het preseason al.![]()
ESPN las ik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:37 schreef hiburg het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook. Nu het niet meer op Ziggo te volgen is, is er een alternatieve zender waar het wel te volgen is ? Ik weet van de NBA app.
Heel erg mooiquote:Op woensdag 6 oktober 2021 16:03 schreef borisz het volgende:
Hier is dan het langverwachte persbericht
https://www.espn.nl/nba/a(...)aren-te-zien-op-espn
quote:Ook wedstrijden uit de pre-season worden LIVE uitgezonden. Te beginnen op donderdagnacht met de wedstrijd tussen de Houston Rockets en Miami Heat. Zondagnacht staan er twee wedstrijden op het programma, met onder meer de verliezend finalist van vorig seizoen Phoenix Suns tegen de Los Angeles Lakers van sterspeler LeBron James.
Not this year.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 06:50 schreef Hathor het volgende:
Nou mischien is het dan eindelijk eens afgelopen met dat achterlijke geflop.
In dit geval is het dan Curry, maar met name Harden, en de laatste tijd ook Trae Young hebben hier optimaal misbruik van gemaakt. Niet meer dus, eindelijk verbetering.
Wil wel mee doen, maar heb zoiets nog niet eerder gedaan, een beetje uitleg is dan wel nodig vrees ik.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nieuwe poging:
Wie zijn er in voor een NBA Fantasy League? H2H 9 of 8 cat bv?
@:Hathor
@:3rr0r
@:PowerLoungen
@:GotenSSJ
@:danusz1986
@:JayJay8
@:RipCity
@:peasant
@:DrMarten
@:Omega
@:Zipportal
@:borisz
@:Salina
@:Zwansen
@:popolon
Het is eigenlijk vrij simpel:quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wil wel mee doen, maar heb zoiets nog niet eerder gedaan, een beetje uitleg is dan wel nodig vrees ik.
Fantasy is niet m'n ding, ook geen tijd voor. Maar enjoy.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nieuwe poging:
Afgemeld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nieuwe poging:
Yes!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nieuwe poging:
Nopequote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nieuwe poging:
Alleen zaterdag en zondag een aantal potjes voor 12 uur en tijdens Kerst en Superbowl . Jammere is wel dat ook de goede teams niet vooruit te branden zijn op die tijden omdat ze vroeg moeten ballen voor hun gevoel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:31 schreef Bugno3 het volgende:
Ff een n00b-vraagje: ik overweeg ESPN-abo af te sluiten, mede vanwege NBA. Zijn er regelmatig wedstrijden op een beetje acceptabele tijden te kijken? Of is al het leuks toch vooral snachts?
Mm ok. Die tijden zijn voor mij niet echt meer te regelen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen zaterdag en zondag een aantal potjes voor 12 uur en tijdens Kerst en Superbowl . Jammere is wel dat ook de goede teams niet vooruit te branden zijn op die tijden omdat ze vroeg moeten ballen voor hun gevoel.
Misschien is league pass dan beter omdat je dan alles kan terugkijken .quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Mm ok. Die tijden zijn voor mij niet echt meer te regelen.
Ff checken, thanks.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien is league pass dan beter omdat je dan alles kan terugkijken .
Zelfde hier joh, sowieso kun je altijd 1 a 2 sterren selecteren en die ken je ook wel. De rest is opvulling en hopen dat het wat is dat jaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:43 schreef RipCity het volgende:
Klinkt leuk maar ik volg maar 1 team+ een beetje dus iets te weinig kennis.
Bij voldoende animo wil ik wel mee doen, maar denk wel dat we snel moeten zijn want een draft avond kiezen kan soms lastig zijn. Ik vind H2H leuker dan Roto, standaard 9 cat is prima.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 11:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nieuwe poging:
Mag niet van Allah.quote:Op zondag 10 oktober 2021 18:32 schreef Hathor het volgende:
Heeft Irving zich al laten vaccineren? Anders kan hij geen enkel thuisduel van de Nets spelen denk ik.
Dan mag Allah ook zijn salaris betalen.quote:
KD bepaalt daar alles en Nash volgt hem maar zonder enige tegenspraak . Kleine geestelijk gestoorde vriend mag alles en iedereen loer draaien , dreigen met pensioen , roepen dat de aarde plat is en van alles en nog wat : Hij komt ermee weg.quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:42 schreef Hathor het volgende:
Nash heeft inderdaad op twitter bevestigd dat Irving niet zal spelen in thuiswedstrijden van de Nets. Wat heb je nou aan zo'n speler? Ik zou hem gewoon op staande voet ontslaan. Krijgt een joekel van een salaris, maar kan niet in actie komen vanwege religieuze overtuigingen.....Er zijn trouwens ook nog een aantal uitwedstrijden waar dezelfde corona maatregelen van kracht zijn, dus ook daar zal hij niet kunnen spelen. Traden is waarschijnlijk geen optie, want niemand zit te wachten op een speler met een gebruiksaanwijzing, maar ik zou zijn contract wel door de shredder halen als ik de Nets was. Irving is gewoon klaar, carriere eindigt kleurloos.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 17:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan die purist eindelijk met pensioen uit liefde voor het spelletje
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 00:01 schreef GotenSSJ het volgende:
Irving mag heel blij zijn dat die toevallig leuk kan ballen, wat een debiel is dat zeg
Wat is ditquote:Op donderdag 14 oktober 2021 05:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit is niet goed
Hij was hoger gedraft dan dat ie vooraf was ingeschaald (range 10-15), tot verbazing van velen (ze lieten dacht ik Jonathan Kuminga er voor lopen, die door iedereen wel top-6 draftee werd genoemd), maar het schijnt een goede baller te zijn inderdaad. In de NBL (Australische League) werd ie vergeleken met Lamelo Ball vanwege die triple-double threat, zijn passing en ik denk ook vanwege zijn lengte.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik kom, uiteraard, Josh Giddey niet voor dat OKC hem drafte. Holy shit, voor een net 19 jarige doet die het echt meer dan prima in pre-season. Ook geen Summer League gespeeld door een blessure in de eerste 2 minuten van potje 1, dus dit zijn als het ware zijn eerste echte NBA minuten. Eergisteren tegen de starters van de Nuggets de win veilig stellen, en nu bijna een triple double in 28 mins. Passing is nu al van een zeer hoog niveau, darkhorse voor ROTY als die zo doorgaat
Je moet wel echt interesse hebben in de OKC broekies om het terug te kijken denk ik hoor. Voor mij is het vooral leuk om te zien wat het kan worden in een x aantal jaar natuurlijk, maar qua niveau gaan we dit jaar echt weer zeer matig zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:35 schreef Salina het volgende:
[..]
Hij was hoger gedraft dan dat ie vooraf was ingeschaald (range 10-15), tot verbazing van velen (ze lieten dacht ik Jonathan Kuminga er voor lopen, die door iedereen wel top-6 draftee werd genoemd), maar het schijnt een goede baller te zijn inderdaad. In de NBL (Australische League) werd ie vergeleken met Lamelo Ball vanwege die triple-double threat, zijn passing en ik denk ook vanwege zijn lengte.
Ook goede stats daar voor een 18-19-jarige.
Ik heb nog geen seconde gezien van het pre-season maar zoals jij het nu omschrijft ga ik straks/vanavond eens wat pre-season matches van OKC terugkijken.
Hij ziet er volgens mij wel uit als een surfboy, wel grappig.
OKC heeft een leuk, jong team om in de gaten te houden.
Oh, ik heb voorgaande jaren bijna alle teams wel eens een keer gezien hoor. Ken wel wat sites waar alles terug is te zien in het geheel. Beetje doorspoelen indien nodig. Komt goed hoor.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je moet wel echt interesse hebben in de OKC broekies om het terug te kijken denk ik hoor. Voor mij is het vooral leuk om te zien wat het kan worden in een x aantal jaar natuurlijk, maar qua niveau gaan we dit jaar echt weer zeer matig zijn![]()
Giddey en Dort waren goed in pot 1 tegen de Nuggets, en Giddey ook de allereerste pot tegen de Hornets. Pokusevski was gisteren lekker bezig in pot 2 tegen de Nuggets.
Ben wel benieuwd hoe Giddey het gaat doen straks wanneer het intensiever gaat worden, maar het ziet er veelbelovend uit.
En ze zijn alle 3 ranzig slecht .quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:45 schreef RipCity het volgende:
ESPN gaat het doen met vrouwelijke commentator. Nichtje van Milan toevallig (Jeroen stekelenburg is broer van Milan...). En vader Jan Stekelenburg was eindredacteur van de Mart in de avondetappe.
Vriendjespolitiek in Hilversum werkt weer goed!
https://www.instagram.com/sannevandongen7/?hl=en
Niet voor mij iig.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:49 schreef GotenSSJ het volgende:
@:ThePlaneteer
Gaan we nog Fantasy doen, of zijn er te weinig aanmeldingen? Seizoen start in 2 a 3 dagen geloof ik.
Ja schiet heir ook een beetje bij in.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:49 schreef GotenSSJ het volgende:
@:ThePlaneteer
Gaan we nog Fantasy doen, of zijn er te weinig aanmeldingen? Seizoen start in 2 a 3 dagen geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |