Doe ik normaal gesproken ook niet maar dit is zo slecht dat het lachwekkend wordt.quote:Op maandag 28 juni 2021 15:38 schreef El-Stinho het volgende:
Plaats alsjeblieft geen tweets van die ophitser en klootzak hier.
Een Daily Mail tweet met de woorden "study finds". Ik zou niet te vroeg feest vieren.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Je zou maar uren in de lijn gehangen hebben voor een Janssen vaccin hahaha.
Heb je ook al direct een afspraak gemaakt voor je booster? Haha.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Daily Mail tweet met de woorden "study finds". Ik zou niet te vroeg feest vieren.
Nee hoor ik hou het sowieso bij 1 prik.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb je ook al direct een afspraak gemaakt voor je booster? Haha.
Anti vaxx?quote:Op maandag 28 juni 2021 16:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor ik hou het sowieso bij 1 prik.
Ironisch, dat ‘te vroeg feest vieren’ is nou precies wat alle Janssen sjonnies doenquote:Op maandag 28 juni 2021 16:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een Daily Mail tweet met de woorden "study finds". Ik zou niet te vroeg feest vieren.
Moeten zij weten, ik doe niet aan feestvieren.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Ironisch, dat ‘te vroeg feest vieren’ is nou precies wat alle Janssen sjonnies doen
Lekker je kutkrantje vullen met doremifasol-berichtjes over wat de sportrubrieken van de Völkischer Beobachter en Breitbart over ONZE jongens/meiden schrijven.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:38 schreef eentwee het volgende:
https://www.ad.nl/tour-de(...)uitenaards~a68e6d41/
Leuke rubriek. Diepgravende analyses en nieuwe inzichten in onze MvdP.![]()
![]()
Oh dit vindt @Koffieplanter leukquote:Op maandag 28 juni 2021 16:38 schreef eentwee het volgende:
https://www.ad.nl/tour-de(...)uitenaards~a68e6d41/
Leuke rubriek. Diepgravende analyses en nieuwe inzichten in onze MvdP.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |