SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niet jouw probleemquote:Op maandag 28 juni 2021 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gok dat ze een foutje hebben gemaakt met de deadline
quote:Op maandag 28 juni 2021 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, en gelukkig was het door een situatie waar ik niet snel een herhaling van verwacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja sorry, ik had inmiddels bijgelezenquote:Op maandag 28 juni 2021 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Door gekut met werkzaamheden @:budapestenaar
[..]
Gelukkig nog weinig muggen gezien.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Vanmorgen mug doodgeslagen. Bloedvlekje op het plafond. Geprobeerd schoon te maken. Liet het stucwerk los.![]()
Topochtend
quote:Op maandag 28 juni 2021 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig nog weinig muggen gezien.
wel van die dikke vliegen, die als je ze dood slaat, een spoor van mini maden achter laten
Wacht wat.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel van die dikke vliegen, die als je ze dood slaat, een spoor van mini maden achter laten
Gatverquote:Op maandag 28 juni 2021 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
Nooit op gelet? Moet je eens doen. best geinigquote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Nooit op gelet? Moet je eens doen. best geinig
Ik word apart genoemd omdat jij mij het liefste vindtquote:
Ik heb die dikkerds eigenlijk nooit binnen.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Nooit op gelet? Moet je eens doen. best geinig
Je hebt goede vrienden zoals @Wereldgozer en je hebt ALLERbeste vrienden zoals @Budapestenaar. Ja en dan sta jij ergens buiten de top 350 of zo.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik word apart genoemd omdat jij mij het liefste vindt
Vaak vinden ze na even rond zoemen ook de weg weer naar buiten, maar soms moeten je er wel eens 1 pletten.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb die dikkerds eigenlijk nooit binnen.
Je zou verwachten dat we na een redelijk strenge winter juist wat minder van die krengen hebbenquote:Op maandag 28 juni 2021 09:24 schreef UitStraling het volgende:
Er schijnen nog nooit zoveel muggen te zijn geweest als dit jaar, duurt geen week voordat mensen gaan beweren dat muggen eigenlijk controleurs zijn van de regering om te checken of iedereen zijn spuitje heeft gehad.
Het is amper winter geweest.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat we na een redelijk strenge winter juist wat minder van die krengen hebben
Maar hebben ze jou wel al gehad?quote:
Dit zijn leugens en je weet het.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt goede vrienden zoals @:wereldgozer en je hebt ALLERbeste vrienden zoals @:Budapestenaar. Ja en dan sta jij ergens buiten de top 350 of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |